Stránka 36 z 187

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 28.05.2019 21:23
od Ma.rt
IvanSt píše:
Ma.rt píše: Ja jezdim prumerne taky za 7,7, kdybych mel vetsi podil dalnic, tak to bude horsi, ale tam bych treba uz zvazoval tdci.
Pro zájemce není ani tak informativní, za kolik jezdíš ty, jako spíše za kolik s tím motorem jezdí větší skupina různých uživatelů.
Atmosféra není špatná, ale výkon a spotřebu horší má a za to si to rovnítko klidně dát můžeš. Nevím o důležitějších a více skloňovaných parametrech motoru, než jsou tyto (prosím nepište zase, kdy se co rozbije nebo nerozbije).
Tak nechapu tu posledni vetu. Protoze o spolehlivosti to je. A blbuvzdornost k tomu. Prijde mi zcestne privirat oci k tomu, ze se eb sypou. A netvrdim, ze jich je vetsina.
Ja se nikdy neprel o vykon a spotrebu. Ale na rezim, kdy se v tydnu jezdi couracky, tak je atmosfera proste lepsi a spolehlivejsi. Mne to za mirne vyssi naklady za benzin stoji. A kultivovanejsi projev te atmosfery ma take neco do sebe, tomu se maly tb v nekterych otackach, notabene se 3 valci, rovnat nemuze. Zrovna u te atmosfery vidim vetsi nevyhodu v 5st.prevodovce, nez v motoru samem. Ale v povolenych rychlostech to je jeste v pohode.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 28.05.2019 21:30
od Wolf78
to Ma.rt - ale EB nejsou jen 1,0 ,ale 1,5 - 1,6 - 2,0 a dokonce 2,3 :wink: tak prosím porovnávej i ty, jelikož mi to připadá , že všechny motory s označením EB jsou špatný a ty atmosféry jsou úplně nej motory :lol:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 28.05.2019 21:36
od Wolf78
Ma.rt píše:Motor si snad vybiras podle parametru, ne objemu.
já si tedy vybíral motor jak podle objemu , tak i podle parametru :wink:
A mé preference co do motorů a mého výběru by byl následovný - jasná jednička je TDCi , pak EB a pak někde vzadu motor atmosferický překopaný na LPG a pak ................................................ někde samotná atmosféra :wink:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 28.05.2019 22:38
od miki21
:totlsmile: :totlsmile: :totlsmile:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 29.05.2019 08:37
od Ma.rt
Wolf78 píše:to Ma.rt - ale EB nejsou jen 1,0 ,ale 1,5 - 1,6 - 2,0 a dokonce 2,3 :wink: tak prosím porovnávej i ty, jelikož mi to připadá , že všechny motory s označením EB jsou špatný a ty atmosféry jsou úplně nej motory :lol:
Spatny? Kde tohle pisu? :-D ja se porad snažím vysvetlit, ze je to o jizdim rezimu, potrebach a preferencich. A ze pro mnoho lidi je atmosfera vhodnejsi. Bude vic zrat, to jo. A jestli pojede lepe nebo hure, zalezi na konkr.motoru a dal priklad srovnani motoru, ktery dle plebsu jede a ktery nejede, pritom kdo umi ridit, tak z toho chcipleho muze vymacknout vic :-)

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 29.05.2019 08:57
od Wolf78
proto píšu " jelikož mi to připadá " :nnou: z reakcí uživatelů zde v tématu :wink:
a když vidím porovnání 1,0 EB tříhrnek s nějakým 2,0 atms. 4 válec tak to se musím jen a jen :totlsmile:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 29.05.2019 09:00
od enjoy
Za chvíli se můžeme bavit o tom, že v dnešní době s manuální převodovkou jezdí jen idioti a moderní inteligentní člověk má samozřejmě automat.
Úplně stejná je tahle debata o TB a atmosféře. Vidím, že už jsem se dostali do fáze, kdy jsou tříválcové litry prostě absolutně ok a jsou vlastně málem to nejlepší, co si může člověk koupit, protože jinak by byl blbec :D

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 29.05.2019 09:15
od Wolf78
z mého pohledu a reakcí uživatelů zde v tématu to vidím takto (zdovolením použiji a upravím tvé tvrzení
enjoy píše: Úplně stejná je tahle debata o TB a atmosféře. Vidím, že už jsem se dostali do fáze, kdy jsou ATMOSFERY prostě absolutně ok a jsou vlastně málem to nejlepší, co si může člověk koupit, protože jinak by byl blbec :D
:palec_nahoru:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 29.05.2019 09:35
od Ma.rt
Pro kazdeho muze byt nejlepsi uplne neco jineho.
A co se tyce automatu, obcas mam DSG v praci. Fakt bych to nechtel. Jsou situace, kdy to ma az nebezpecne necitelne chovani.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 29.05.2019 09:40
od miki21
Od toho, co chce manželce koupit na dálniční dojíždění auto do 50 tis. ty argumenty fakt beru. :palec_nahoru: Jak kouknu na inzeráty dle Tvého výběru, tak asi manželku moc v oblibě nemáš. Takové Káčko je na dálnici optimální. :wink:
Navíc ji tam chceš nacpat nehospodárnou, lenivou a zastaralou atmosféru b benzínu. :mrgreen:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 29.05.2019 09:46
od Wolf78
A co má můj inzerát společné s tématem "Atmosféra vs. downsizing motory " :dih: :dih:
Ty musíš být opravdu dle svých reakcí :irre:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 29.05.2019 10:27
od miki21
No já jen, že jakožto obhájce moderních turbovysavačů, co tady má vždycky pravdu a poslední slovo, tak se divím, že manželce chceš pořídit skoro vrak. :wink:

Nebudu tady psát nic o bláznech, ani používat nějaké smajlíky.

Až čas ukáže, jestli je turbomlýnek správný směr, takže nějaké spory jsou celkem zbytečné. :wink:
Stejné nadšení panovalo, jak přišel na trh motor 1,6 tdci.... a než se vychytaly konstrukční chyby, to bylo mrtvých. :mrgreen:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 29.05.2019 10:36
od Wolf78
No ono možná by bylo dobrý se starat o svoji manželku pokud tedy nějakou máš a moji z této diskuse vynechat :wink: Ohledně toho co chci komu kupovat je taky moje věc a potom zrovna tobě může být tak velké h.... :wink:

A zpět k téma .............. čím nás obohatíš , jakou vlastní zkušeností ??
Já třeba měl 2 atmosféry (tedy 3 pokud budu počítat super sport Škoda 120 :) ) , jedno TDCi a nyní EB a můžu srovnávat , co ty ??

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 29.05.2019 10:59
od Sentik
Jako už to tu řešíme celkem v kruhu, každej má svojí pravdu..
Přiznám se, že po dvou letech ježdění s EB bych zpět atmo motor nechtěl ani náhodou, to se bavíme o denním ježdění. Ted přijde ale takový to ALE ...

Už dva měsíce vybírám Mustanga, hledám, píšu si s nabídkářema, porovnávám, počítám .. a tam se přiznám, že o 2.3 EB neuvažuju, za prvý proto, že to podle me k tomu autu prostě nepatří, nesedí mi to k tomu. A za druhý, že si to auto plánuju prostě nechat a tak nějak podvědomě očekávám od klasiky 6v 3.7 nebo 8v 5.0 delší životnost.
Co tim chci říct? Vše je otázkou asi priorit, využití danýho stroje.
Pro denodenní dojíždění do kanclu a k zákazníkům jsem s EB spokojen a při obměně bych do toho šel zcela v klidu i u malýho 3válce. Nemam strach.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 29.05.2019 11:03
od miki21
Jako co, budem si porovnávat, kdo má většího pindíka a s čím kdo kdy jezdil? To vážně chceš? :mrgreen:
Já nemám potřebu někoho obohacovat, stačí, že to tady děláš Ty. :mrgreen:
Sentik: koupil by sis EB jako ojetinu s třeba 150 tis. na budíku?

Já za sebe atmo klidně( jedno jsem nedávno koupil), ale u třhrnkuturbo bych se dost bál. :wink: