Stránka 5 z 31
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 80kw
Napsal: 17.10.2012 07:28
od sibari
Marod22 píše:Chalani, môže vadné EGRko spôsobovať takú celkovú lenivosť autá? EGR ma napadlo keď teraz v chladnejšom počasí ráno na jednotke pri rozbehu pri konštantnom plyne cítim jemné trhanie.
Presne, nemalo to ťah ,pri určitých otáčkach to trhalo a dymilo ,svietila oranž.kontrolka motora,na dia to vykázalo chybu EGR , po jeho výmene všetko OK /treba aj spárovať s RJ/. EGR 190 euri aj s dopravou z lascora.sk .
Asi tak . . .

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 80kw
Napsal: 07.11.2012 13:26
od rh1980
Nebudete někdo objednávat záslepku EGRu z allegra? Na prachy bysme se složily. Nebo pokud máte někdo doma tak koupím. Díííky.
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 80kw
Napsal: 07.11.2012 15:46
od Marod22
sibari píše:Marod22 píše:Chalani, môže vadné EGRko spôsobovať takú celkovú lenivosť autá? EGR ma napadlo keď teraz v chladnejšom počasí ráno na jednotke pri rozbehu pri konštantnom plyne cítim jemné trhanie.
Presne, nemalo to ťah ,pri určitých otáčkach to trhalo a dymilo ,svietila oranž.kontrolka motora,na dia to vykázalo chybu EGR , po jeho výmene všetko OK /treba aj spárovať s RJ/. EGR 190 euri aj s dopravou z lascora.sk .
Asi tak . . .

No mne zatial kontrolku nevyhodilo, tak na ňu počkám

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 80kw
Napsal: 30.11.2012 13:37
od majko2000
Co sa rozumie ze EGR treba sparovat s RJ. Urobia to bezne na diagnostike? Menil som EGR za nove svietila kontrolka. Po vymene kontrolka nesvieti auto ide OK. Zatial som to neparoval.
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 80kw
Napsal: 16.12.2012 10:59
od rh1980
Včera jsem byl v jednom servise a bavily jsme se o zaslepení EGRu. Jelikož mě na diagnostice hlásí chybu, tak jsem servisákovi řikal že ho chci na jaře zaslepit. Ale on mi tvrdil že po zaslepení plechem ho musím ještě vyřadit softwarově, že by mohla ŘJ vyhodnocovat chybu kvůli proudění vzduchu. Takže dotaz: máte jen zaslepeno plechem, nebo i softwarově vypnuto?? Model auta mám v podpisu.
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 80kw
Napsal: 16.12.2012 17:23
od lucky.jack
Na předchozí straně máš hned dva případy zaslepení u 80 kW verze bez úpravy SW.
Re: Egr - zaslepení
Napsal: 19.12.2012 12:07
od Qrx
Jak to tak tu pročátám tak u 1,6 TDCi speciálně u 80 KW verze (s PDF):
ROZSUDEK!:
ERG nezaslepovat a PDF nekuchat! Kdo to udělal tak problémy má a nebo je nepřizná...
Prostě to všechno vyměnit, opravit, a rozloučit se s několika desítky tis. Km a držet si palec aby se to dlouho neopakovalo. A nebo auto prodat!
Sice si řežu pod sebou větev, ale tyto motory, jak se začnou srát, tak je to na provaz
Zbytek auta supr... próóóóč???

Re: Egr - zaslepení
Napsal: 19.12.2012 12:35
od stano.
Za stvorenim tohto motora stoja zabozruti. Preto.
Re: Egr - zaslepení
Napsal: 19.12.2012 12:48
od Radekjo
Až na pár věcí
(cca 80%) auto šlape jak má

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 80kw
Napsal: 14.01.2013 20:48
od kokomichal
Ahoj,když se mi rozsvítí kuli špatnému Egru žlutá kontrolka na přístrojovce,jak se dá vymazat? Odpojenim baterky a jinak?? někdo píše páčkama jak?? díky Michal
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 80kw
Napsal: 14.01.2013 22:06
od vita_k
mozna by stacilo tam dat fungujici EGR a chvili jezdit a jestli to nepomuze, tak pres ELM327 nebo u Forda. Jestli je to nahodila chyba, mohla by teoreticky casem zmizet.
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 80kw
Napsal: 14.01.2013 22:10
od lucky.jack
Sama od sebe nezmizí(chyba z paměti), ale na vymazání postačí nějaká obyč. diag. jako třeba F-super. Když se tam dá fungující EGR - za předpokladu, že jím je, tak kontrolka zhasne sama. Páčkama nevím ako

Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 80kw
Napsal: 07.02.2013 10:33
od pavel_b
mam dotaz pri tej vymene ste riesili vypustanie "vody" ? ja sa chystam detto proceduru urobit na Mazde 3, ale iba EGR vycistit... na obrazkoch to nevyzeralo, ze sa to riesilo
diky moc
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 80kw
Napsal: 07.02.2013 11:01
od lucky.jack
Žádná voda se nevypouští. Není to nutné.
Re: Egr - zaslepení
Napsal: 15.02.2013 17:10
od Jardak
Chtěl jsem se zeptat na nějaký informace k EGR ventilu na FF 2 1,8 TDCi 2005.
Kolegovi auto startuje s kouřem,někdy chcípne po nastartování,někdy se chvíli hádá.
Na diagnostice je chyba EGR ventilu.
Teď nějaký dotazy:
1. Zaslepit to asi nejde co? Ale u 1,6 TDCi to mají někteří zaslepený a funguje to,tak co 1,8 TDCi?
2. Při výměně se mění pouze ta část se servomotorem,nebo celý sací potrubí jako u FF 1?
3. Zkoušel už to někdo rozebrat a vyčistit?
4. Co konkrétně tam odchází? Zajímavý je,že po chcípnutí motoru je slyšet,že EGR asi 3x zacvičí takže servomotor funguje,takže problém asi bude v převodech,nebo netěsností vlastního ventilu.
Ještě jeden dotaz,po výměně EGR ventilu se musí řj. přes diagnostiku resetovat,nebo to není třeba?