Stránka 43 z 187
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 16.06.2019 13:09
od IvanSt
Dobře, ale jedna věc jsou konkrétní fakta a druhá, že se to rozbije. Já bych náročnější žene z příspěvku výše koupil zaručeně turbo, klidně v dieselu. Nebo jí mám nechat třeba deset let jezdit v tom, v čem se s rodinou necítí a každý rok ji chlácholit tím, že se to nerozbije?
Vždyť ty motory jsou tu s námi už dlouho a žádný průser to rozhodně není. 1.5EB z dnešního pohledu mezi downsizing asi fakt nepatří. Ale dřív by se tomu všichni smáli.
Karel2 píše:Dovolim si otazku, proc stara, starsi auta ziskavaji na cene, protoze maji vetsinou linou atmosferu? Proc se davaji do lepsiho stavu, jak kdyz vyjela s automobilky a to maji i velke turbo.
Sběratelství mám rád. Rád bych měl doma sbírku kdysi dobrých aut. Ale vytahování např. škodovek po xx letech z kopřiv, garážová renovace a pak prodej za 100 tisíc? To vážně nemusím, jezdit se s tím nedá. A která skupina u nás převládá, je jasné.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 16.06.2019 13:54
od Karel2
No ja bych ji spis koupil auto s automatem. Druha moznost je naucit ji radit, i pri 200 konich je to snad dobra vec. Kdysi segra kratce po ziskani ridicaku znala jen 3 rychlosti(takovych dnes je) a od te doby si z ni delam srandu, jestli uz umi pocitat aspon do 5.

Kdyz jsme u tech skodovek, takova 130RS, je uz z meho pohledu hodne zajimavej objekt k renovaci a klidne i v garazovych podminkach, ale slovem renovace myslim uvedeni do minimalne 100% stavu. Treba nastrik origo barvou(ci co nejcic podobnou) se ceni vic, jak dnesni moderni barvy. To same motor, co nejblize originalu, zadne tuningove upravy, jen tovarni.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 16.06.2019 14:22
od IvanSt
Tady nejde o převodovku nebo řazení. Co děláš ty, když chceš předjet kamion v naloženém autě? Dvě stě metrů za ním už taháš trojku k omezovači a modlíš se, aby nic nevyjelo. A to nemáš velké vybavené auto. Plus další věci jako zapnutá klima, kopec, protivítr, velká široká kola a co já vím ještě. To ti fakt nebude nikdo zvědavý na "ono se to nerozbije" a "musíš umět řadit"..
Napadlo mě, že se zmíní 130RS, ale tu jsem opravdu nemyslel

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 16.06.2019 16:26
od miki21
JJ, každý potřebuje být závodník a musí mít rezervu výkonu aspoň 200 koní+ forsáž.
Pokud neumíš jezdit hlavou, tak Tě turbo nezachrání.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 16.06.2019 16:49
od ballu
Taky se mě zdá, že jsme jezdili za náklaďákem. Teprve po zavedení turba jsme ty náklaďáky konečně začali předjíždět , a doprava se okamžitě zrychlila.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 16.06.2019 16:57
od IvanSt
Jde spíš o krouťák (200Nm+ v dobrém rozsahu neznamená závodní auto).
Když ho nemáš, tak ti při předjíždění ani hlava nepomůže. Ta ti maximálně řekne, ten motor na to nemá, nepředjížděj. Ale já se bavím o náročnějších ženách

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 16.06.2019 17:46
od miki21
Těch, co si vyšukají obrovské suv a myslí si, že jim patří silnice?
Jsem rád, že nemám tu náročnou ženu. V práci jezdí služební fóbii v naftěturbotříhrnek a pokaždé ráda sedá do té líné atmosféry, co máme doma. Pochvaluje si, jak je to auto kultivovanější a jízdy s ním příjemnější.
Jo já vím, nejezdila s ekobuřtem, tak nemůže posuzovat.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 16.06.2019 18:16
od IvanSt
To je diskuze..
Auto, které trochu jede, je hned závoďák. Řidičky, které chtějí mít nějakou výkonovou rezervu, jsou vyšukávačky obrovských SUV...
Ať si každý jezdí v čem chce, na co má a pokud se v něčem jezdí líp, není potřeba to brát osobně. Obzvlášť pokud to nevyužiji.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 16.06.2019 21:02
od Wolf78
to IvanSt - tady je to marné někomu něco vyvracet , když si třeba o 1,0 EB tak maximálně četl a nikdy ji neřídil

a ještě když 1,0 EB srovnává s 2,0 atms.

. 1,0 EB hravě schová do kapsy 1,6 atms

a proto vlastně vznikl motor 1,0EB a né ,aby se porovnával s 2,0 .
A jak pořád píšu ,zkuste srovnávat např. 1,5 EB /1,6 EB downsizing s 2,0 atms.

ale to se vám taky nehodí ,že

tak pak už zbude jen srovnávat 1,0 EB s 2,0 atms.

aby jste si mohli honit ego

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 16.06.2019 21:08
od Ma.rt
IvanSt píše:Jde spíš o krouťák (200Nm+ v dobrém rozsahu neznamená závodní auto).
Když ho nemáš, tak ti při předjíždění ani hlava nepomůže. Ta ti maximálně řekne, ten motor na to nemá, nepředjížděj. Ale já se bavím o náročnějších ženách

Omyl...jde o vykon... a taky jak je poskladana převodovka. Ty eco převody vam ten kroutak na kolech pekne zabiji. A jestli je nekdo liny podradit a tlemi se tu, ze s atmosferou se podrazuje na 3, pak je mi ho lito... i to podrazeni je ridicska radost...
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 16.06.2019 21:12
od Ma.rt
Wolf78 píše:to IvanSt - tady je to marné někomu něco vyvracet , když si třeba o 1,0 EB tak maximálně četl a nikdy ji neřídil

a ještě když 1,0 EB srovnává s 2,0 atms.

. 1,0 EB hravě schová do kapsy 1,6 atms

a proto vlastně vznikl motor 1,0EB a né ,aby se porovnával s 2,0 .
A jak pořád píšu ,zkuste srovnávat např. 1,5 EB /1,6 EB downsizing s 2,0 atms.

ale to se vám taky nehodí ,že

tak pak už zbude jen srovnávat 1,0 EB s 2,0 atms.

aby jste si mohli honit ego

Ja jsem v 1.0EB jel jeste v dobe kdy jsem mel 1.8 se stejnym vykonem 92kW. Fakt jsem si z toho na zadek nesedel, zvuk a projev bida a nejake popojizdeni ve meste katastrofa. V normalnim rezimu to jede hezky, to jo.
Klidne muzeme porovnavat 2.0i s 1.6EB, ja netvrdim, ze 2.0 jede lepe...ale jede porad. Muj styl je presne takový, co TB s primym vstrikem nemaji rady. Pro me to bylo rozhodnuti zdraveho rozumu... a to jsem se ptal i ve Fordu. Na kratke trasy EB proste ne.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 16.06.2019 21:19
od miki21
Tak třeba s ecobuřtem 1,0(92kw) jsem najezdil loni cca 600 km a vždy jsem se těšil do svého starého stokoňového dědečka.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 16.06.2019 21:26
od Wolf78
miki21 píše:vždy jsem se těšil do svého starého stokoňového dědečka.
Co ti taky jiného zbylo , když si 1,0 EB musel vrátit , nebo se pletu ??
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 16.06.2019 21:57
od Ma.rt
To byl asi rad... stejne jako ja. Jede to jen tam, kde to soudruzi naprogramovali. Ta atmosfera je aspon čitelná a kultivovana. Stejne jako kdyz v praci jedu s tdi. Dole tahne krasne, ale kdyz clovek potřebuje, tak zacne polevovat. Aspon jezdi za 5.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 16.06.2019 22:23
od fofok
Kuci vy tak krásně kecáte,že tomu snad i věříte.Atmosféra 1,6 nejede líp než 1,0 EB tečka.Je to nesmysl a lžete si do kapsy.1,0 EB 92 kw bych klidně srovnával se starým dvoulitrem.Já mám 1,6 atmo a nic jinýho než turbo už nechci.Kdo tvrdí něco jinýho tak kecá.Vždycky když sednu z turba do mýho,připadám si jako bych šel pěšky.