Stránka 40 z 187
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 12.06.2019 00:17
od enjoy
Znovu opakujes co, hloupost? Porovnavame preci stejny vykon a NM, ve dvou ruzne pojatych motorech. Co by na tom melo byt vtipneho, vzdyt je to srovnani zcela logicke.
Jestli tedy potrebujes od nas slyset, ze 2.0i a 2.0 turbo je rychlejsi a vykonejsi turbo, tak to ti tady hadam odsouhlasi vsichni vcetne ballua a mohli jsme si usetrit spoustu casu

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 12.06.2019 00:20
od Wolf78
enjoy píše:
Zkus mi schvalne odpovedet na otazku. Mel by jsi ujet 10 tisic km " v kuse" a mel by jsi na vyber litr ecoboost a dvoulitr afmosferu, oboje by melo najeto 150 tisic km. Ktere auto by jsi si vybral? S ohledem na to, kolik km mas pred sebou? Co by podle tebe byla spolehlivejsi volba? Tim se totiz vratime na zacatek tohoto celeho tematu.
Odpovím ti stejnou otázkou a to : Měl by si ujet 10 tisic km " vkuse" a měl by si na výběr 2,0 EB a 2,0 atms. oboje by melo najeto 150 tisic km. Ktere auto by jsi si vybral?
Znovu opakuji, zkuste porovnávat stejný obsah v atmosféře a v EB a né porovnávat vtipně 1,0 EB s 2,0 atmos. a to ještě 3V s 4V

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 12.06.2019 00:23
od Wolf78
A když chceš porovnávat stejný výkon , tak jestli se nepletu 2,0 atms. má 110kW a k tomu bych dal spíše motor 1,5 EB s 110kW s 4V - to už mi příjde tak nějak adekvátní nemyslíte pánové ?? A ta 1,5 EB je taky proti 2,0 atms. DOWNSIZING

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 12.06.2019 00:31
od enjoy
Wolf78 píše:enjoy píše:
Zkus mi schvalne odpovedet na otazku. Mel by jsi ujet 10 tisic km " v kuse" a mel by jsi na vyber litr ecoboost a dvoulitr afmosferu, oboje by melo najeto 150 tisic km. Ktere auto by jsi si vybral? S ohledem na to, kolik km mas pred sebou? Co by podle tebe byla spolehlivejsi volba? Tim se totiz vratime na zacatek tohoto celeho tematu.
Odpovím ti stejnou otázkou a to : Měl by si ujet 10 tisic km " vkuse" a měl by si na výběr 2,0 EB a 2,0 atms. oboje by melo najeto 150 tisic km. Ktere auto by jsi si vybral?
Znovu opakuji, zkuste porovnávat stejný obsah v atmosféře a v EB a né porovnávat vtipně 1,0 EB s 2,0 atmos. a to ještě 3V s 4V

Otazku jsi sice polozil uplne spatne, protoze se snazime drzet porovnatelneho vykonu, ne holeho obsahu motoru.
Ale i tak ti kdpovim. Vybral bych si turbo. A to proto, ze turbo benzin povazuji za nejlepsi kombinaci motoru a preplnovani. Kecam, nejlepsi je benzin s kompresorem, ale to je dnes hodne neralne, takze ponechme turbo a benzin.
Ale nevybral bych si litrovy turbo benzin. U 1.5 turbo benzinu bych mel problem s tim, ze je to jiz taky principalne dowsizing. Ale i tak bych si asi vybral ten.
A pokud se chces nejak smysluplne pobavit dal, tak uz prosim nedavej rovnitko mezi oturbene a neoturbene stejne obsahy. O tom se tu totiz bavis jen ty a jsi trochu mimo tema.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 12.06.2019 07:14
od miki21
Wolf78 píše:miki21 píše: ovšem nezapomeňte na dochlazování turba,

to už se snad nedělá
Ne? Nedával jsi ve škole pozor, chlapče.

Tak proč všude píšou takové kraviny?
https://search.seznam.cz/?q=jak+se+chov ... PMQCZwM%3D
http://search.seznam.cz/?q=jak+se+chova ... PMQC3oQ%3D
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 12.06.2019 07:26
od Karel2
Nema i ten malej 3hrnek dochlazovani vodou? Osobne po jizde na dalnici taky nevypinam hned motor, ale mam to od ni 5km.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 12.06.2019 08:55
od Wolf78
to miki21

možná by bylo dobrý se trošku více zajímat o motory které pracují v autě jménem Ford

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 12.06.2019 08:58
od fofok
Na služebních TSI sem nikoho neviděl,že by dochlazoval a nevím o jediným zničeným turbu.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 12.06.2019 09:03
od Wolf78
enjoy píše:
A pokud se chces nejak smysluplne pobavit dal, tak uz prosim nedavej rovnitko mezi oturbene a neoturbene stejne obsahy. O tom se tu totiz bavis jen ty a jsi trochu mimo tema.
No nezlob se ,ale kdo je a není mimo mísu v tomto tématu už vypovídá z reakcí místních , který porovnávají neporovnatelné

a to obsah 1,0 EB s 3V a 2,0 s 4V
Jak říkám ,zkusme porovnávat DOWNSIZING motor 1,5 EB s 4V a třeba tu vaši vrcholnou motorizaci 2,0 atms. 4V

aby tady někdo nebyl opravdu mimo MÍSU

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 12.06.2019 09:16
od Ma.rt
Zrovna dnes jsem jel autem do prace a jeste pozde, takze byly uz zacpy. A pri popojizdeni na jedničku/dvojku kolem 1200 otm jsem si říkal, jak by se to muselo jet s EB, aby mi nevylitaly nahodou valce

nehlede na to, ze u te atmosfery je to prace spis se spojkou nez s plynem, protoze uz od volnobehu to ma silu na zrychlovani

Legrace je, ze zastanci atmosfery nemaji problem priznat, ze je to linejsi nez tb se stejnym vykonem a ze ta atmo zere vic (i kdyz tohle neni pravda vzdycky). A o spolehlivosti mame taktne mlcet

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 12.06.2019 09:18
od enjoy
Wolf78:
Vůbec nerozumím tomu, proč se v každém tvém přízpěvku snažíš popichovat nebo urážet.
Nicméně, co se týče porovnání 2.0i vs. 1.5 ecoboost, tak 2.0i je se svými 107kW řekněme témeř na maximu továrního(složitě neupravovaného výkonu), jelikož dřívější 2.0i u Fordu měly cca 96kW a nejvýkonější 2.0i mají řekněme kolem 120kW, BMW, Honda).
Kdežto 1.5 ecoboost je ve verzi 110kW jen uškrcená 134kW.A Fordí 1.5ecoboost má i 147kW.
Takže prosímtě, vratmě se k porovnatelnému a to 2.0i a 1.0 ecoboost.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 12.06.2019 09:21
od Wolf78
enjoy píše:Vůbec nerozumím tomu, proč se v každém tvém přízpěvku snažíš popichovat nebo urážet.
PROČ ??? odpověděl jsi si sám
Takže prosímtě,
vratmě se k porovnatelnému a to 2.0i a 1.0 ecoboost.
je to marné , je to marné , je to marné

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 12.06.2019 09:23
od enjoy
Tak v tom se shodneme.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 12.06.2019 09:45
od miki21
fofok píše:Na služebních TSI sem nikoho neviděl,že by dochlazoval a nevím o jediným zničeným turbu.
JJ služební je nejlepší offroad. Po pár letech jde stejně do světa, tak co.
Wolf78-" Další co uvažuje o koupi ojezděné služební mrdky a pak tady bude brečet, že se to posralo"
Tak jak. 175tis s ecobuřtem je ojetá mrdka, nebo auto se spolehlivým a nejlepším motorem.Trochu si protiřečíš.
viewtopic.php?f=13&t=41142&start=255&st=0&sk=t&sd=a
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 12.06.2019 11:15
od ballu
Jen trochu o provětrání paměti. Proč tedy ve F1 motory byly 3000cm atmosféry a turba jen 1500cm ? Proč tedy nejezdilly 3L s turby? Zdejší turbomotoráři určitě náležitě vysvětlí.