Stránka 45 z 187
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 17.06.2019 17:49
od fofok
To je stejný jako když někdo tvrdí,že za komančů bylo líp a opakuje to jak papoušek a stejně ho nepřesvědčíš.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 17.06.2019 17:56
od Karel2
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 17.06.2019 18:09
od Wolf78
miki21 píše:Za rok 15 tis ti přijde moc na služební? (
A ty si někde rozepisoval , kde a kolik to auto najelo 
)
Já myslel, že auta se kupují k danému účelu (
to je snad jasný
jen někteří pražáci si koupí 2,0 naftu s DPF a jezdí s ní po Praze a pak se diví, že jim odejde např. DPF , nebo si někdo koupí 1,0 EB a honí to po dálnici co to dá
,nebo si někdo koupí na couračky po městě 2,0 benzín
)
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 17.06.2019 18:12
od phofy
No a já mám služební 1,0 tsi a ročně najedu 35k km

a každý den jezdím po dálnici

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 17.06.2019 18:17
od fofok
V tom článku je shrnuto vše dávno vyřčený a platí to pro všechny motory Podtáčení,včasná výměna oleje,svíčky atd.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 17.06.2019 18:22
od Wolf78
phofy píše: každý den jezdím po dálnici

Wolf78 píše: nebo si někdo koupí 1,0 EB a
honí to po dálnici
co to dá 
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 17.06.2019 18:52
od phofy

a přesně to dělám

stejně jako u minulého auta a předminulého

a kolik toho najeli na původní věci

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 17.06.2019 20:49
od Ma.rt
Wolf78 píše:Ma.rt píše: silny turbolitr proti linemu atmodvoulitru.

to si slyšel kde ?
No to tu meles porad třeba Ty. Turbobenzin, takze raketa, ne?

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 17.06.2019 20:54
od Ma.rt
Wolf78 píše:
nebo si někdo koupí 1,0 EB a honí to po dálnici co to dá
A to znamena co? To ten motor nevydrzi?
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 17.06.2019 20:55
od miki21
A s poloviční spotřebou a nemusíš skoro vůbec řadit.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 17.06.2019 21:02
od Ma.rt
Wolf78 píše:
Já myslel, že auta se kupují k danému účelu (
to je snad jasný
jen někteří pražáci si koupí 2,0 naftu s DPF a jezdí s ní po Praze a pak se diví, že jim odejde např. DPF , nebo si někdo koupí 1,0 EB a honí to po dálnici co to dá
,nebo si někdo koupí na couračky po městě 2,0 benzín
)
A proc ne 2.0, kdyz se jezdi mesto? Je snad v mondeu lepsi motorizace na tenhle rezim? Topi to hned za 2.zatackou a nemusím se bat, co se pose.e.. a na dalnice je to pouzitelne taky. Btw dnes po Praze do prace a zpet za 6,7. Pravda, mimo kolony po okruhu, ale EB by o moc uspornejsi nebyl.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 17.06.2019 22:22
od IvanSt
Ma.rt píše:Tak ja taky nejspíš priste budu mit neco s turbem
Marty nemyslím to zle, ale ty si turbo raději nekupuj nikdy. Protože bys byl zaručeně ten jeden z tisíce, co když už si koupí nové auto, tak se mu za ty kecy zaručeně celý posere týden po záruce

K někomu ta atmosféra asi prostě patří, i kdyby na špalcích před barákem stála

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 17.06.2019 23:01
od Wolf78
Ma.rt píše:
No to tu meles porad třeba Ty. Turbobenzin, takze raketa, ne?

to jo ,ale od 1,5 EB výš

1,0 EB je opravdu raketa např. ve Fiestě proti 1,4 a 1,6 atms.ve Focusu
A jezdit po městě s 2,0 atms hmmm dobrá volba motoru

stejně jako jezdit po městě s 2,0 TDCi s DPF - chytře si koupil
Já bych volil jizdu po Praze s min. 2,5 - 5 litrem už jen pro ten zvuk když stojí na každém semaforu

a ta spotřeba bude taky v pohodě
A kdyby si měl EB tak ti to topí už za prvním rohem

stejně jako mě 1,5 EB

a nemusíš čekat na druhý roh /zatáčku

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 17.06.2019 23:11
od Wolf78
IvanSt píše:
Marty nemyslím to zle, ale ty si turbo raději nekupuj nikdy.
to IvanSt - proč by si měl kupovat EB , nebo TSI , když by ten výkon nikdy nepoužil

na to hopsání mezi semafory (v zácpě) mu stačí jakákoliv atmosféra , klidně i HTP

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 18.06.2019 06:55
od Ma.rt
A proc od 1.5EB vys? Proc ne od 2.0EB vys, kde uz ten vykon je zajimavej a spotreba o tolik vyssi neni?
Ja jsem treba o 2.0EB uvazoval, kdyz uz bych vybral TB, ale bohuzel s manuálem jich je hrozne malo.