Stránka 42 z 187

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 13.06.2019 06:45
od ZaQik
a pritom z toho linku bylo pro me nejzajimavejsi "V USA kvůli tomu dokonce zavedli novou certifikace nazvanou API SN Plus, která napomáhá minimalizaci LSPI v důsledku použitých detergentů." ... je mi jedno, kde to zavedli, ale ze se konecne nekdo snazi s tim neco delat

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 13.06.2019 12:14
od Ma.rt
Ja myslim, ze tech snah bylo uz povicero. Snad se to dostane do nejakeho rozumneho stavu (treba uz tam jsme, cas ukaze), ale oni nam urednici vymysli neco jineho :(

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 13.06.2019 19:12
od ballu
Spíše v tomto tématu šlo o jedinou věc, že je zde hodně zastánců těchto motorů, přitom vše šito horkou jehlou, bez testů následků , které vedou do slepé uličky. Klín je vyrážen klínem, motor složitější a jeho výhody oproti atmosféře jsou jen třeba v +-3000 otáčkach. Mimo ně je na tom atmosféra lépe. Co pak již odzkoušený vodíkový motor? To však impérium těžení ropy se tomu brání.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 13.06.2019 21:59
od enjoy
Vodík: https://www.novinky.cz/auto/507521-vybu ... lanky.html
Strašmě málo stačí a téma vodík je vyřešeno. A můžeme dále bezstarostně pokračovat s produkcí elektro aut, která jsou neškodná i k ledním medvědům.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 13.06.2019 22:30
od ballu
Z mého hlediska motor bez problémů. Jde jen o bezpečnost paliva, což je menší problém, než vymýšlet tupl hovadinu, aby ta obyčejnáhovadina jela a vydžela.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 14.06.2019 11:31
od Ma.rt

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 14.06.2019 22:52
od ballu
No a nyní prosím o vyjádření turbobabetářů k předcházejícímu odkazu. Doufám že po přečtení se sníží počet , kteří mou osobu budou přirovnávat k dinosaurovi.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 14.06.2019 23:26
od fofok
Mno řekl bych,že to tu už je a ne jednou neb je ten článek z ledna.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 15.06.2019 17:45
od phofy
1.0 vyšel dobře, já jsem spokojený :Dancer: :Dancer: :Dancer:

Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 15.06.2019 19:38
od vita_k
To jsi neviděl ty desítky prasklých plastových trubicek od turba do exp nádoby. Ja bych to kontroloval co týden :)

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 15.06.2019 19:46
od phofy
:totlsmile: než vyjedu, tak je kontroluji a každých 50km stavím a kontroluji :mrgreen:

Podle mě může takováhle trubička prasknou snad na každým autě a je jedno co v tom má za motor :roll:

Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 15.06.2019 19:56
od vita_k
Mám teď na kanarech pujceny seat 1.4 tsi a dobry. Má to rádce řazení a chce to jako u F jezdit <2000 rpm.
Kolem 3t už nemá hezky zvuk jako mondeo,ale co už. Má to turbo efekt ale dá se odpustit. Jedete to v 5ti lidech dostatečně. Vlastně jen 2 lidi a 3 děti.
Spotřeba 6.4. Nebýt rádce, třeba ty motory pak vydrží? Mě si tento koncept získal

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 15.06.2019 20:13
od Gossip
ja toho radce chtel vypnout ale on ukazuje i dolu... takze to zene celkem pomaha aby to neudusila..
Mamka ma tu silnejsi 1.0tsi fabku a taky to docela jelo ...
1.6ku megana sem mel 8let a na vykon sem si taky nikdy nestezoval, jen tomu chybela 6tka tak uz to bylo pri 130 dost hlucne.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 16.06.2019 09:29
od IvanSt
Hodně lidí tu nadává na auta, se kterými pořádně nejela. Ale kolik majitelů turbobenzínů by se vrátila k líné atmosféře?

Na tohle mají fajn názor ženy řidičky. Sice nerozebíraly stovky motorů za Husáka na střední a nepoznají legendárnost atmosféry podle kraválu, který vydává, když se snaží s rodinou předjet kamion do kopce. A už vůbec se netváří jako Fittipaldi, když tam musí ve 110km/h narvat trojku, aby se něco dělo. Ale bez předpojatosti vám řeknou, že benzín nejede, že chtějí diesel. Vysvětlujte jim, že za to nemůže ani tak palivo a jak funguje v motoru turbo.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 16.06.2019 10:46
od Karel2
Jo ve 2000ot. i min, tam daji plnej kotel pri predjizdeni a karbonitace je na svete, strasak dnesnich primovstriku. Bohuzel se tady zapomina, co to slovo downsizing vlastne znamena a podle me tam zrovna treba 1,5EB moc nepatri. 3 valec potrebuje nejakou "berlicku" aby vyrovnal sily pro spravny chod motoru, treba vyvazovaci hridel ci upraveny setrval atd. Jenze ty sily se v prubehu zivotnosti motoru meni a tedy to nejde 100% ovlivnit (ty vibrace) konstrukter s tim jiste trochu pocita, ale proste za cely zivot motoru to nejde. No a kde jsou vibrace, tam je zadelano na problem. Pro tohle treba ja nemusim 3 valce. Ivane, rekneme za 20 let tu bude jen elektrika(snad nebude) a jeji mladsi vlastnici budou nadavat na dnesni motory a budou mit stejne argumenty jako Ty dnes, pak mozna uznas i jiny nazor, nez je Tvuj. Dovolim si otazku, proc stara, starsi auta ziskavaji na cene, protoze maji vetsinou linou atmosferu? Proc se davaji do lepsiho stavu, jak kdyz vyjela s automobilky a to maji i velke turbo.