2,0 tdci problem s motorem

Odpovědět
Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od V12 » 13.09.2014 13:43

mafan píše: porucha čidla tlaku DPF
A to sa aj moze pokazit ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 13.09.2014 14:13

Moc se mi to nezdá.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od Nicco » 13.09.2014 20:18

Vo Focuse mozno raritna chyba, ale napriklad u VAG celkom bezna zalezitost. Ukazuje plny filter, pritom je este dobry, ak si pamatam spravne, tak tam je vymena je lacnejsia, nez novy filter, co je asi aj logicke.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od stano. » 13.09.2014 21:15

Ved prave, ci to nerobil VAG mechanik. Ono to pisalo zapchaty filter a vymenili cidlo...

mafan
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 12.01.2013 11:13

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od mafan » 23.09.2014 10:16

no bohužel jsme byl přímo u té diagnostiky, takže jsme to viděl na vlastní oči..bohužel po ujetí 300km opět svítí kontrolka DPF..takže znovu do servisu..

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od foki » 28.09.2014 22:23

ze vas to bavi :dih:
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od V12 » 29.09.2014 12:04

Zhasnut kontrolku a PREDAT do vykupu !!!
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 29.09.2014 13:53

Jaký kód chyby?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

b-a-r-n-y
Nováček
Nováček
Příspěvky: 26
Registrován: 17.10.2011 10:10
Bydliště: Hradec Králové

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od b-a-r-n-y » 01.10.2014 19:53

Také přidám svou trošku do mlýna - Ford Focus II 2.0 TDCi - rv.2007 - najeto 210.000km

Už cca rok poblikávala kontrola DPF - občas svítila, občas zhasla. Občas jako by přestalo táhnout turbo. Stačilo motor vypnout, znovu nastartovat a vše bylo OK. Do toho se přidalo lehké cukání motoru při rovnoměrné konstantní jízdě na stejné otáčky (např. na 4ku cca 60km/h apod.). Chtěl jsem to však vyřešit.

Odvezl jsem auto do servisu, kde se provedla krom výměny DPF a prý nějaký reset DPF v řídící jednotce (což se prý musí) také výměna rozvodů a čidla vačky, výměna klínového řemene, výměna všech filtrů. Výsledek - chyba stále, auto stále zlobilo. Diagnostika hlásí problém někde s plněním turba. Turbo zběžně skontrolováno, olej nežere, sice již trošku opotřebené, ale funkční. Provedena tedy výměna měniče tlaku turba. Reset chyb, vše se zdálo ok.

Po ujetí cca 400km se rozsvítila znovu kontrola DPF + navíc auto zahlásilo System Engine Fault a omezilo otáčky max na cca 2000. Výsledek - auto do cca 1800 otáček jede normálně, nad tyto otáčky vůbec netáhne, jakoby se dusí :( Pokud nechám auto několik dní nenastartované, chyba DPF zmizí a auto jede opět normálně, byť hlásí stále System Engine Fault. Po čase se ale opět rozsvítí a opět výkon v háji. Do toho se nyní poměrně výrazněji projevuje cukání při jízdě na konstantní otáčky. Diagnostika hlásí max chybu plnění turba.

Máte prosím někdo nějaký tip? Servis prohlásil, že už neví co s tím a ať si to odvezu někam jinam, kde tomu budou víc rozumět... Už jsem z toho trošku zoufalej :( Díky předem za každou radu.
Ford Focus II r.v. 04/2007 2.0 tdci 100kW

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od vita_k » 02.10.2014 12:36

divne, plnici tlak turba neni na roznuti kontrolky motoru.
Nechal bych si prehrat jednotku nejnovejsim SW. Nouzovy rezim musi mit jiny duvod nez plnici tlak.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

b-a-r-n-y
Nováček
Nováček
Příspěvky: 26
Registrován: 17.10.2011 10:10
Bydliště: Hradec Králové

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od b-a-r-n-y » 02.10.2014 13:49

Možná jsem se chybně vyjádřil - ta diagnostikovaná chyba (bohužel si nepamatuji číslo chyby) je obecná chyba turba - může být od prasklé hadice přes chybu turba až po chybu elektriky v turbu atd. Turbo ale funguje. Nejsem si tedy jist, jestli ta chyba opravdu souvisí s turbem a není to chyba spíše někde jinde. Také nevím, jestli mi servis nemohl někde udělat chybu v software, když tam dělal nějaký zásah z důvodů výměny DPF.

Ten software pro řídící jednotku mi přehrají kde? Přímo ve Fordu?
Ford Focus II r.v. 04/2007 2.0 tdci 100kW

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 02.10.2014 13:52

Nejdříve bych doporučil sehnat ten chybovy kód

pomuze na to za 400 korun elm327 z aukra:)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

b-a-r-n-y
Nováček
Nováček
Příspěvky: 26
Registrován: 17.10.2011 10:10
Bydliště: Hradec Králové

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od b-a-r-n-y » 02.10.2014 23:08

Díky za tip. Objednáno, jak přijde, udělám diagnostiku a vložím chyby, které to hlásí. Nějaký tip na otestovaný software nebo použít scanmaster?
Ford Focus II r.v. 04/2007 2.0 tdci 100kW

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od V12 » 03.10.2014 06:08

Skus Torque na Androida, alebo ForScan na Windowse (http://forscan.org/)
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

b-a-r-n-y
Nováček
Nováček
Příspěvky: 26
Registrován: 17.10.2011 10:10
Bydliště: Hradec Králové

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od b-a-r-n-y » 18.10.2014 17:42

Tak mi konečně přišel diagnostický kabel - po 14 ti dnech... Spustil jsem na to forscan a log přikládám, jak jsem slíbil. Vše nasvědčuje chybě DPF, přitom DPF byl měněn za jiný z druhovýroby cca před 2 měsíci (objednával mi jej servis, který mi jej i měnil vč. resetu v řídící jednotce). Moc moudrý z toho nejsem. Vyznáte se v tom někdo trošku víc? Díky!

===PCM DTC P2002-E1===
Code: P2002 - Particle Filter Efficiency Below Threshold

Additional Fault Symptom:
- Signal is Above Maximum Threshold

Status:
- DTC Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is On for this DTC

Module: Powertrain Control Module

Diagnostic Trouble Code details

Particle Filter Efficiency Below Threshold

This DTC may be caused by :

Kinked, blocked, crushed or damaged hose.

DPF hoses reversed or improperly connected

DPF missing

damaged DPF

For additional information refer to:

TSB Number

97/2004

If any other DTCs are present address these first.

Check the PCM for the latest calibration.

===END PCM DTC P2002-E1===

===PCM DTC P2585-61===
Code: P2585 - Fuel Additive Control Module Warning Lamp Request

Additional Fault Symptom:
- Signal is Above Maximum Threshold

Status:
- DTC Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Powertrain Control Module

Diagnostic Trouble Code details

Fuel Additive Control Module Warning Lamp Request

Check and investigate DTCs in the FACM.

Make sure that DTCs are cleared from both FACM and PCM after repairs are completed.

Run self-test and check for DTC.

===END PCM DTC P2585-61===

===OBDII DTC P2002-C===
Code: P2002 - Particle Filter Efficiency Below Threshold

Status:
- Confirmed - mailfunction is confirmed

Module: On Board Diagnostic II

Diagnostic Trouble Code details

Particle Filter Efficiency Below Threshold

This DTC may be caused by :

Kinked, blocked, crushed or damaged hose.

DPF hoses reversed or improperly connected

DPF missing

damaged DPF

For additional information refer to:

TSB Number

97/2004

If any other DTCs are present address these first.

Check the PCM for the latest calibration.

===END OBDII DTC P2002-C===

===FACM DTC P1932-60===
Code: P1932 - Fuel Additive Level Low

Status:
- DTC Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Fuel Additive Control Module

Diagnostic Trouble Code details

Fuel Additive Level Low

If DTC P1927 is present, resolve it before continuing.

This DTC illuminates the PCL.

This DTC may be caused by :

fuel additive tank empty or additive level too low

visually check the additive level by illuminating the tank from the side

Refill the FAT if necessary.

CAUTION: Always refill the FAT in accordance with the workshop manual instructions and then carry out the Refill FAT option from the toolbox menu.

Make sure that DTCs are cleared from both FACM and PCM after repairs are completed.

===END FACM DTC P1932-60===

===FACM DTC P2409-20===
Code: P2409 - Fuel Cap Sensor/Switch Circuit Range or Performance

Status:
- Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Fuel Additive Control Module

Diagnostic Trouble Code details

Fuel Cap Sensor/Switch Circuit Range or Performance

Open and close the fuel filler flap twice and check that the DTC is still present before continuing.

This DTC may be caused by :

driving the vehicle with the fuel filler flap open

missing magnet in the fuel filler flap

incorrect fuel filler flap switch operation

Switch operation can be checked by using the DLM option.

wiring faults

FACM unserviceable

NOTE: After configuring a new FACM always refill the FAT in accordance with the workshop manual instructions and then carry out the New FACM option from the toolbox menu.

Make sure that DTCs are cleared from both FACM and PCM after repairs are completed.

===END FACM DTC P2409-20===

===ABS DTC None===
Successfull DTC reading, no error codes found

Module: Anti-Lock Brake / Traction Control Module

===END ABS DTC None===

===EPS DTC U1900-20===
Code: U1900 - Missing Message for Engine Speed

Status:
- Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Electronic-Controlled Power Steering

Diagnostic Trouble Code details

CAN Communication Bus Fault (missing messages)

Possible causes are:

Missing Message for Engine Speed

Engine RPM Data Invalid

Vehicle Speed Data Invalid

Check CAN Wiring/CAN Network is functioning.

Note:

DTCs that start with 'U' are faults which occur during module-to-module communication.

Modules should never be replaced based only on a 'U' code. These codes do not always indicate a problem, and can be caused by normal diagnostic functions, carried out on the vehicle.

===END EPS DTC U1900-20===

===IC DTC None===
Successfull DTC reading, no error codes found

Module: Instrument Cluster

===END IC DTC None===
Ford Focus II r.v. 04/2007 2.0 tdci 100kW

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti