 . Pri zarazeni 2 rychlostniho stupne, je citit jak turbo zabira od spoda a mate chut tomu nalozit. Znatelne lepsi pocit z rízení jako kdybych ridil jine auto
. Pri zarazeni 2 rychlostniho stupne, je citit jak turbo zabira od spoda a mate chut tomu nalozit. Znatelne lepsi pocit z rízení jako kdybych ridil jine auto  a jeste k tem vstrikum muzete mi doporucit nejaky sofrware ktery mi ukaze hodnoty vsech vstriku? Dekuji vsem za pomoc
 a jeste k tem vstrikum muzete mi doporucit nejaky sofrware ktery mi ukaze hodnoty vsech vstriku? Dekuji vsem za pomoc Ps: mam jen tyhle ELMka na měření









 . EGR mám zaslepený 2x, mezi turbem a EGR chladičem a do samotného EGRu. Začalo svítit ozubené kolo a někdy i chyba motoru (ani jednou to nepadlo do nouzaku) . Převážně kód P0490 a  k tomu občas i  P141A.  Opakovaně jsem EGR rozebral a zkontroloval mechanicky OK,  promazal  teflonovím olejem a furt stejné. Mechanicky otevíral lehce. Zkontroloval jsem i konektor a drátky vše OK. Elektrické ovládání EGRu bylo opticky OK.  Koupil jsem nové řízení  EGRu  a chyby se opakovali. Takže i elektricky je OK.  Potom jsem to řešil radikálně, tu osičku EGRu kterou otáčí motorek přes převod,  jsem odstranil a je klid.
. EGR mám zaslepený 2x, mezi turbem a EGR chladičem a do samotného EGRu. Začalo svítit ozubené kolo a někdy i chyba motoru (ani jednou to nepadlo do nouzaku) . Převážně kód P0490 a  k tomu občas i  P141A.  Opakovaně jsem EGR rozebral a zkontroloval mechanicky OK,  promazal  teflonovím olejem a furt stejné. Mechanicky otevíral lehce. Zkontroloval jsem i konektor a drátky vše OK. Elektrické ovládání EGRu bylo opticky OK.  Koupil jsem nové řízení  EGRu  a chyby se opakovali. Takže i elektricky je OK.  Potom jsem to řešil radikálně, tu osičku EGRu kterou otáčí motorek přes převod,  jsem odstranil a je klid.  
 




