Stránka 5 z 6
					
				Re: Netáhne, nouzový režim
				Napsal: 18.03.2018 20:43
				od jaroš1
				pepannn píše:Pokud se v tom aspon trochu neorientuješ ,tak najdi někoho kdo se v tom vyzná.Hlavně nechod do forda nebo ti vymění pul auta.
PROTO SE PTÁM ZDE NA FORU A ZATÍM JSEM SE NIC NEDOZVĚDĚL
 
			 
			
					
				Re: Netáhne, nouzový režim
				Napsal: 18.03.2018 20:57
				od TomFocus
				Kolega má pravdu... těžko tě zde (můj čas) naučím to co k tomu potřebuješ. Jestli chceš ušetřit..projdi si vlákna o turbech našeho motoru, palivové soustavy...čti čti a budeš moudřejší. Třeba se tu najde někdo do ti bude dávat fotky s kroužky a popisky co je podtlak turba to a jiné. Stejně ti to bude k ničemu, protože baňku na turbu si sám nevyměníš-neseřídíš přesně. 
Pokud zde čekáš na odpověď jestli máš filtr sazí (google ti to ukáže za 20s.) a ani nevíš kde ho hledat a jak vypadá...moc šancí na diagnostiku tvého problému ti nedávám.
Hodně zdaru..
			 
			
					
				Re: Netáhne, nouzový režim
				Napsal: 18.03.2018 21:08
				od jaroš1
				necituj primo predesle prispevky a nepis jen velkymi pismeny - diky
ZaQik
ZASE TAKOVÝ DEBIL NEJSEM  A KDYBYS SI PŘEČETL CO PÍŠI OD ZAČÁTKU DOTAZU TAK HO ZE MNĚ TAKY NEDĚLÁŠ .PDF URČITĚ NEBUDU HLEDAT V KABINĚ NEBO V KUFRU.KDYŽ TI PO TELEFONU Z FORDU ŘEKNOU ŽE KAŽDÝ FOCUS 1.6 HO MÁ TAK SE NEMOHU OPTAT?
			 
			
					
				Re: Netáhne, nouzový režim
				Napsal: 18.03.2018 21:25
				od TomFocus
				Nedělám z tebe debila, ale pohodlného člověka co nehledá, nezajišťuje, ale pohodlně čeká až mu to ostatní servírují. 
Kdyby jsi se 10minut zajímal na netu/zde o 1,6 tdci vs. PDF zjistil bys, že ti kecali 1. po prohlídce pod kapotou a 2.   do 2010 podzimu měli filtry je vybrané trhy a nebo jako výbava na přání. 
Kdyby jsi nebyl linej a četl, zjišťoval najdeš zde info a pomoc...takhle se jen rozcilujes  

 
			 
			
					
				Re: Netáhne, nouzový režim
				Napsal: 18.03.2018 21:26
				od pepannn
				
			 
			
					
				Re: Netáhne, nouzový režim
				Napsal: 18.03.2018 21:41
				od jaroš1
				děkuji
			 
			
					
				Re: Netáhne, nouzový režim
				Napsal: 18.03.2018 21:48
				od jaroš1
				TomFocus píše:Nedělám z tebe debila, ale pohodlného člověka co nehledá, nezajišťuje, ale pohodlně čeká až mu to ostatní servírují. 
Kdyby jsi se 10minut zajímal na netu/zde o 1,6 tdci vs. PDF zjistil bys, že ti kecali 1. po prohlídce pod kapotou a 2.   do 2010 podzimu měli filtry je vybrané trhy a nebo jako výbava na přání. 
Kdyby jsi nebyl linej a četl, zjišťoval najdeš zde info a pomoc...takhle se jen rozcilujes  

 
ALE TADY NEJDE O PDF ALE PROČ SVÍTÍ KONTROLKA A ENGINE SYSTEMS FAULT -MOTOR NETÁHNE A V SERVISU PO DIAGNOSTICE  ŽÁDNÁ CHYBA . TAk to může dělat 1000000 závad .LÍNEJ NEJSEM A NEROZČILUJI SE ALE PTÁM SE PŘECI ŽÁDNÝ UČENÝ Z NEBE NESPADL
 
			 
			
					
				Re: Netáhne, nouzový režim
				Napsal: 18.03.2018 21:55
				od jaroš1
				necituj primo predesle prispevky
ZaQik
V případě správné mechanické funkčnosti motoru a rotačního systému turbodmychadla, nedostatek výkonu motoru s takovým ovládáním turbodmychadla může způsobit:
•    porucha elektroventilu
•    chybějící elektrický signál z řídicí jednotky motoru do elektroventilu
•    chybějící podtlak (ucpané nebo netěsné potrubí, poškození podtlakového čerpadla)
•    netěsnost zásobníku podtlaku vypouštěcího ventilu (např. poškození vnitřní membrány, perforace krytu zásobníku)
			 
			
					
				Re: Netáhne, nouzový režim
				Napsal: 19.03.2018 07:47
				od TomFocus
				Netestnost pal soustavy (nadrz- až vstriky) bych vyloučil. Vubec by jsi nenastartoval a byla by citit nafta. Tak bych se zameril na čerpadlo, elektriku, rail snimac a turbo (celkově).
			 
			
					
				Re: Netáhne, nouzový režim
				Napsal: 20.03.2018 18:30
				od pepannn
				• porucha elektroventilu
• chybějící elektrický signál z řídicí jednotky motoru do elektroventilu
• chybějící podtlak
To je ten elektroventil který muže blokovat podtlak do té baňky, co přitáhne to táhlo co uzavírá turbo.
Neboli se taky nazývá měnič tlaku turba a najdeš ho zezadu na moturu (musíš ze spodu auta)
https://www.autokseft.cz/PIERBURG-Menic ... 0-nd318530 
			 
			
					
				Re: Netáhne, nouzový režim
				Napsal: 22.03.2018 22:07
				od jaroš1
				Tak dnes jsem zkoušel nastartovat a normálně všechno fungovalo a asi za 2minuty zase naskočilo Engine Systems Fault a červená kontrolka
			 
			
					
				Re: Netáhne, nouzový režim
				Napsal: 22.03.2018 22:12
				od jaroš1
				pepannn píše:• porucha elektroventilu
• chybějící elektrický signál z řídicí jednotky motoru do elektroventilu
• chybějící podtlak
To je ten elektroventil který muže blokovat podtlak do té baňky, co přitáhne to táhlo co uzavírá turbo.
Neboli se taky nazývá měnič tlaku turba a najdeš ho zezadu na moturu (musíš ze spodu auta)
https://www.autokseft.cz/PIERBURG-Menic ... 0-nd318530 
Tak moc děkuji se podívám.Ale kdyby byl špatný tak by to napsalo do diagnostiky ne?
 
			 
			
					
				Re: Netáhne, nouzový režim
				Napsal: 24.03.2018 01:52
				od pepannn
				Měl jsem ho špatný a žádnou závadu to nepsalo.
			 
			
					
				Re: Netáhne, nouzový režim
				Napsal: 24.03.2018 15:16
				od jaroš1
				Že to může dělat přístrojovka , tak nevím.Za studena tedy po ránu to nastartuje  a nic se nerozsvítí a asi po minutě to rožne červenou kontrolku a engine systems fault
			 
			
					
				Re: Netáhne, nouzový režim
				Napsal: 24.03.2018 17:16
				od ZaQik
				zkusim to znovu: co vycteni chyb nekym jinym?