Stránka 45 z 187

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 17.06.2019 17:49
od fofok
To je stejný jako když někdo tvrdí,že za komančů bylo líp a opakuje to jak papoušek a stejně ho nepřesvědčíš.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 17.06.2019 17:56
od Karel2

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 17.06.2019 18:09
od Wolf78
miki21 píše:Za rok 15 tis ti přijde moc na služební? (A ty si někde rozepisoval , kde a kolik to auto najelo :shocked: ) 8O
Já myslel, že auta se kupují k danému účelu (to je snad jasný :wink: jen někteří pražáci si koupí 2,0 naftu s DPF a jezdí s ní po Praze a pak se diví, že jim odejde např. DPF , nebo si někdo koupí 1,0 EB a honí to po dálnici co to dá :lol: ,nebo si někdo koupí na couračky po městě 2,0 benzín :lol: )

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 17.06.2019 18:12
od phofy
No a já mám služební 1,0 tsi a ročně najedu 35k km :mrgreen: a každý den jezdím po dálnici :mrgreen:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 17.06.2019 18:17
od fofok
V tom článku je shrnuto vše dávno vyřčený a platí to pro všechny motory Podtáčení,včasná výměna oleje,svíčky atd.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 17.06.2019 18:22
od Wolf78
phofy píše: každý den jezdím po dálnici :mrgreen:
Wolf78 píše: nebo si někdo koupí 1,0 EB a honí to po dálnici co to dá :lol:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 17.06.2019 18:52
od phofy
:palec_nahoru: a přesně to dělám :twisted: stejně jako u minulého auta a předminulého :twisted: a kolik toho najeli na původní věci 8)

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 17.06.2019 20:49
od Ma.rt
Wolf78 píše:
Ma.rt píše: silny turbolitr proti linemu atmodvoulitru.
:totlsmile: to si slyšel kde ?
No to tu meles porad třeba Ty. Turbobenzin, takze raketa, ne? :-D

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 17.06.2019 20:54
od Ma.rt
Wolf78 píše: nebo si někdo koupí 1,0 EB a honí to po dálnici co to dá :lol:
A to znamena co? To ten motor nevydrzi?

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 17.06.2019 20:55
od miki21
A s poloviční spotřebou a nemusíš skoro vůbec řadit. :mrgreen:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 17.06.2019 21:02
od Ma.rt
Wolf78 píše: Já myslel, že auta se kupují k danému účelu (to je snad jasný :wink: jen někteří pražáci si koupí 2,0 naftu s DPF a jezdí s ní po Praze a pak se diví, že jim odejde např. DPF , nebo si někdo koupí 1,0 EB a honí to po dálnici co to dá :lol: ,nebo si někdo koupí na couračky po městě 2,0 benzín :lol: )
A proc ne 2.0, kdyz se jezdi mesto? Je snad v mondeu lepsi motorizace na tenhle rezim? Topi to hned za 2.zatackou a nemusím se bat, co se pose.e.. a na dalnice je to pouzitelne taky. Btw dnes po Praze do prace a zpet za 6,7. Pravda, mimo kolony po okruhu, ale EB by o moc uspornejsi nebyl.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 17.06.2019 22:22
od IvanSt
Ma.rt píše:Tak ja taky nejspíš priste budu mit neco s turbem

Marty nemyslím to zle, ale ty si turbo raději nekupuj nikdy. Protože bys byl zaručeně ten jeden z tisíce, co když už si koupí nové auto, tak se mu za ty kecy zaručeně celý posere týden po záruce :D
K někomu ta atmosféra asi prostě patří, i kdyby na špalcích před barákem stála :palec_nahoru:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 17.06.2019 23:01
od Wolf78
Ma.rt píše: No to tu meles porad třeba Ty. Turbobenzin, takze raketa, ne? :-D
to jo ,ale od 1,5 EB výš :lol: 1,0 EB je opravdu raketa např. ve Fiestě proti 1,4 a 1,6 atms.ve Focusu :wink:
A jezdit po městě s 2,0 atms hmmm dobrá volba motoru :lol: stejně jako jezdit po městě s 2,0 TDCi s DPF - chytře si koupil :totlsmile:
Já bych volil jizdu po Praze s min. 2,5 - 5 litrem už jen pro ten zvuk když stojí na každém semaforu :lol: a ta spotřeba bude taky v pohodě :lol:
A kdyby si měl EB tak ti to topí už za prvním rohem :lol: stejně jako mě 1,5 EB :wink: a nemusíš čekat na druhý roh /zatáčku :lol:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 17.06.2019 23:11
od Wolf78
IvanSt píše: Marty nemyslím to zle, ale ty si turbo raději nekupuj nikdy.
to IvanSt - proč by si měl kupovat EB , nebo TSI , když by ten výkon nikdy nepoužil :wink: na to hopsání mezi semafory (v zácpě) mu stačí jakákoliv atmosféra , klidně i HTP :lol:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 18.06.2019 06:55
od Ma.rt
A proc od 1.5EB vys? Proc ne od 2.0EB vys, kde uz ten vykon je zajimavej a spotreba o tolik vyssi neni?
Ja jsem treba o 2.0EB uvazoval, kdyz uz bych vybral TB, ale bohuzel s manuálem jich je hrozne malo.