Stránka 38 z 187

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 29.05.2019 14:55
od Sentik
Karel2 píše:Panove, no to se dovidam veci, jeden hani atmosfery a pokukuje po ni v Mustangu
Tohle jsem přesně čekal a s dovolením vysvětlím. Už dýl se rozhoduju mezi nějakým FoFo ST/RS nebo Mustangem (vím, každý je úplně jiný, ale oboje mě baví) a k tomu Mustangu (je to přeci jen muscle car) ta silná atmosféra víc patří, proto po ní pokukuju.... U ST/RS bych samozřejmě nadšeně skákal z turba :wink:
To abys v tom nehledal buhví co, že pokukuju jen po atmosféře. Vše má svoje zasazení...
maverick píše: a ak jazdis denne mesto resp do 20-30km, naco ti je 150kW a turbo ?
Jo a tohle mě baví ještě víc :mrgreen: Co si to vůbec dovoluju, vid? Jezdit 30 km denne po okreskách a chtít si to užívat. Vzdyt atmo 44kW z nařízení vlády musí stačit všem! No, tak si představ, že co člověk, to preference a mě vůůůbec nevadilo si připlatit za to, že si to po tý okresce užiju s tim turbem. Stejně jako si jiní připlatí a jezdí stejnou trasu ještě značně lepšíma autama, možnost volby - parádní věc.
Karel2 píše: Vzdyt je to porad dokola, porovnejte stejne vykonny a stejna auta. Srovnavat vykonove auto s 74kW vuci 1,5Eb s 110-130kW to je opravdu argument. :nixw: Je rozdil mit novy auto a po zaruce ho prodat a nebo ho v tech 150k koupit.
A k tomuhle - souhlasím a ze svý zkušenosti. Pokud muzu porovnavat cca 74kW ve Focusu ... tak raději jsem jezdil s tim malym 1.0 EB než atmosferou, To auto jelo pocitově líp, klidně si me za to křižujte jak chcete :mrgreen:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 29.05.2019 15:32
od Karel2
Sentik, s Mustangem souhlas, dat do tohohle auta 2,3EB byla slusne receno blbost a je to videt i na cenach tech aut v americe. Ja spise narazel na to "delší životnost". Ten 3hrnek ve fousu jsem zkousel v 92kw verzi a to byl rozdil, jenze to jsem pricital vyssimu vykonu , kroutaku a lepsimu odhlucneni, ta slabsi verze ma myslim vetsi kroutak jak atmo 1,6 ne? Uz jen k vuli turbu jsou tyhle motory pocitove zivejsi, ale vzpominam na hadky ropa-benzin tahne to hned, ale umre to ve 4k ot. za to benzin jde krasne do otacek atd. atd. Pro mne je zazitek i stary benzin s velkym turbem, jak to pri vyssich otackach nakopne, ale to je o preferencich ridice. Jako u FFIII Rs, Je mu vytykano, ze je pomalejsi jak ostatni rychla GTcka, jenze staci se zamyslet proc tam nesoupli haldex a udelali "svou" 4kolku. Je to proste o pozitku z jizdy a nekdo potrebuje kvedlat sajtrpakou, nekdo mackat padla, nekomu se libi projev-zvuk 8-12valc. motoru bez turba a nekdo preferuje nove turbomotory. Tady je to jako v tematu o politice, proste 5 lidi a 7 nazoru. :lol:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 29.05.2019 15:43
od Sentik
Naprostý souhlas ve všech bodech obžaloby :mrgreen: :wink:

S EB v Mustangu je to přesně jak píšeš ... některý 2015/2016ky, nákupka v lepší výbavě 32k dolarů, po roce to už padalo na 19k. Proti CR i tak parádní ceny, ale to je na uplně jinou diskuzi a sem to nepatří.
Naproti tomu 5.0 padá pomalu, je to logický, k tomu autu to patří, ale v ČR a na našich silnicích je to už podle me téměř nevyužitelná bestie.
Naopak "ten samej" 2.3 EB bude v novym FoFo ST super, o tom jsem přesvědčen.

Jinak je to opravdu o zasazení, jsou auta, kde má velká atmo samozřejmě smysl .. žel bohu jejich doba končí. A zase jsou auta, kde je i malej 1.0 + turbo až až.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 30.05.2019 09:13
od maverick
sentik píše: Jo a tohle mě baví ještě víc :mrgreen: Co si to vůbec dovoluju, vid? Jezdit 30 km denne po okreskách a chtít si to užívat...
halooo, ja pisem vyslovene o meste, nie okreskach :dih:
vykon a turbo si moc v popojizdeni, kolonach a priem. rychlosti 40km/h neuzijes

ale ak niekto do mesta dochadza z okolia, to je uz OK :cooler:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 30.05.2019 09:16
od Sentik
maverick píše: vykon a turbo si moc v popojizdeni, kolonach a priem. rychlosti 40km/h neuzijes
To máš naprostou pravdu ... Jsou dny, kdy člověk většinu času tráví doslova v autovlaku mezi mestama a upřímně, v tu chvíli by mi bylo naprosto jedno, jakej motor to auto má...
Ale takovych dní je naštěstí u mne minimum a proto jsem vybíral jak jsem vybíral a řízení auta si užívám.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 30.05.2019 11:44
od lenzi
Na toto si známy kúpil automat a adapťák a číta si pri tom knižku... 8)
Ale je otázne, či je to k niečomu, sťahovať sa do satelitov a takto tráviť čas...

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 09.06.2019 07:39
od ZaQik

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 09.06.2019 13:53
od ballu
A když jsem napsal já, že tímto šly automobilky do slepě uličky, to tu bylo keců.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 10.06.2019 15:00
od Ma.rt
Zajimave je, ze LSPI je dusledek primeho vstriku, ale umocnilo se to nastupem turb. Primy vstrik jako takovy se pouziva uz dlouho, ne ze by to bylo bezproblemove, ale o LSPI se tehdy snad ani nepsalo.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 10.06.2019 15:35
od miki21
žeby to bylo tím, jak se do malého štamprlete fouká a žene do krajnosti, aby to mělo nějaký výkon?

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 10.06.2019 20:35
od Ma.rt
Dalo by se rict... ale postihuje to i 2.0EB a to uz neni stamprdle :)

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 10.06.2019 20:52
od IvanSt
Článek nového data, který přináší shrnutí starých věcí. Nejnovější poznámka o nové certifikaci oleje je z roku 2018.
Ovšem stejně jako hnůj půdě, přispívá i tento odkaz k úrodné diskuzi majitelů, kterých se to netýká :palec_nahoru:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 10.06.2019 21:10
od Ma.rt
..nastesti :-D

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 10.06.2019 22:18
od IvanSt
...jako slyšet mnichy bavit se a rozumovat o ženách :nazdravi:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 10.06.2019 22:45
od Wolf78
IvanSt píše: diskuzi majitelů, kterých se to netýká :palec_nahoru:
:palec_nahoru: