Stránka 46 z 187
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 18.06.2019 10:02
od maverick
1.5EB ale s chipom...a nepotrebujes ani ST

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 18.06.2019 10:04
od Ma.rt
IvanSt píše:
Marty nemyslím to zle, ale ty si turbo raději nekupuj nikdy. Protože bys byl zaručeně ten jeden z tisíce, co když už si koupí nové auto, tak se mu za ty kecy zaručeně celý posere týden po záruce

K někomu ta atmosféra asi prostě patří, i kdyby na špalcích před barákem stála

Novy auto na muj najezd asi ne.
Spis bych rekl, ze atmosfera patri k urcitemu jizdnimu rezimu.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 18.06.2019 10:05
od Ma.rt
maverick píše:1.5EB ale s chipom...a nepotrebujes ani ST

A odsere to v aute kdeco...jako by tech svolavacek bylo malo

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 18.06.2019 10:11
od maverick
Ma.rt píše:A odsere to v aute kdeco...jako by tech svolavacek bylo malo

no pokial to prezenies, tak ano...chce to tak akurat, ziadne 200kW a 400Nm...kompromis

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 18.06.2019 15:57
od Wolf78
Ma.rt píše:A proc od 1.5EB vys? Proc ne od 2.0EB vys,
to záleží dle libosti každého soudruha

já raději
downsizing 1,5 EB s 134 kW

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 18.06.2019 18:17
od Ma.rt
Babetar...
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 18.06.2019 21:17
od phofy
Ve světě motorů je článek o tom jak rozebrali rapida 1.0 tsi se 100 000km, celkem zajímavé čtení

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 18.06.2019 22:29
od fofok
Mám ho doma, ještě jsem ho nerozbalil.Tuším jak to dopadlo a místní hateři budou dělat jako by nic

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 19.06.2019 05:32
od ZaQik
ve zkratce: motor je jak z vyroby ... cekal jsem alespon "pomackanou" klikovku a jeji ulozeni, ale pry jak nove
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 19.06.2019 05:32
od Ma.rt
To uz ADAC rozebiral 1.0EB po 100 tkm a dopadlo to vyborne. Jakou to ma ale vypovidaci schopnost? Oni s tim jezdi porad, coz je pro motor dobry. Prakticky kazdy motor v tomhle rezimu bude po 100 tkm temer jako novy.
To ze ty motory se statisticky sypou vic nez atmosfery drive, to je nevyvratitelny fakt. Ale maji vetsinou lepsi ucinnost a lepsi prubeh Nm. To tu nikdo nerozporuje.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 19.06.2019 05:40
od fofok
Oni tomu dávají čočku se podívej na spotřebu kolik jim to žere,tahali s tím karavan atd

Řekl bych,že to odpovídá dvojnásobnými počtu km při tom zacházení u soukromého majitele.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 19.06.2019 06:27
od Ma.rt
No pro ty turba je to asi dobre, ze tomu davaji čočku, ty zname problémy vznikaji pri nezatizenem motoru
Tech testu po 100tkm je spousta a problemy byvaji jinde nez v opotrebenem motoru, ale vetsinou toho moc nebyva, 100 tkm zase neni tak moc. Ty testy ADAC jsou myslim volne na netu.
Zrovna TSI jsou ted podle meho názoru docela povedene, ale ukaze to cas.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 19.06.2019 06:54
od fofok
No neřekl bych,že po 200 km/h po dálnici třeba dochlazujou turbo a po stotisících km by podle zdejších odborníků měl bejt dávno po smrti.Jak říkám jasnej důkaz a někoho to stejně nepřesvědčí.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 19.06.2019 07:44
od Karel2
ZaQik píše:ve zkratce: motor je jak z vyroby ... cekal jsem alespon "pomackanou" klikovku a jeji ulozeni, ale pry jak nove
Ja cekal i mirne opotrebeni valcu, salku vlivem "ridkeho" oleje a ono nic. Co me zarazilo, ze nedolevali olej. Je ale videt, ze to postupne ladi a tenhle motor ma daleko k puvodnimu. Treba i ta silnejsi spojka. Ikdyz na sacich vent. je karbon, tak bych chtel videt, jak to bude vypadat pri najezdu 10kkm/rok (cvrndacky) a po tech 100kkm. Takhle pri cca 70kkm/rok to porad jezdi skoro v optimalnich podminkach. Celkove to auto dopadlo dobre, podobne jako ten test FFIII s trihrnkem.
https://www.auto.cz/video-rozebrali-jsm ... dla-129749
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 19.06.2019 09:26
od Ma.rt
fofok píše:No neřekl bych,že po 200 km/h po dálnici třeba dochlazujou turbo a po stotisících km by podle zdejších odborníků měl bejt dávno po smrti.Jak říkám jasnej důkaz a někoho to stejně nepřesvědčí.
Tezko rici, ale podle me dochlazuji, urcite je to v manualu a pokud testujou auto, meli by to dodrzet. A jestli ne, kolikrat se to stalo? Bezni uzivatele s najezdem 10-15 tkm rocne maji ti cetnost mnohem vetsi a tam uz by to asi znat bylo.