Stránka 44 z 187

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 16.06.2019 22:30
od Wolf78
to Ma.rt - opět porovnáváš 1,0 EB s 2,0 atms. ?? :lol: :lol: Opět říkám ,co 1,5 EB a 2,0 atms. :lol: - ale jinak máš pravdu " atmosféra- když človek potřebuje, tak zacne polevovat" :palec_nahoru: proti např. 1,5EB - 1,6EB - 2,0 EB :lol: :lol:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 16.06.2019 23:55
od IvanSt
Ma.rt píše:Omyl...jde o vykon... a taky jak je poskladana převodovka. Ty eco převody vam ten kroutak na kolech pekne zabiji. A jestli je nekdo liny podradit a tlemi se tu, ze s atmosferou se podrazuje na 3, pak je mi ho lito... i to podrazeni je ridicska radost...
První věc, a co myslíš, že řeší převodovka? Točivý moment.
Druhá věc, co že mně kde zabíjí? :)
Jinak tady nejde o lenost řadit. Už nevím, kolikrát se mám opakovat. Mě taky baví vytáčet motor a řadit, ale už jsem zvyklý na nějakou tu výkonovou odezvu a ne jen kravál z kapoty. Mám znova opakovat naložené auto, ženu s dětmi, kopec a kamion? Kde tam je pro tu ženskou jaká radost prosím tě? :lol: Že tam narve trojku a za strnulého pohledu zúčastněných, co že se to bude dít, hurá vyrazí vpřed? Ta chce hlavně rychle předjet kamion.

Já jsem odkojený na ostrých Hondách nebo BMW a vidíš, jaký názor na to mám. Nebudeme tu přece řešit čistě průměrnou atmosféru a nějakou řidičskou radost proboha.
Soused důchodce má očividně taky radost, když vytáčí tu svoji škodu 120L a já mu tu radost neberu. Ale rozhodně ji nesdílím.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 17.06.2019 05:10
od Ma.rt
fofok píše:Kuci vy tak krásně kecáte,že tomu snad i věříte.Atmosféra 1,6 nejede líp než 1,0 EB tečka.Je to nesmysl a lžete si do kapsy.1,0 EB 92 kw bych klidně srovnával se starým dvoulitrem.Já mám 1,6 atmo a nic jinýho než turbo už nechci.Kdo tvrdí něco jinýho tak kecá.Vždycky když sednu z turba do mýho,připadám si jako bych šel pěšky.
Meles sve vlastni nesmysly. Ze 1.6 jede lepe, to tu nikdo nepsal.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 17.06.2019 05:25
od Ma.rt
IvanSt: vis, jak se skládají prevodovky? Pro nejlepší dynamiku se tam da lehci staly prevod (mimojine). A v poslední dobe je trend u beznych aut opačný. Nerikam, ze je to spatne, ale prubehu toc.momentu na kolech a vysledne dynamice to ubira.
To, ze je motor atmosfericky, neznamena, ze nema vykonovou odezvu. Jen na jednotku vykonu potrebujes vetsi objem a je jiny prubeh toc.momentu. Za cenu vetsi spolehlivosti, jednoduchosti. Ale vetsinou s o něco vyssi spotrebou. Takze kazdy si seradi prirority a pak si vybere. Kdybych nejezdil tolik kratke trasy, muzu uvazovat o TB/TD. Jenze to vy porad nechapete, mate pocit, jak jsou ty motory nesmrtelny.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 17.06.2019 07:04
od fofok
Ma.rt píše:
fofok píše:Kuci vy tak krásně kecáte,že tomu snad i věříte.Atmosféra 1,6 nejede líp než 1,0 EB tečka.Je to nesmysl a lžete si do kapsy.1,0 EB 92 kw bych klidně srovnával se starým dvoulitrem.Já mám 1,6 atmo a nic jinýho než turbo už nechci.Kdo tvrdí něco jinýho tak kecá.Vždycky když sednu z turba do mýho,připadám si jako bych šel pěšky.
Meles sve vlastni nesmysly. Ze 1.6 jede lepe, to tu nikdo nepsal.
Ma.rt píše:To byl asi rad... stejne jako ja. Jede to jen tam, kde to soudruzi naprogramovali. Ta atmosfera je aspon čitelná a kultivovana. Stejne jako kdyz v praci jedu s tdi. Dole tahne krasne, ale kdyz clovek potřebuje, tak zacne polevovat. Aspon jezdi za 5.
miki21 píše:Tak třeba s ecobuřtem 1,0(92kw) jsem najezdil loni cca 600 km a vždy jsem se těšil do svého starého stokoňového dědečka.
No já to shrnu.Atmosféra je zastaralá,užraná a líná a není potřeba to nějak zbytečně okecávat.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 17.06.2019 07:25
od Ma.rt
A proc jezdis v atmosféře? :-D

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 17.06.2019 08:20
od Sentik
IvanSt píše:Hodně lidí tu nadává na auta, se kterými pořádně nejela. Ale kolik majitelů turbobenzínů by se vrátila k líné atmosféře?
Jo, diskuze se tu motá v kruhu už padesát stran, ale přesně tohle jsem chtěl nedávno psát. Spoustu lidí k tomu donutily okolnosti, turbo benzín nechteli, ale úředník zavelel a bylo to nutný a neznam osobně nikoho, prostě nikoho, kdo by se chtěl k atmo vracet. Pokud se teda bavíme o tom, jak se lidem s tim autem jezdí.
miki21 píše:Tak třeba s ecobuřtem 1,0(92kw) jsem najezdil loni cca 600 km a vždy jsem se těšil do svého starého stokoňového dědečka.
Přiznám se, že ti nevěřím. Se stokonovym dedečkem mam hodně zkušeností, s 1.0EB značne min a to ještě se slabším než píšeš a vždy mi proti tomu ta naše stara 1.6 atmo přišla "nepoužitelná", je to hlučný, žere to víc, nejede to. Ale jo, můžu se uklidnovat, že jako otloukánek v rodinným vozovym parku nás s tou starou atmo přežije. :mrgreen:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 17.06.2019 08:30
od fofok
Ma.rt píše:A proc jezdis v atmosféře? :-D
Protože jí mám od nova,ale další upgrade bude turbo a to jednoznačně.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 17.06.2019 08:43
od Ma.rt
Tak ja taky nejspíš priste budu mit neco s turbem, ale to uz doufam ty prusery budou vychytany. A nejspíš to auto bude zivejsi a mozna budu jezdit s o neco malo lepsi spotrebou. Ale rozhodne nebudu tvrdit, ze atmosfery jsou nepoužitelny kramy. Dokonce i na predchozi auto rad vzpominam a některé vlastnosti bych si z toho vzal hned.
A jak jsem psal, s 1.0eb jsem jel, vsude se pise, jak to jede. V mem dvoulitru se mi jezdi lepe

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 17.06.2019 08:57
od Sentik
2Ma.rt:
To asi nikdo nerozporuje ... 1.0 nenahrazovala dvoulitr, ale starý 1.4 ky a 1.6ky, je zajímavý, že zastanci atmo si tu už nevzpomínaj na šílenosti jako 1.4ka ve Focusu, to byl teprve lenoch, proti kterýmu ta 1.6 byla značně použitelnější.
Já na svou 1.6 taky rád vzpomínám, ale to jsou růžový brejle a pocit zelenější trávy.

Jak už bylo psáno nahoře, porovnávej 1.0 EB vs 1.4/1.6 atmo, který to nahradilo a pocit jízdy je podle mne zcela jinde. Zkušenosti mam z obojího, pokud to někdo vidí jinak, jsem překvapen.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 17.06.2019 11:39
od miki21
Wolf78 píše:
miki21 píše:vždy jsem se těšil do svého starého stokoňového dědečka.
Co ti taky jiného zbylo , když si 1,0 EB musel vrátit , nebo se pletu ??
Pleteš. Koupil jsem si novější 1,8 a šéf ve firmě manželky dostal rozum a prodal to. Koupil mazdu 3 s dvoulitrem. :ble2:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 17.06.2019 12:07
od Ma.rt
Sentik: ja nesrovnavam 1.0eb s 2.0 proto, ze by to mela byt nahrada. Ale pro demonstraci toho, jak se motory neobjektivne hodnoti - silny turbolitr proti linemu atmodvoulitru. A pritom ten 2.0 je na tom objektivne o neco lepe. Nebavim se o spotrebe, i kdyz pokud se bude 1.0eb snazit drzet s 2.0 krok, tipnul bych, ze rozdil ve spotřebě podstatny nebude.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 17.06.2019 12:56
od Wolf78
Ma.rt píše: silny turbolitr proti linemu atmodvoulitru.
:totlsmile: to si slyšel kde ? :lol:
miki21 píše:šéf ve firmě manželky dostal rozum a prodal to.
spíše to vypadá , že šéf neměl rozum při koupi služebního auta s 1,0 EB :lol: služební auto s 1,0 EB :totlsmile:
Služební auto bych spíše viděl v naftě nebo když už jsme u Fordů a benzínu tak min.1,5 EB :wink:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 17.06.2019 15:12
od miki21
Za rok 15 tis ti přijde moc na služební? 8O
Já myslel, že auta se kupují k danému účelu, netušil jsem, že služebák musí být fnaftětdipyčo.

Jezdili s tím jen dva lidi necelé tři roky a jen místní jízdy, pravidelný servis.
Fakt jsem se v tom autě necítil dobře. :wink:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 17.06.2019 16:25
od memento
Stale vas to bavi? 8O