Stránka 33 z 41
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 07.12.2015 18:45
od Specík
Např FOFOII 2.0 mi to už nedělá

u FOFO1 1.6 to byl očistec

Re: Problém s otáčkami
Napsal: 08.12.2015 07:56
od vitr73
no u vsech FFI je to vlastnost...mohu potvrdit ze 9 z 10 tim vysenim trpej..a mondeo 3 taky...
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 08.12.2015 17:19
od Johny181
u Mk2 už je to řízeno bez ventilu přes klapku ne?
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 09.12.2015 09:13
od Cimi
nemá mk2 už elektronickou jako diesely?
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 09.12.2015 17:03
od Johny181
Právě já myslím že jo, elktronicky řízená klapka přes kterou se reguluje i volnoběh ale na 100% si nejsem jistej.
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 09.12.2015 19:25
od mobil-man
Ano, FFII benzín má elektronickou klapku a ta si řídí volnoběh. Žádný volnoběžný ventil se nekoná.
stupajuce otacky za jazdy pri zoslapnuti spojky 1.6 2002
Napsal: 11.12.2015 20:33
od onedrisek
Ahojte,
dnes mi cistil mechanik volnobezny ventil a skrtiacu klapku a menil sviecky.
Uz pri nastartovani mi vyskocia otazky pomaly ku 2800ot/min. Pred cistenim vzdy pri starte vyskocili do 2000ot/min.
Pri radeni rychlosti napr z dvojky na jednotku tak namiesto aby otacky klesali stupali pomaly az k 3000ot/min a strasne pomaly klesali do normalu.
Ked som dochadzal na krizovatku a podradoval z 3 na 2 tak mi tiez vyskocili otacky ku 3000ot/min a mal som pocit ze mi nejde tocit volantom strasne tazko ako bez serva.
Otacky neklesaju tak rychlo a pred cistenim, vsetko je take spomalene.
Som trochu na nervy z toho, inak 2 tyzdne dozadu mi menili cidlo rychlosti lebo mi skakala rucicka tachometra ale taketo problemy som nemal ako teraz.
Pri starte v pohode az na tie vysoke otacky, ale uz po rozjazde sa i zda ze tie otacky su vyssie ako predtym a potom som spozoroval ked som brzdil a podradoval na zastavenie ze otacky neklesali ale stupali a motor hucal a ja u som s autom pomaly stal a takto to vlastne robi stale
Az po tomto cisteni volnobezneho ventilu a skrtiacej klapky nastali tieto problemy.
Je to velky problem ist pripadne s takymto problemom na velke vzdialenosti napr 500km? kedto takto robi, ak by sa nedoslo na to co to moze byt ta prava pricina?
dakujem za rady
onedrisek
Re: stupajuce otacky za jazdy radenie rychlosti zetec 1.6 2002
Napsal: 12.12.2015 08:59
od petulak
Re: stupajuce otacky za jazdy radenie rychlosti zetec 1.6 2002
Napsal: 12.12.2015 10:37
od onedrisek
bol som este teraz auto prevetrat nez to zaveziem mechanikovi a ako na poruchy auta somn spozoroval nasledovne.
1 / nastartovanie na prvy sup - oatcky vyskocili na 2100 rpm
2 / vyjazd v pohode pomale rozbiehanie zaradenie 1 potom 2 a pri dochadzani ku krizovatke na 2-ke otacky OK ale ako som stlacil na spojku otacky stupali pomaly az 3000rpm, klesat neklesali az som dupol na brzdu v momente klesli do normalu.
3 / pri jazde mimo pri rychlosti 4 alebo 5 v pohode otacky som tazko nieco spozoroval aj ked som vyhodil rychlost do neutralu v pohode utacky kleslai myslim ako mali.
4 / vzdy pri stlaceni spojky za jazdy otacky stupali alebo sa drzali a neklesali, az po preradeni rychlosti boli ako mali.
5 / pri dochadzani na parkovisko na dvojke a preradovani na 1-tku otacky stupali zase velmi vysoko a to som siel pomaly ako slimak pri hladani volneho miesta.
6 / Cim mensia rychlost tym je ten problem vacsi a otacky stupaju rapidne.
Otazka, nemali by otacky klesat ked zoslapnem spojkupri akejkolvek rychlosti?
U mna sa to nedeje
Vsetko zacalo pri vycisteni volnobezneho ventilu a skrtiacej klapky. lebo bol problem zo startovanim tak mi to mechanik vycistil a vznikol opacny efekt otacky stupaju do vysin.
Re: stupajuce otacky za jazdy pri zoslapnuti spojky 1.6 2002
Napsal: 12.12.2015 10:46
od lucky.jack
Sloučení

Re: Problém s otáčkami
Napsal: 12.12.2015 11:16
od onedrisek
petulak píše:Když ho máš vyndaný,tak na té straně,kam zasunuješ svorkovnici s elektr. je uprostřed malá záslepka. Zalepená kytem, tu odstran,--odloupni--, pod ní je šroubek. Zašroubováním posouváš ve vnitř plunžr, a tím zmenšuješ mezeru mezi komorami vzduchu. Chce to dělat za běhu motoru. Musíš tam zalomit ruku s malým šroubováškem a s citem povolo. nebo utahovat. Tím dosáhneš ty otáčky. Mě se to povedlo.
Ale tento pripad plati skor pre tie problemy co maju probelmy s otackami pri starte, ze nemozu nastartovat alebo aj tych ako mna ze otacky pri preradovani za jazdy otacky neklesaju naopak stupaju pri zoslapnutej spojke
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 12.12.2015 12:02
od petulak
platí, pro oboje.
ten,"sajrajt" jste z klapky umyli,= tak,ti klapka už netěsní.
přitáhni šroubek na ventilu.
holt,laborace.

Re: Problém s otáčkami
Napsal: 12.12.2015 12:28
od vitr73
..ale neni to chyba..je to vlastnost!

..a pritom staci ucpat volnobeznej kanal tak aby tam sel dostatek vzduchu na max 1100 ot(pro sitic) a je klid...se divim ze vas to resit porad bavi...mne by to nebavilo ja mam auto na jezdeni a ne na soustavne hrabani se v nem....
ale jak rikam-to je vlastnost tehle aut ...to neni chyba ..tak to urcite ten vecne zhulenej inzenyr ve fordu takhle planoval..

..a reseni je max jednoduche....
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 12.12.2015 12:54
od onedrisek
petulak píše:platí, pro oboje.
ten,"sajrajt" jste z klapky umyli,= tak,ti klapka už netěsní.
přitáhni šroubek na ventilu.
holt,laborace.

po neustavnom citani prispevkov okolo otaciek, a vasich nazorov tak to nebude asi problem tych hadic a netesnosti (snad) ked predtym vsetko fungovalo.
Mne sa zda aj po tom precisteni ventilu, klapky a vymene sviecok nastartuje auto okamzite ale otacky vyskocia vyrazne vyssie ako pred cistenim.
Otazka este je ci je bezpecne s tymto jazdit ak by to nebolo opravene alebo lepsie povedane vyladene.
diky
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 12.12.2015 17:03
od lucky.jack
Není potřeba nějak nastavit klapku po demontáži?