Stránka 33 z 97

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 27.10.2009 07:23
od zirafak
zirafak píše:mal som predtym 100 konovu 1,6 sice v 1-notke a teraz v 2-ke 115-tku,ale tento druhy je neporovnatelne lepsi.zivsi v nizsich otackach,zivsi vo vyssich,da sa jazdit velmi usporne,vdaka variabilnej technologii,kde motor v nizkych otackach spaluje chudobnu zmes.Je inac sprevodovany a pri dialnicnej 130-tke toci trosku vyssie otacky,ako stara 100-konovka.Osobne by som volil jednoznacne 115-tku.
...pre roverx-a,ked je lenivy hladat :wink:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 27.10.2009 09:06
od roverx
for zirafak:
nejsem lenivý, jen focusů je přehršel tak jako kdysi escortů a při mé smůle motorizace 1,6 je převažující :-( VCTéčko se objeví zřídkakdy a když už tak v horším stavu...

jak jsi u té 1,6tky VCTéčka dosáhl 115kW? jedná se o přečipování? v základu jsem takovou motorizaci hledal marně ;-)

ohledně koupě: hodně lidí mě od Fordu odrazuje, jejich argumenty sice nechápu, ale je jich většina a málokdo mi tuhletu koupi schvaloval...
že prý drahé náhradní díly?(při srovnávání jsem zjistil, že má levnější díly jak octáva)
že prý je dost poruchové (co jsem se dočet v recenzích tak FEscort a FFocus jsou nejméně poruchové, ještě s něma snad drží krok Nissan Almera :-)popř. diesly od VW)
**Nissan a Ford jsou pro mě ale favority z jednoho důvodu, že u těchle značek se jim povedly motorizace v benzínu ;-)
že prý mám myslet do budoucna a jít do něčeho většího než je hatchback, prý kvůli druhému dítěti které je na cestě
**"vajíčka" typu Scénic apod. se mi ale vůbec nelíbí a kombik je při mém ročním nájezdu do 20.000km se mi zdá zbytečný... už i tak má FFII si myslím dostačující zavazadlový prostor, rozhodně větší než u Fabky, za to menší než u Octávy, ale ta je zase lepší s dieslem-do čehož se mi nechce jít...

pro shrnutí, myslím si, že mé rozhodnutí těžko kdo změní, ale never say never, :-) tady chválu na jiná auta těžko uslyším :-) ale budu rád když mě to tajů FFII zasvětíte :-)
osobně si myslím, že jeho koupí neprohloupím ;-)

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 27.10.2009 09:12
od mehturt
roverx píše:fjak jsi u té 1,6tky VCTéčka dosáhl 115kW?
pozri, Focus II ma 2 motory s objemom 1.6: 74 kW a 85kW (Ti-VCT), je to tak uz z vyroby

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 27.10.2009 09:17
od zirafak
roverx píše:for zirafak:
nejsem lenivý, jen focusů je přehršel tak jako kdysi escortů a při mé smůle motorizace 1,6 je převažující :-( VCTéčko se objeví zřídkakdy a když už tak v horším stavu...

jak jsi u té 1,6tky VCTéčka dosáhl 115kW? jedná se o přečipování? v základu jsem takovou motorizaci hledal marně ;-)

ohledně koupě: hodně lidí mě od Fordu odrazuje, jejich argumenty sice nechápu, ale je jich většina a málokdo mi tuhletu koupi schvaloval...
že prý drahé náhradní díly?(při srovnávání jsem zjistil, že má levnější díly jak octáva)
že prý je dost poruchové (co jsem se dočet v recenzích tak FEscort a FFocus jsou nejméně poruchové, ještě s něma snad drží krok Nissan Almera :-)popř. diesly od VW)
**Nissan a Ford jsou pro mě ale favority z jednoho důvodu, že u těchle značek se jim povedly motorizace v benzínu ;-)
že prý mám myslet do budoucna a jít do něčeho většího než je hatchback, prý kvůli druhému dítěti které je na cestě
**"vajíčka" typu Scénic apod. se mi ale vůbec nelíbí a kombik je při mém ročním nájezdu do 20.000km se mi zdá zbytečný... už i tak má FFII si myslím dostačující zavazadlový prostor, rozhodně větší než u Fabky, za to menší než u Octávy, ale ta je zase lepší s dieslem-do čehož se mi nechce jít...

pro shrnutí, myslím si, že mé rozhodnutí těžko kdo změní, ale never say never, :-) tady chválu na jiná auta těžko uslyším :-) ale budu rád když mě to tajů FFII zasvětíte :-)
osobně si myslím, že jeho koupí neprohloupím ;-)
Co si zac clovece,lebo pises krizom krazom a uplne z cesty :roll: :|

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 27.10.2009 09:28
od killerhammer
roverx píše:za to menší než u Octávy, ale ta je zase lepší s dieslem-do čehož se mi nechce jít...
a povedz mi, ktory dizlovy motor bol lepsi v oktavke ako vo focuse ?
nech sa nieco poducim 8)
som doteraz myslel, ze ten stary 1.9 TDI PD motor je ovela zastaralejsi, nekultivovanejsi, menej vykonny ako fordove common raily 1.8 alebo 2.0 tdci :wink:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 27.10.2009 09:38
od TripleJay
ale meneeej zere :mrgreen:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 27.10.2009 10:05
od roverx
zirafak píše:
roverx píše:for zirafak:
nejsem lenivý, ...

... :-)osobně si myslím, že jeho koupí neprohloupím ;-)
Co si zac clovece,lebo pises krizom krazom a uplne z cesty :roll: :|



s cesty? prečo? psal jsem snad nějaké nesmysly?

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 27.10.2009 10:08
od roverx
killerhammer píše:
roverx píše:za to menší než u Octávy, ale ta je zase lepší s dieslem-do čehož se mi nechce jít...
a povedz mi, ktory dizlovy motor bol lepsi v oktavke ako vo focuse ?
nech sa nieco poducim 8)
som doteraz myslel, ze ten stary 1.9 TDI PD motor je ovela zastaralejsi, nekultivovanejsi, menej vykonny ako fordove common raily 1.8 alebo 2.0 tdci :wink:

myslel jsem tím, že mají u Octávky co do poměru ceny/spotřeby/poruchovosti lepší diesly...
...nepsal jsem, že je mají lepší než Ford, tady chválíte dost benzíny :-D

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 27.10.2009 10:14
od roverx
Já myslel, že se tu něco dovím a namísto toho jsem se jen dozvěděl, že mluvím z cesty, někdo mě zas nepochopil-já si nemyslím, že TDI u Octávy je lepší než u Fofa-ale v motorizacemi co dávají do Octávek je to lepší volba, tak samo jako benzín ve Fordu :-) a že žere míň to jsem věděl taky :-(

myslím si, že né jediný píšu s cesty, tyto příspěvky mě zatím ničím novým neobohatili,,,
S pozdravem Stana

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 27.10.2009 10:17
od zirafak
:roll: :roll: :roll:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 27.10.2009 10:46
od MK2
Roverx:
Přečti si tady ty recenze.... A pokud ti potom nebude něco jasné tak se zeptej :wink:
Test: Ford Focus 1,6 Ti-VCT - Předurčen pro úspěch
Ford Focus 1,6 Ti-VCT: miláček řidičů (megatest)
Test Ford Focus 1.6 Ti-VCT: Malé Mondeo bez kufru

Pokud si to už četl, tak se omlouvám. Pak už ti zbývá zamířit jenom :arrow: tady

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 27.10.2009 11:18
od killerhammer
ak xces benzin, a xces 1.6 ti-vct 85kW (115k) ako ti pisal zirafak, tak sa ich predava kopec, vid link vyssie od MK2
klasickych 1.6 74kW (100k) je na trhu este viacej ale vacsinou su v najslabsej vybave trend :idea:
cize ja (a mozno aj dalsi ludia) ti odporucam hladat 1.6 ti-vct vo vybave ghia alebo titanium (kde dostanes aj dualnu aut klimu, setko v elektrike, mozno park senzory atd atd.) :idea:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 27.10.2009 11:18
od killerhammer
zirafak píše: :roll: :roll: :roll:
vidis, a si to dostal :mrgreen:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 27.10.2009 11:26
od killerhammer
roverx píše:myslím si, že né jediný píšu s cesty, tyto příspěvky mě zatím ničím novým neobohatili,,,
S pozdravem Stana
myslim, ze si sa hned na zaciatku, pre teba teda na 32. strane tohto vlakna, dozvedel o motore 1.6 ti-vct 85kW (115k) o ktorom si asi ani netusil :wink:
a tento motor sa tu riesi uz na 33 stranach tohto vlakna (teda asi cca rok mozno aj dva) :mrgreen:
videl si aj krasny graf priebehu vykonu a krutiaku :!:
taketo kvalitne info nedostanes ani v bazaroch
a plz neurazaj sa 8)
radsej sa zamysli
co si asi o tebe myslia ludia, ked v 32-stranovom vlakne, kde sa detailne rozobera rozdiel medzi 1.6 74kW a 1.6 ti-vct 85kW uz asi rok, napise clovek na konci otazku, ci taky 85kW motor existuje, lebo ho nikde nevidel a o nom nepocul, a nasledne si ho pomyli so 115kW :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 27.10.2009 11:35
od Anndy
Mozno mu chyba uplny zaklad:
1 kw (kilowatt) = cca 1,36 PS (kona) europskeho, aby sme to upresnili.

Cize napr. 85kw = 115k :D
74kw = 100k
atd....