Stránka 32 z 187
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 10.05.2019 13:26
od finsa
Ona ta spolehlivost není špatná. U nových aut. Holt se z aut stane už úplně spotřební zboží a každých 10 let si budem kupovat nová auta a ta stará půjdou rovnou do šmelcu. Jen těžko si za 40 let někdo bude renovovat focuse s ecoboostem na veterána

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 10.05.2019 14:06
od Ma.rt
To je pro ekologii fakt lahudka. V rodine mame 15 let stare mondeo. Absolutne bez koroze, motor jde jak hodinky a jen se dela bezny servis. Euro4,;neprimy vstrik, emise CO nula nic. Auto pohodlne, bezpecne. Neni náhodou tohle ekologictejsi pristup?

No a kdyz jsem menil sve mondeo 2001 za současne, tak jen proto, ze to byla asi jedna z poslednich rozumne starych ojetin s atmosférou - jakasi temer jistota, ze se mi motor nevys.re, pokud budu jezdit kolem komina, hlavne v zime, kdy nejake vylety a dovolené moc nehrozi. Kazdy ma holt jiny pristup

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 10.05.2019 15:34
od fofok
Jednou si to turbo stejně koupíš.To už se ale budeš rozhodovat jestli baterky nebo turbo a nebude to dlouho trvat.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 10.05.2019 17:28
od Ma.rt
No jeste pred baterkami bude asi tdci. Zacinam posilhavat po nejakem MPV

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 10.05.2019 17:34
od 321910336
ty už za chvíli taky nebudou
x
Napsal: 12.05.2019 08:15
od ballu
viewtopic.php?p=1164281#p1164281
Vemme to z druhé stránky. Jak dlouho se automat vyvíjel a testoval na starších typech. Nakonec vyjde najevo, že o problému věděli a prodávali dále ve velkém a vše hodili na špatné zacházení .
Nechci i sem zatahovat zdejší při o výhodách Ecobose. Otázkou pak je, jsou Fordem zatajovány konstrukční vady motorů a ty poruchy nejsou náhodné a výrobcem a servisy utajované a zlehčované. Kdyby jen deset motorů z tisíce mělo na chlup stejnou závadu, je to pro mne echo, že konstrukčně není něco v pořádku.
Dá se pak spolehnout že motor je OK, když automobilka lže v jiné poruše pohonu???
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 12.05.2019 19:48
od Ma.rt
S temi automaty je to dobry priklad. Je to pohodlne, ale slozite zarizeni a dodnes se problémy nevychytaly. DSG taky melo velke problemy. A je to jen o rozhodnuti, zda clovek chce lepsi, ale slozitejsi komponentu, nebo da prednost starsi osvedcene, ale ne třeba tak efektivní. Atmosfera vs TB je podobne rozhodovani. Obe varianty mohou byt spravne.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 12.05.2019 23:01
od IvanSt
Dávat za příklad manuální/automatickou převodovku ku turbem/atmosfericky plněném motoru chce docela fantazii

Co se týká zatajování konstrukčních vad, jak to myslel Ballu, proč ne.
Pamatujete si na atmosferické diesely? Nejelo to a když se šlo jinak než na spotřebu, celkem to i žralo. A co si vzpomínám, tak na tu dobu to byly celkem spolehlivé motory, oproti těm oturbeným, které přišly záhy díky emisní normě Euro I. Obhajování atmosferických dieselů po hospodách muselo být tenkrát minimálně stejně relevantní a zábavné, jako po letech tady u benzínu..
K těm automatickým převodovkám. Řídit opravdu silné auto s manuálem není moc uživatelsky přívětivé. Zde vzhledem k životnosti převodového ústrojí bývá automat jistější volbou.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 13.05.2019 05:37
od Ma.rt
Jenze u TB neni prusvih ani tak to turbo, ale zrejme hlavne primy vstrik a poddimenzovani ostatnich komponent. Jsme v dobe skrceni nakladu, takze o to je to horsi.
Mustang 5.0 s manualem je pecka. Nebo je to jeste moc slaby?

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 23.05.2019 11:19
od Stanley_vy
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 23.05.2019 12:35
od Jemar
Docela by mě zajímalo složení hodnotitelské komise a zadání bodů hodnocení. Jestli jsou to odborníci z oboru, novináři nebo i celebrity? Podle toho by se dala posuzovat vážnost a věrohodnost takové ankety.
Já těm anketám nějak moc nevěřím. Tím vůbec nezpochybňuji technickou úroveň motorů jako takových, ale fungování anket.
Když se totiž podívám třeba na reklamy v TV, dozvím se, že téměř všechny banky jsou nakonec bankou roku a téměř všechny superhypermarkety jsou obchodníky roku.......
Český slavík, to je taky hustohustá anketa.....
Pokud ale dají všechny testované motory na stolici, zadají stejné, nějaké technicky obtížné parametry spolu s monitorváním spolehlivosti, pak takové anketě asi není co vytknout. Děje se to ale tak, nebo jsou to jen dojmy z testovacích jízd?
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 23.05.2019 13:04
od ZaQik
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 23.05.2019 13:24
od jenikHK
Někde jsem viděl srovnaní výsledků ankety "motor roku" a potom "nejméně spolehlivé motory dvou desetileti". Bohužel cca polovinu motoru, kterým je dobre se vyhnout, tvorily motory roku.
Nehledě na to, kdo a jak to hodnotí (což je čistě novinarina), tak motory, aby se v ankete dobre umistily, vykazuji inovativni, popr. Komplikovanou konstrukci. Což jde samo o sobě proti vyzkousenym a proverenym ci jednoduchym konstrukcim, které samozrejme hodnotitele nechávají v klidu.
Samozřejmě to neplatí vždycky, ted me napadají treba motory BMW tuším N52, dost komplikované a přitom bezproblemove.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 23.05.2019 18:48
od Karel2
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 23.05.2019 19:44
od Wolf78
Hold kluci s atmosférama , pečlivě si vaše auta udržujte , jelikož už si asi jiné auto nekoupíte ,ani jeté
