Stránka 5 z 8
					
				Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
				Napsal: 11.03.2014 10:20
				od Mr.Zdenda
				congratulations... teďka mě auto moc nezajímá když startuje, aneb moto sezóna začíná 

 
			
					
				Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
				Napsal: 07.10.2014 16:38
				od Mr.Zdenda
				Tak chlapi,
 jak se blíží ochlazení začíná mě stresovat problémy, které jsem řešil zatím každou zimu. Namáte někdo zkušenýho servisáka tady kolem Ústí nad Labem, nebo směrem na Mladou Boleslav, Mělník či Prahu, kdo už se s tímto setkal, případně to řešil?
Mám samozřejmě dvě možnosti:
1) neřešit to, s tím že občas nenastartuji
2)řešit to a platit někomu kdo to bude hledat
Rád bych nějaký kompromis k bodu 2.
Servisáka myslím někoho, kdo umí i s diagnostikou a nebude mi po předložení nějakýho měření (viz. příspěvky výše) tvrdit, že to je v pořádku.
Díky.
			 
			
					
				Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
				Napsal: 19.10.2014 20:58
				od kiblik
				Cao, trosku otazka mimo, ale kolik otacek toci tenhle motor pri 130kmh na 6-ku? Dikes
			 
			
					
				Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
				Napsal: 20.10.2014 07:50
				od Mr.Zdenda
				přesně ti to nepovím, ale je něco přes 2tis, asi 2300, možná mě někdo poopraví přesně
edit: našel jsem u sebe na PC nějaká vlastní videa-níže snapshoty
 

takže při 130 km/h je to nějakých cca 2100 a při 180 km/h jsou to 3 tis. rmp
edit 22.10.2014: pro rejpaly ke spotřebě při 180 km/h--> noha z pedálu 

 
			
					
				Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
				Napsal: 20.10.2014 08:55
				od V12
				Pri 130 podla GPS je to 2400 rpm. Pri 160 podla GPS je to 3000 rpm.
			 
			
					
				Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
				Napsal: 20.10.2014 09:18
				od rh1980
				takže maximálku má 250km/hod, pak je omezovač rychlosti  

 
			
					
				Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
				Napsal: 20.10.2014 14:22
				od V12
				Moj 2.0TDCI som dostal maximalne na 202 podla GPS. Omedzovacom bol motor, ktory po 3000 otackach straca dych. Mozno by to chcelo vacsi a priepustnejsi IC, najlepsie postrekovany vodou. Prepad krivky krutiaku je z 340 Nm pri 2200 rpm na 240 Nm pri 4000 rpm, cize o 30%, na obmedzovaci v 4500 rpm je to este ovela menej.
			 
			
					
				Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
				Napsal: 20.10.2014 23:29
				od kiblik
				Hm, dobry diky. Cekal jsem pravda trochu min otacek,  kdyz ten 2.0l motor ma oproti 1.6l tak velkej kroutak ale zas to o neco lip zatahne v pripade potreby.
			 
			
					
				Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
				Napsal: 21.10.2014 07:33
				od Mr.Zdenda
				Pokud se rozhoduješ co koupit, tak bych nehleděl na nějaký minimální rozdíl ve spotřebě, ale hlavně na to, že 1.6 tdci není moc dobrý motor z hlediska poruchovosti. 
 
 
Co se týče poruchovosti, údajně nejlépe 1.8 tdci a pak 2.0 tdci... a nebo raději benzín 
 
  
 
			
					
				Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
				Napsal: 22.10.2014 12:55
				od kiblik
				Nene nerozhoduju. To ja jen tak....
			 
			
					
				Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
				Napsal: 22.10.2014 13:04
				od rh1980
				Mr.Zdenda: zajímavá akuální spotřeba při 180km/hod viz. druhý obrázek.
			 
			
					
				Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
				Napsal: 22.10.2014 13:11
				od lucky.jack
				Zpět k tématu prosím  

 
			
					
				Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
				Napsal: 16.12.2014 08:44
				od kiblik
				V12 píše:Na natocenie motora je potrebny signal zo senzora polohy vacky a klukovky. Takze kompletna kontrola kabelaze nutna, ak sa nezisti nic podozrive, treba na osciloskope preverit obe cidla, ako aj cidlo na raile. Ak je vsetko OK ale pri startovani tlak v raile nie je 125 - 150 barov, moze to byt naozaj cerpadlo, resp. regulator tlaku. To vsetko za predpokladu cisteho palivoveho filtra, 100% tesnej palivovej sustavy a nespadajaucej nafty.
Jak se daji proverit ty tri cidla (vacka, klikovka, rail) ? Jak se to na tom osciloskopu dela? Nikdy sem to nevidel ani nemel v ruce ale kolega doma nejaky starsi oscilo ma a rikal ze mi ho klidne zapujci.
 
			
					
				Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
				Napsal: 16.12.2014 10:48
				od V12
				Tlak v raile overis aj najlacnejsim BT ELM327 a Torque Lite, ktory je zadara. Osciloskop som v ruke este nemal, takze neposluzim. 
Nasiel som obrazok, ako ma vyzerat vystup z osciloskopu :
 
zdroj : 
http://audiklub.cz/forum/tema/182666-te ... va-snimace 
			
					
				Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
				Napsal: 16.12.2014 12:07
				od kiblik
				Uz sem byl poucen od kolegy. Je to idealni k odhaleni vadnych snimacu a vseho co ma generovat/snimat pulzy. 
Tak jak uvadis priklad dole. Kontroluje se pritomnost, tvar a velikost pulsu vseho druhu. Zrovna jsem si vzpomel, ze uz sem stim taky neco meril, jeste na skole. 
Takze smele do toho.....