Slibuji, že už je to poslední téma kam to vkládám.
Malé shrnutí spotřeby 1.5 EB 110 kW za 46.000 km:
Delší trasy (reálná spotřeba je o cca 0,3l vyšší než na PP):
1) Francie 2017 - 2920 km (převaha dálnice), 4 dospělí + můj "mega" box na střeše - 7,5l/100 km/dle PP (motor najeto 6 -9 tis. km)
2) Pobaltí 2017 - 3300 km (40% dálnice, zbytek okresky), 2 dospělí + plný kufr - 6,3l/100 dle PP (najeto 17 - 20 tis. km)
3) Chorvatsko 2017 - 1700 km (50% dálnice, zbytek okresky), 2 dospělí + plný kufr - 6,1l/100 km dle PP (21 - 23 tis. km)
4) Francie 2018 - 3100 km (převaha dálnice), 4 dospělí + můj "mega" box na střeše - 7,5l/100 km/dle PP (motor najeto 30 -33 tis. km)
5) Albánie 2018 - 3400 km (60% dálnice, zbytek okresky), 4 dospělí + plný kufr - 7,0l/100 dle PP (najeto 37 - 40 tis. km, zpátky dálnice 150 km/h a šest hodin v koloně na hranicích)
6) Rakousko 2018 - 1200 km (70% dálnice, zbytek okresky), 2 dospělí + plný kufr - 6,6l/100 km dle PP (40 - 41 tis. km)
7) Slovinsko 2018 - 1150 km (50% dálnice, zbytek okresky), 2 dospělí + 1/2 kufru - 6,1l/100 km dle PP (42 - 43 tis. km)
Celkově mám ale za 46.167 km průměrnou spotřebu 7,42l/100 km dle tankování. Pokud jezdím autem do práce, tak moje standardní trasa je 7 km se studeným motorem, pak nájezd na D1, cca 25 km (v lepším případě bez kolony) a pak dalších 8 - 10 km do centra Brna a odpoledně v obráceném gardu. A když nejedu do práce, tak se chci zase svézt, takže spotřebu neřeším a je tam pořád číslo mezi 7 - 8l. Jinak většinou jezdím tak limit + 10 km/h dle tachometru (samozřejmě podle situace).