Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Wolf78 » 29.05.2019 11:08

miki21 píše:Jako co, budem si porovnávat, kdo má většího pindíka a s čím kdo kdy jezdil? To vážně chceš? :mrgreen:
Můžeme porovnávat zkušenosti :wink:
a pindíka věřím že máš určitě toho největšího , jelikož člověk jako ty ho musí mít největší :totlsmile:
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4065
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Sentik » 29.05.2019 11:08

2Miki:
Budu teď zcela upřímnej .... Ne, od cizího člověka bych si takový auto nekoupil, sám od sebe jo, páč vim, jak se o to staram, že to nehonim studeny, nechavam to dochlazovat, dopřavam tomu lepší servis než sám sobě, páč jsem magor. Ale většina lidí to bere jako spotřebák, dává tomu kouř a ne, do toho rizika bych asi nešel, ale to bych nešel se 150k km ani u atmosfery, takže je to asi jedno :roll:
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6889
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Karel2 » 29.05.2019 11:39

Sentik píše: Už dva měsíce vybírám Mustanga, hledám, píšu si s nabídkářema, porovnávám, počítám .. a tam se přiznám, že o 2.3 EB neuvažuju, za prvý proto, že to podle me k tomu autu prostě nepatří, nesedí mi to k tomu. A za druhý, že si to auto plánuju prostě nechat a tak nějak podvědomě očekávám od klasiky 6v 3.7 nebo 8v 5.0 delší životnost.
Ted jsi to presne vystihl. :wink: :palec_nahoru: :mrgreen:
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 29.05.2019 12:23

Ale o tom tady již dobrou čtvrthodinu hovoříme, Mlho!
:-D

Pobavilo me Kacko manzelce s atmosférou na dalnici...to jako fakt??? :-D tak to se pozna znalec. (A to me ta atmosfera v tom desi nejmíň ).
Jinak rozumim tomu, ze uzivatel TB nechce zpet do atmosfery. Je otázkou, zda se to nezmění s konečným uctem. Je to vse statistika.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Wolf78 » 29.05.2019 12:29

Ma.rt píše: Pobavilo me Kacko manzelce s atmosférou na dalnici...to jako fakt??? :-D tak to se pozna znalec.
:irre: pánové , pokud manželka nechce žádné větší auto , tak jí nebudu kupovat 2,5 T v Mondeu :dih: opravdu inteligence se pozná :dih: koukám , další co má velkýho pindíka :lol:
Co tam máte dál ?? :lol:
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 29.05.2019 12:55

No ja jen, ze tady z každyho, kdo obhajuje atmosféru (a to kdyz uz tak od 1.6 nahoru, coz je na dalnici pouzitelne), delas blbce a doma si poradek udelat neumis...takze pindika si zrejme sem chodíš merit Ty :-D
Ale abych byl spravedlivy, mas tam i fiestu a focuse II. Do 50 tis.fakt tezky oříšek... bych ten rozpočet zvednul tak na dvojnasobek.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4065
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Sentik » 29.05.2019 13:12

Ma.rt píše: Jinak rozumim tomu, ze uzivatel TB nechce zpet do atmosfery. Je otázkou, zda se to nezmění s konečným uctem. Je to vse statistika.
Statistika, kterou ale zatím na stole nemáme. Těch pár chcíplých EB - to nic neznamená, stejně chcípaly atmosféry, pamatuju si, jak nam začala odcházet poctivá správná atmosféra kdysi ve starý Fiestě a taky z toho nevyvozuju to, že všechny stojí za hovno... S jinou takovou jsem neměl za 10 let sebemenší problém a taky to neznamená vůbec nic.

A diskuze je pak v kruhu.. s konečným účtem. Záruku mám 7 let, nájezd ve statisících vůbec neplánuju, takže z mojeh pohledu budu samozřejmě raději tu dobu jezdit s autem, co opravdu jede a je RADOST s nim jet, než abych pořídil na denní ježdění línou atmosferu a říkal si každy rano jak jsem dobře za 10 let ušetřil. :bravo22:
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Wolf78 » 29.05.2019 13:19

to Ma.rt - máš pravdu stím motorem jsem hrubě přestřelil , přece nemůžu chtít po atmosféře ,aby zvládla i dálniční provoz :lol: .
Proč bych měl chtít zvedat cenu auta , které by se používalo tak cca 2x do týdne , když mi nové auto stojí v garáži :roll:
Koukám ,že u tebe v rodině máš poslední slovo ty a nikdo jinej :lol: " prostě to auto co jsem ti vybral si koupíš a basta , proč ??? protože jsem řekl :dih: :lol: To bude tím velkým pindíkem :cooler:
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Wolf78 » 29.05.2019 13:22

Sentik píše:raději tu dobu jezdit s autem, co opravdu jede a je RADOST s nim jet, než abych pořídil na denní ježdění línou atmosferu a říkal si každy rano jak jsem dobře za 10 let ušetřil. :bravo22:
:bravo22: :cooler: přesně jak říkáš
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

Uživatelský avatar
Jemar
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1694
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: čáslavsko

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Jemar » 29.05.2019 13:35

.....a po skončení záruky ho raději prodám.... :mrgreen:

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4065
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Sentik » 29.05.2019 13:48

Stejně jako bych prodal i to s tou atmosferou, kdybych si naposled takhle auto bez vykonu vzal ..
Každý zboží má svýho kupce. Pořád s tím rozdílem, že po dobu tý záruky a vlastnictví si jízdu denně užívám :palec_nahoru:
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

maverick
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 981
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od maverick » 29.05.2019 14:01

Wolf78 píše:přece nemůžu chtít po atmosféře ,aby zvládla i dálniční provoz
atmosfera nezvladne dialnicny provoz ? akurat sa pomalsie rozbieha no nikde nie je striktne dane, ze po skonceni obmedzenia musis vystrelit co najrychlejsie vpred :ble2:
sentik píše:...než abych pořídil na denní ježdění línou atmosferu a říkal si každy rano jak jsem dobře za 10 let ušetřil. :bravo22:
a ak jazdis denne mesto resp do 20-30km, naco ti je 150kW a turbo ?

Ako pisal Wolf78, ak manzelka chce auto z A do B tak jej zbytocne nekupi 2.5T.
Stale vravim, ze auto sa kupuje podla vyuzitia a nie, ze si honim pero pred susedom, ze mam XYZ kW, 3 turba a neviem co este :nixw:
To iste plati, ci je vhodny hatch, kombi, SUV atd atd.
FFIII kombi 1.5 110kW

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6889
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Karel2 » 29.05.2019 14:11

Panove, no to se dovidam veci, jeden hani atmosfery a pokukuje po ni v Mustangu, proc asi, druhej ji asi koupi manzelce. :mrgreen: Co je lepsi, koupit linou atmosferu nebo 1.5EB ci malej 3hrnek ve 150kkm? Aspon ja nemusim ten malej 3hrnek o ktery v podstate jde, ta 1,5 EB se do downsinzigu uz moc pocitat neda. Pri porovnani tu date atmo 2litr a 1,5EB a opepri se to i auty s rozdilnych trid pri porovnani vlastnosti??? Vzdyt je to porad dokola, porovnejte stejne vykonny a stejna auta. Srovnavat vykonove auto s 74kW vuci 1,5Eb s 110-130kW to je opravdu argument. :nixw: Je rozdil mit novy auto a po zaruce ho prodat a nebo ho v tech 150k koupit.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 29.05.2019 14:19

Wolf78 píše:to Ma.rt - máš pravdu stím motorem jsem hrubě přestřelil , přece nemůžu chtít po atmosféře ,aby zvládla i dálniční provoz :lol: .
Proč bych měl chtít zvedat cenu auta , které by se používalo tak cca 2x do týdne , když mi nové auto stojí v garáži :roll:
Koukám ,že u tebe v rodině máš poslední slovo ty a nikdo jinej :lol: " prostě to auto co jsem ti vybral si koupíš a basta , proč ??? protože jsem řekl :dih: :lol: To bude tím velkým pindíkem :cooler:
Ty jsi na pindiky, ze furt o nich pises? Manzelka ho ma taky? Ono to Kacko by tomu odpovidalo.
A jeste neumis cist. Psal jsem, ze u toho Kacka by mi ta atmosfera vadila nejmin, byt ta 1.3ka moc opravdu nejede, mame ji ve Fieste. Jenze ta ani nema dálniční znamku.
A ano, auta u nas vybiram zasadne ja.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13492
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od miki21 » 29.05.2019 14:41

Jemar píše:.....a po skončení záruky ho raději prodám.... :mrgreen:
Tady si někteří neuvědomují, že ne každý je co pět let ochoten dát nemalou část rodinného rozpočtu za novou kupku železa a plastů. Jen , aby se dostal z bodu A do bodu B. :wink:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 0 hostů