Stránka 5 z 11

Napsal: 24.10.2007 18:08
od vcedula
ako tu uz podaktori pisali. Neoplati sa motor neustale "setrit", lebo nakoniec z toho setrenia bude lemra a vypyta si nejake tie peniazky navyse na rozne veci.

Ja sa s tym obcas neseriem. Ked vidim pekne zakruty a samozrejme idem sam :roll: tak to supnem z 5 aj do 2 a necham ho, nech sa vykrici. A to prave orechove je to vtedy, ked uz svieti cervena sipka dole a na tacho je 90. Ten rev je nadherny .. 8)

Mal som feldu 1.6 benzin, jazdil som s nou tak, ze som ju setril, len nech vydrzi co najdlhsie. Az kym som nezistil, ze na tej stvorke sa uz neda predbiehat, ze to nejde. Niekolko mesiacov sviznej jazdy ju poriadne prebralo. A vobec jej to neublizilo. Skor naopak.

Takze tocme, tocme, tocme ... :lol:

Napsal: 24.10.2007 19:03
od Hugo72
Súhlasím. Niečo na tom bude. Občas treba tých našich miláčikov popreháňať. :wink:

Napsal: 24.10.2007 19:06
od MobyDick
Souhlas motor se musí točit a ne jen tak převalovat :)

Napsal: 24.10.2007 19:15
od Hugo72
Stav motoru sa najlepšie prejavil na Škodoviciach. Ak to majiteľ od začiatku zábehu šanoval tak z nej bola nadobro lenivá šunka. A niečo podobné to bude asi aj tu.

Napsal: 25.10.2007 07:25
od honolulu
vcedula,MobyDick-súhlas! máte nato autá :wink:
Hugo- ty už radšej menej ale tiež suhlasim, občas sa dá vychutnať ´´full gas´´

Napsal: 25.10.2007 09:04
od couddy
CoolXman píše:Nemám sice stejný motor jako autor tohoto tématu, ale doplnim o mojí zkušenost s maximálkou. Běžne když chci protáhnout motor, dělám tzv. říkám tomu "Focusí test". Zařadím 3 a akceleruju od 50km/h až do 150km/h. Pěkně se to roztočí. Takže na trojku v poho 150, šlo by i trošku víc. Na pětku mi to dá tak 185 víc ne, to na čtyřku je to jiná, to jsem dal 195 a dál už jsem musel brzdit :-).
To je hrozne zajimave, na tebe jsem byl zvedavy. S minulym fofem Hb mam stejnou zkusenost. Ted mam to co ty a ne a ne na tu trojku tolik. max kolem 13O, nechapu. Jako kdyby ten kvalt byl (dlouhej/resp. krátkej.) :(

Napsal: 25.10.2007 09:06
od chmelko
couddy píše:[. Na pětku mi to dá tak 185 víc ne, to na čtyřku je to jiná, to jsem dal 195 a dál už jsem musel brzdit :-).
tak tomu nerozumiem...vždy som dosiahol maximalku na ten najvyšši prevodovy stupen..

Napsal: 25.10.2007 09:17
od zewl
chmelko: coolxman jede 185 na petku, pak "preradi" na ctverku a jede dal na 200 :wink:

Napsal: 25.10.2007 10:26
od honolulu
čo tak späť do trojky? :D :D :D
Inak pri vacsine aut robi rozdiel 4ka 5ka tak 5-15 km čiže malinky rozdiel, ale žeby 4ka bola rychlejšia... :lol:

Napsal: 25.10.2007 10:28
od chmelko
nemožne..max, že to skušal do kopca.. :lol:

Napsal: 25.10.2007 10:29
od zewl
spis jsem to pochopil, ze petka malo tahne, tak tam supne ctverku...

Napsal: 25.10.2007 10:37
od hihi
Maximalka na nizsim stupni je naprosto bezne se vyskytujici vec u slabsich aut. (Staci probrat manualy.) Je to proste tim, ze "dlouhej kvalt to neutahne", ale kratsi se jeste "muze roztocit". Rozdil byl treba u Esca cca 10km/h. Predchozi plati pro zatah, nikoliv pro jizdu z kopce.

Napsal: 25.10.2007 10:40
od zewl
OT: hihi, jsi bilej, v Grupe ses a nemas banner? Jakto? 8O Kdybys mel problemy s bannerem, tak SZ.

Napsal: 25.10.2007 10:45
od chmelko
tak som ešte naštastie nesedel v tak slabom aute aby na rovinke bola 4 rychlejšia ako 5 :wink:

Napsal: 25.10.2007 10:48
od honolulu
ja našťastie tiež nie.. :wink:
O aké autá sa jedná? dufam nie Smart alebo Matiz..
1.2 HTp Fabia je slabé auto so svojimi 40kw?
Keď ano, poobede vyskušam ale pochybujem 8)