Stránka 5 z 12
Re: Škubání motoru a podobné starosti
Napsal: 03.12.2008 21:13
od ghostx5844
Ja som myslel zaslepit vzduchom ovladany. A tatko menil celu vnutornu cast a cena bola cca 4000SK.
Re: Škubání motoru a podobné starosti
Napsal: 03.12.2008 23:07
od jamaka
Ako myslis vnutornu cast? EGR pokial viem sa da kupit len kompletny, nie po castiach. A na SK za 4000,-? Jedine nejako Home made. Nie original a replika sa nerobi.
A pozor - nezamienat funkciu EGR v Modndeo motore Ford a Focus motore PSA. Sice EGR ako EGR, ale v kazdom z tychto motorov sa prejavuje chyba inac (teda az na to dymenie).
A trysky - to ze teraz lejes kvalitnu naftu moc nepomoze, ak predtym tam bola nejaka ina, mozno horsia. Proces opotrebenia je zacaty ako nahle nastartujes motor prvy krat. Proste je to suciastka a ta sa ako taka opotrebuvava. Vsetko zalezi v akych podmienkach a teda moze sa pokazit skor, alebo neskor. Ale vzdy sa pokazi

Re: Škubání motoru a podobné starosti
Napsal: 04.12.2008 19:52
od ghostx5844
Jamaka bol to original diel a bola menena vnutorna cast. Co presne, neviem. A ziadny garaz majster, ale ford. Len treba vediet kde. A cena je beztak vysoka za taku somarinu. A uz to neries.

Re: Škubání motoru a podobné starosti
Napsal: 04.12.2008 20:22
od jamaka
nechcem to nejako rozoberat, ale toto mi neda, jednoducho aby sa toho niekto nechytil. Tu je foto z katalogu, co sa da objednat pri EGR, da sa len cely kompletny. ziadne vnutornosti ani nic podobne. Kedysi boli mozne ceny okolo 4000,- za komplet ale tie su uz davno prec

Re: Škubání motoru a podobné starosti
Napsal: 04.12.2008 21:02
od ghostx5844
Asi to napisem po lopate. Ja naozaj neviem co presne sa tam menilo. Bolo mi povedane ze len vnutorna cast. To je vsetko.
Re: Škubání motoru a podobné starosti
Napsal: 05.12.2008 23:10
od martyG
no chlapci, potreboval by som poradiť, medzitým ako vyriešite ten EGR

:
Sused má mondeo 2,0 Tddi 85 kw a sťažuje sa, že už mu pár krát auto nereagovalo na plynový pedál a rozsvietila sa kontrolka žhavenia, čo by to mohlo byť? (dúfam pre jeho dobro a peňaženku, že nie to, čo si myslím)
Re: Škubání motoru a podobné starosti
Napsal: 05.12.2008 23:14
od jamaka
bol uz na diagnostike? ale mozu to byt aj trysky.
Re: Škubání motoru a podobné starosti
Napsal: 06.12.2008 00:11
od martyG
chystá sa 10.12. som tiež zvedavý, čo to bude....
Re: Škubání motoru a podobné starosti
Napsal: 19.12.2008 15:43
od Kóťa
Tak jsem po výměně oleje.Auto jsem si bral studené a ani škubnutí.Snad to byl opravdu zasraný palivák.Zítra ráno uvidím....

Re: Škubání motoru a podobné starosti
Napsal: 21.01.2009 09:41
od AxemanX
Zdravím pánové, tak se hlásím taktéž do clubu cukatérů

Cuknutí je znatelné kolem 2000 otáček, ale jen v některém z jízdních režimů, tedy jen pokud motor "lechtám". Pokud na to šlápnu, tak se cuknutí vůbec neprojeví. Sice už jsem si na to "zvykl", ale kdyby se dalo cukání eliminovat, nezlobil bych se.
Ax
Re: Škubání motoru a podobné starosti
Napsal: 21.01.2009 09:43
od Rumcajs1
mě to dělá čím dál víc, hlavně při studeným motoru
Re: Škubání motoru a podobné starosti
Napsal: 21.01.2009 12:00
od AxemanX
Osobně si myslím, že tohle cuknutí kolem 2000 ot. nebude palivovým filtrem, nebo vstřikama, na to mi to přijde moc "přesný" nebo moc krátký. Přijde mi to jako reakce na něco co se v tu chvilku sepne nebo nefunkčnost nějakýho čidla, co má v ten moment něco zapnout, rozpojit nebo tak... možná jestli by někdo věděl, co se v motoru spíná nebo odpojuje zhruba při 2000 otáčkách...
Co se týká řazení, tak jsem na tom podobně, jednička a zpátečka jsou nejhorší. Obojí nejlíp po předchozím zařazení dvojky a bez puštění spojky následném řazení 1. nebo zpátečky...
Ax
Re: Škubání motoru a podobné starosti
Napsal: 29.01.2009 11:50
od ballu
Bývají to i příznaky vysokého obsahu vody v nádrži, které dělají pak vynechávaní v nižších točkách, hlavně za studena, jak u benzínu tak nafty. Nalít do nádrže přípravek na odstranění vody v nádrži. Pak i rosení kontaktů na konektorech čidel a následné oxydaci při + a - teplotách.
Re: Škubání motoru a podobné starosti
Napsal: 29.01.2009 20:11
od Rumcajs1
zrovna tím si myslím že to nebude, dělá to totiž pokaždý přesně ve stejných otáčkách, navíc si myslím, že by to bylo znát celkově na chodu motoru. Je to hodně častá věc u mondea a pochybuju, že máme všichni v nádrži vodu. Nicméně tip dobrej

proti vodě doporučuju v zimě jezdit s plnější nádrží.
Re: Škubání motoru a podobné starosti
Napsal: 29.01.2009 20:27
od ballu
O naftě nějak přehled nemám ale přikláním se ke tvrzení AxemanX, že to bude nějaká plánovaná akce řízení motoru. Asi největší oříšek bude zjistit co by měl v těch otáčkách motor dělat, spíše nějaká opožděná reakce čidla které nemaká jak by mělo a jeho nereakce se zvyšuje nižší teplotou. Jak to dělá, při přechodu na vyšší otáčky, nebo i při přechodu na nižší?