
Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach
-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach
Anndyho z KH klubu vyradujem a presuvam tam Misoku 

- mik100
- Nováček
- Příspěvky: 120
- Registrován: 16.01.2009 13:34
Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach
no tak aj mna to serie a poriadne,misoka ma pravdu...kupoval som auto po facelifte,a myslel som ze taketo muchy budu davno vychytane,,ked si trochu vrzga nech,to prezijem ,ale ked potrebujem zaradit a nemozem tak
, ved to nerobi ani ta nasa stara hrzdava felicia..

Ford Focus II,2008,1.6 16v 74KW,Black
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach
Mne se stavalo za zacatku, kdyz jsem auto koupil, ze jsem pri rychlejsim razeni netrefil trojku (muselo to vypadat trapne, kdyz uz jsem vytocil motor a pak tam rachtal s radickou
), ale ted uz se trefim vzdycky, i kdyz ta trojka nema uplne idealni drahu. Jinak ze ctverky na trojku radim s meziplynem a pak to jde i trochu lepe.
Zpatecka tam pravda nekdy nejde zaradit a je treba spojkou vyslapnout, ale to mi delalo i na minulem aute, takze to mi vubec nevadi.

Zpatecka tam pravda nekdy nejde zaradit a je treba spojkou vyslapnout, ale to mi delalo i na minulem aute, takze to mi vubec nevadi.
- FUGAS
- Test driver
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach
Co se týče řazení dopředných stupňů, tak bez problémů, dokonce i ta Vámi kritizovaná trojka mi jde dobře. Jenom u zpátečky jsem se musel naučit vyšlápnout spojku, pak půl vteřiny počkat, a zasunout jí tam pomalu, jinak se ozve zvuk jako by v převodovce o sebe škrtly zuby, ale tenhle postup problém vyřešil...
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach
Akoze chlapci. Z toho, co tu vsetci pisete som bol rozracovany dost dlho aj ja. Najma z vrzgania.
Konkretne 3-ka mi vadila tiez, zmieril som sa, a v cca 7-8 tis. km to polavilo a teraz pri 27k km je to bez problemov. Iste, predchadzajuci seat /alebo nedavno pozicany civic type R - to bolo paka - malicka, kratka presna ako svajciarske hodinky/ radil uplne inak - lepsie, ale voci francuzom je to stale spicka (a cenovo ten ford stal rovnako ako francuz).
Co mi viacej na radeni vadi, je dlha radiaca paka a z toho vyplyvajuce dlhsie drahy, proste rychlo preradit je nielen tak, ale umenie. Keby bola kratsia, bolo by to vyrazne lepsie.
Spiatocka - to sralo aj mna. Na peugeot to na stastie nema, bo tam ju ani netrafite (spiatocku), ale tiez to nema, v opacnom zmysle, na moje VW auta, co som casto soferoval alebo soferujem (2x fabia, 1 seat, 1x octavia II), aj ked tam tiez po 80, 150, ci 230 tis. km uz nie vzdy na prvy krat isla hladko zaradit spiatocka.
Ale akonahle som si zvykol na tie tri sekundy a az potom zaradenie, alebo najprv zaradit 3 a potom R, tak som si zvykol. Aj ked lepsie by to mohlo byt.
Vrzganie som si eliminoval a este sa pohram v lete. Az som sa pristihol, ze kua, ked nemam na tom aute co rozoberat a vylepsovat, sa nudim..
. urcite by som vsak bol stastnejsi, keby nervzgalo, to je jasne.
Akoze celkovo ford nema moc domyslene detaily, a ako auto nie je take komplexne ako ine (napr. octavia). Ale som si povedal, nebudem sa s....t s tym a budem sa tesit z toho, co je dobre. Proste focus je ine auto, ako bezny "VW" produkt (s tymi mam vela skusenosti).
Dufam, ze v novom focuse sa ford poucil z chyb a viac dotiahne detaily do konca. Lebo focusu netreba vela, aby bol lepsi ako VW.
Proste je to ako zivocich, nejde to s nim "len tak", treba si zvykat. Niekedy sa mu prisposobit a zistit, ze to nie je az take zle a inokedy ho naopak upravit k obrazu svojmu.
Konkretne 3-ka mi vadila tiez, zmieril som sa, a v cca 7-8 tis. km to polavilo a teraz pri 27k km je to bez problemov. Iste, predchadzajuci seat /alebo nedavno pozicany civic type R - to bolo paka - malicka, kratka presna ako svajciarske hodinky/ radil uplne inak - lepsie, ale voci francuzom je to stale spicka (a cenovo ten ford stal rovnako ako francuz).
Co mi viacej na radeni vadi, je dlha radiaca paka a z toho vyplyvajuce dlhsie drahy, proste rychlo preradit je nielen tak, ale umenie. Keby bola kratsia, bolo by to vyrazne lepsie.
Spiatocka - to sralo aj mna. Na peugeot to na stastie nema, bo tam ju ani netrafite (spiatocku), ale tiez to nema, v opacnom zmysle, na moje VW auta, co som casto soferoval alebo soferujem (2x fabia, 1 seat, 1x octavia II), aj ked tam tiez po 80, 150, ci 230 tis. km uz nie vzdy na prvy krat isla hladko zaradit spiatocka.
Ale akonahle som si zvykol na tie tri sekundy a az potom zaradenie, alebo najprv zaradit 3 a potom R, tak som si zvykol. Aj ked lepsie by to mohlo byt.
Vrzganie som si eliminoval a este sa pohram v lete. Az som sa pristihol, ze kua, ked nemam na tom aute co rozoberat a vylepsovat, sa nudim..

Akoze celkovo ford nema moc domyslene detaily, a ako auto nie je take komplexne ako ine (napr. octavia). Ale som si povedal, nebudem sa s....t s tym a budem sa tesit z toho, co je dobre. Proste focus je ine auto, ako bezny "VW" produkt (s tymi mam vela skusenosti).
Dufam, ze v novom focuse sa ford poucil z chyb a viac dotiahne detaily do konca. Lebo focusu netreba vela, aby bol lepsi ako VW.
Proste je to ako zivocich, nejde to s nim "len tak", treba si zvykat. Niekedy sa mu prisposobit a zistit, ze to nie je az take zle a inokedy ho naopak upravit k obrazu svojmu.
- misoka
- Pokročilý
- Příspěvky: 951
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach
anndy , asi ta sklamem , podla mna tam daju tu istu prevodovku( co sa tyka 5st.prev.) , vsak naco by vymyslali nieco nove, inovativne, ked ludia kupuju aj takyto ryhak. Ford si mysli , ze podvozok je vsetko ....
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach
Hmm. Akoze prevodovka nie je to co by nutne museli vylepsit 
Ale ak tam nebudu davat len 6° manualy, tak to poseru. 6° pri malych turbo-motorikoch je standard. Aj mne by sa hodila 6-ka, nemusel by som pri 130 kmh tocit 4tis. ot.
Ale v podstate je mi to jedno, buduce auto bude premiovka (aka, to netusim, asi aj trosku jazdena). A potom uvidim, ci nezlomim palicu nad vsetkymi autami
.
A ine automobilky sa poucili, zda sa - vid renault, fiat.

Ale ak tam nebudu davat len 6° manualy, tak to poseru. 6° pri malych turbo-motorikoch je standard. Aj mne by sa hodila 6-ka, nemusel by som pri 130 kmh tocit 4tis. ot.
Ale v podstate je mi to jedno, buduce auto bude premiovka (aka, to netusim, asi aj trosku jazdena). A potom uvidim, ci nezlomim palicu nad vsetkymi autami

A ine automobilky sa poucili, zda sa - vid renault, fiat.
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach
Fiat daval 6° prevodovky uz do dvojkoveho punta s 1.2 motorem nekdy od roku 1999/2000. 6ka by se mi na focuse taky hodila, 4k otacek mi prijde zbytecne moc.
- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach
Akože, momentálne som vo fáze, že ma focus baví. Dúfam, že mi to vydrží čo najdlhšie.
-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach
Ved toto tvrdim stale dokola.Proste Ford nieje auto pre kazdehoAnndy píše: Akoze celkovo ford nema moc domyslene detaily, a ako auto nie je take komplexne ako ine (napr. octavia). Ale som si povedal, nebudem sa s....t s tym a budem sa tesit z toho, co je dobre. Proste focus je ine auto, ako bezny "VW" produkt (s tymi mam vela skusenosti).
Dufam, ze v novom focuse sa ford poucil z chyb a viac dotiahne detaily do konca. Lebo focusu netreba vela, aby bol lepsi ako VW.
Proste je to ako zivocich, nejde to s nim "len tak", treba si zvykat. Niekedy sa mu prisposobit a zistit, ze to nie je az take zle a inokedy ho naopak upravit k obrazu svojmu.



- misoka
- Pokročilý
- Příspěvky: 951
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach
o tomto vravim , aj automobilky, ktore sa povazuju za horsie ako ford urobili obrovsky pokrok a ford stale nic, akurat vcera som sa objednal na testovacku noveho opela astra. Uz teraz maju 1.6t (180k) , ford s tym pride o rok a pol a este dalsich 5rokov ho bude vylepsovat a ta ich dvojspojkova prevodovka , pamatajte moje slova, bude katastrofa !
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach
Žirafák. Len škoda, že to zamlčali ked som ho kupoval
. Ušetril by som si rok sklamania a vás mojich výlevov 


-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach
Ja to pisem uz velmi dlho.Treba len citat forum a moje prispevky
misoka......uz prosim Ta kup nejake namakane auto,nech sa pridas ku KH a ukazete mi spolocne,co je super auto.

misoka......uz prosim Ta kup nejake namakane auto,nech sa pridas ku KH a ukazete mi spolocne,co je super auto.

- misoka
- Pokročilý
- Příspěvky: 951
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach
no vzdy ked kuknem na tvoje , alebo ne-rayove avetko , tak jedno vidimzirafak píše:Ja to pisem uz velmi dlho.Treba len citat forum a moje prispevky![]()
misoka......uz prosim Ta kup nejake namakane auto,nech sa pridas ku KH a ukazete mi spolocne,co je super auto.

FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach
Ja so myslel nejaku inu karu,"lepsej" znacky 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti