Stránka 43 z 82
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 01.07.2012 20:43
od lucky.jack
V12: On přeci jezdí na 0w-40, takže u něj to nehrozí

...nemohl jsem jinak

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 01.07.2012 22:39
od cr4sh3r87
No já dám radši za 4 a vyletím to na 2300ot. bez toho aniž by se motor trápil v nízkých a odrovnával jsem dvouhmotu. Ten motor to vyjede daleko lehčejc, při nižší spotřebě a tudíž předá oleji míň tepelné energie. Ono krouťák je pěkná věc, ale práci stejně dělá výkon.
lucky.jack: No teď zatím jezdím 5W-40

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 02.07.2012 06:23
od V12
Pracu robi tazna sila na kolesach a ta je produktom krutiaku. Vykon (marketingovy udaj) hovori o tom, ako rychlo bude ta praca vykonana. Nicenie dvojhmoty v 2000 otackach NEHROZI ani v najhorsom sne.
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 02.07.2012 07:07
od Komi
prosim ta CR4... kludne si tu pis tie svoje hlboke myslienky, ale ta spotreba nebude ani nahodou na 4 mensia , vyskusaj si to ak mas kde...bude citelne vacsia samozrejme ako aj tepelne zatazenie motora, fyzika nepusti
inac pre zaujimavost skor pre ostatnych - vcera naobed na dialnici regeneracia - na teplomeri 88 a kupodivu sa teplota ani nepohla takze sa to stacilo uchladit, teplota DPF 630-640 pocas regeneracie...vyse 400 pred...(vonku 35 samozrejme klima pustena)
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 02.07.2012 09:19
od cr4sh3r87
V12 píše:Pracu robi tazna sila na kolesach a ta je produktom krutiaku. Vykon (marketingovy udaj) hovori o tom, ako rychlo bude ta praca vykonana. Nicenie dvojhmoty v 2000 otackach NEHROZI ani v najhorsom sne.
Na tohle jsem ti odpověděl v SZ a dále bych se tomu věnoval právě v SZ ať to tu nezasíráme.
Ad. k otáčkám: Bavíme se o 1800ot. kde motor rozhodně vytváří silnější vibrace než v otáčkách 2300, takže namáhání dvojhmoty je prokazatelně vyšší.
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 02.07.2012 09:21
od cr4sh3r87
Komi píše:prosim ta CR4... kludne si tu pis tie svoje hlboke myslienky, ale ta spotreba nebude ani nahodou na 4 mensia , vyskusaj si to ak mas kde...bude citelne vacsia samozrejme ako aj tepelne zatazenie motora, fyzika nepusti
inac pre zaujimavost skor pre ostatnych - vcera naobed na dialnici regeneracia - na teplomeri 88 a kupodivu sa teplota ani nepohla takze sa to stacilo uchladit, teplota DPF 630-640 pocas regeneracie...vyse 400 pred...(vonku 35 samozrejme klima pustena)
S někým, kdo si myslí že jen množství spaleného paliva určuje tepelný zatížený motoru, nehodlám ani debatovat.
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 02.07.2012 11:34
od V12
cr4sh3r87 píše:
Bavíme se o 1800ot. kde motor rozhodně vytváří silnější vibrace než v otáčkách 2300, takže namáhání dvojhmoty je prokazatelně vyšší.
Moj 2.0TDCI siel pokojne a plynule uz od 1200 otacok. Od 1500 - 1600 zaberal naplno, bez vibracii, kopancov ci dunenia, alebo akychkolvek inych negativnych prejavov. Aj turbolag uz bol dost maly, v 2000 otackach zmizol uplne. Ako ide 1.6TDCI neviem, 1.6HDI v P307SW je v 1800 rpm uplne v pohode, tiez bez vibracii.
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 02.07.2012 12:17
od cr4sh3r87
1,6TDCi a 2,0TDCi jsou svým průběhem výkonu naprosto odlišný motory. Doma máme i 2,0TDCi a to si člověk připadá jak v silným benziňáku. Zabírá jak říkáš skoro od volnoběhu a táhne skoro až k červenýmu. Podle mě nejpodařenejší motor a s 1,6TDCi se vůbec nedá srovnat.
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 02.07.2012 12:25
od cr4sh3r87
Jo a k vibracím. To že ty ty vibrace necítíš, neznamená, že tam nejsou. To právě ona dvouhmota se stará o to aby jsi nic necítil. Takže ty si jedeš pohodlně a ona dostává nakládáno.

Prostě podle mě jsou otáčky pod 2000 k udržení rychlosti na rovince a ne k tahání naloženýho auta do kopce. Od toho tam máme převodovku, aby jsme motoru ulehčili práci. Motory daleko líp snášej půl plynu ve středních otáčkách než plnej plyn v nízkejch.
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 02.07.2012 13:25
od Komi
ked pre teba su otacky nad Mmax prinizke tak fakt nie je o com ...
pri normalnej jazde po okreskach radim 5 okolo 80 cize 5 roztacam od 1500 samozrejme s miernym plynom, motor ide hladko a netrasie a slusne akceleruje, na druhej strane sa mi obcas stane ze pozeniem 2 do 80 do obmedzovaca ked to vyzaduje bezpecnost pri predchadzani...podla tvojich demagogii by som pri mojich 140t km uz musel mat asi piaty zotrvacnik, ale ono je to trochu inac, ale to je ti pisat zjavne zbytocne....len tak pre tvoju informovanost jeden zo zakladnych udajov auta - pruzne zrychlenie z 50-100 zacina tesne nad 1300ot na plny plyn a je o trochu lepsie ako u nepreplnovaneho benzinaka 2 litra 145PS (takze ani Ford nema s nizkymi otackami problemy inac by snad takyto udaj neuvadzal), ale to ti asi tiez nic nehovori , mas svoje teorie ku ktorym si sa musel urcite pracne prepracovat
a este zaujimavost k 2 hmote - tento nas HDI motor je uplna slabota v porovnani trebars s klasikou Octa TDI 81kW kde ide motor bez najmensich protestov 1000ot na 5 po meste - jediny problem je zanasanie variability, 2hmota mi v nom ide po skoro 150t km bez najmensich problemov, ale to nielen mne - asi skoro vsetkym TDIckarom, samozrejme spotreba priemerna dlhodoba o pol litra nizsia ako u rovnako silneho a tazkeho Focusa , akurat prijemnejsie jazdenie nevyzadujuce tolko radenia a za menej nafty ktora moze byt kludne aj z JZD...
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 02.07.2012 13:47
od cr4sh3r87
Komi: Jezdi si jak chceš.... Klidně na volnoběh... Já nepotřebuju nikoho učit jezdit.... Něco jinýho je se rozjíždět z 1500ot. nebo jet v nich 50km s plně naloženým autem do kopce...
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 02.07.2012 19:03
od phofy
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 02.07.2012 20:54
od foki
Komi píše:6000Kc za par diod je trochu privela- altik kompletny 120A stoji o dost menej, 150A zhruba tolko a to mas so zarukou a stary mozes opravit urcite daleko lacnejsie....
uz zdrazily , stoji kolem 9000kc
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 02.07.2012 22:05
od Marod22
Chlapi nehadajte sa, narusa to harmoniu tohto kludneho fora

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 03.07.2012 05:31
od cr4sh3r87
Myslím si že s více autama než ty

Nikde netvrdím že když tak pojedeš že setrvák odejde hned, jen tvrdím že jako většina na něm nenajedeš 250tkm. I samotní výrobci uvadí ideální pracovní otáčky motorů a věř že pod 2000ot to není. Nejde jen o setrvák, jde i o tlak oleje atd...
Já bych to už nějak uzavřel tuhle kapitolu, je mi jedno jak si kdo jezdí... Když tu řeknu svůj názor tak se akorát od
PITOMCŮ dočkám urážek... Proto si všeci jezděte od volnoběhu a nadávejte na TDCi jak hovno vydrží.....