Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach

Příspěvek od zirafak » 19.01.2010 06:27

Anndyho z KH klubu vyradujem a presuvam tam Misoku :mrgreen:

Uživatelský avatar
mik100
Nováček
Nováček
Příspěvky: 120
Registrován: 16.01.2009 13:34

Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach

Příspěvek od mik100 » 19.01.2010 09:15

no tak aj mna to serie a poriadne,misoka ma pravdu...kupoval som auto po facelifte,a myslel som ze taketo muchy budu davno vychytane,,ked si trochu vrzga nech,to prezijem ,ale ked potrebujem zaradit a nemozem tak :x , ved to nerobi ani ta nasa stara hrzdava felicia..
Ford Focus II,2008,1.6 16v 74KW,Black

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach

Příspěvek od Anduril » 19.01.2010 09:17

Mne se stavalo za zacatku, kdyz jsem auto koupil, ze jsem pri rychlejsim razeni netrefil trojku (muselo to vypadat trapne, kdyz uz jsem vytocil motor a pak tam rachtal s radickou :mrgreen: ), ale ted uz se trefim vzdycky, i kdyz ta trojka nema uplne idealni drahu. Jinak ze ctverky na trojku radim s meziplynem a pak to jde i trochu lepe.
Zpatecka tam pravda nekdy nejde zaradit a je treba spojkou vyslapnout, ale to mi delalo i na minulem aute, takze to mi vubec nevadi.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
FUGAS
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2211
Registrován: 29.03.2009 20:43
Bydliště: Kladno

Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach

Příspěvek od FUGAS » 19.01.2010 09:33

Co se týče řazení dopředných stupňů, tak bez problémů, dokonce i ta Vámi kritizovaná trojka mi jde dobře. Jenom u zpátečky jsem se musel naučit vyšlápnout spojku, pak půl vteřiny počkat, a zasunout jí tam pomalu, jinak se ozve zvuk jako by v převodovce o sebe škrtly zuby, ale tenhle postup problém vyřešil...
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach

Příspěvek od Anndy » 19.01.2010 10:24

Akoze chlapci. Z toho, co tu vsetci pisete som bol rozracovany dost dlho aj ja. Najma z vrzgania.
Konkretne 3-ka mi vadila tiez, zmieril som sa, a v cca 7-8 tis. km to polavilo a teraz pri 27k km je to bez problemov. Iste, predchadzajuci seat /alebo nedavno pozicany civic type R - to bolo paka - malicka, kratka presna ako svajciarske hodinky/ radil uplne inak - lepsie, ale voci francuzom je to stale spicka (a cenovo ten ford stal rovnako ako francuz).
Co mi viacej na radeni vadi, je dlha radiaca paka a z toho vyplyvajuce dlhsie drahy, proste rychlo preradit je nielen tak, ale umenie. Keby bola kratsia, bolo by to vyrazne lepsie.

Spiatocka - to sralo aj mna. Na peugeot to na stastie nema, bo tam ju ani netrafite (spiatocku), ale tiez to nema, v opacnom zmysle, na moje VW auta, co som casto soferoval alebo soferujem (2x fabia, 1 seat, 1x octavia II), aj ked tam tiez po 80, 150, ci 230 tis. km uz nie vzdy na prvy krat isla hladko zaradit spiatocka.
Ale akonahle som si zvykol na tie tri sekundy a az potom zaradenie, alebo najprv zaradit 3 a potom R, tak som si zvykol. Aj ked lepsie by to mohlo byt.

Vrzganie som si eliminoval a este sa pohram v lete. Az som sa pristihol, ze kua, ked nemam na tom aute co rozoberat a vylepsovat, sa nudim.. :D. urcite by som vsak bol stastnejsi, keby nervzgalo, to je jasne.

Akoze celkovo ford nema moc domyslene detaily, a ako auto nie je take komplexne ako ine (napr. octavia). Ale som si povedal, nebudem sa s....t s tym a budem sa tesit z toho, co je dobre. Proste focus je ine auto, ako bezny "VW" produkt (s tymi mam vela skusenosti).

Dufam, ze v novom focuse sa ford poucil z chyb a viac dotiahne detaily do konca. Lebo focusu netreba vela, aby bol lepsi ako VW.

Proste je to ako zivocich, nejde to s nim "len tak", treba si zvykat. Niekedy sa mu prisposobit a zistit, ze to nie je az take zle a inokedy ho naopak upravit k obrazu svojmu.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
misoka
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 951
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach

Příspěvek od misoka » 19.01.2010 12:29

anndy , asi ta sklamem , podla mna tam daju tu istu prevodovku( co sa tyka 5st.prev.) , vsak naco by vymyslali nieco nove, inovativne, ked ludia kupuju aj takyto ryhak. Ford si mysli , ze podvozok je vsetko ....
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach

Příspěvek od Anndy » 19.01.2010 12:44

Hmm. Akoze prevodovka nie je to co by nutne museli vylepsit :D
Ale ak tam nebudu davat len 6° manualy, tak to poseru. 6° pri malych turbo-motorikoch je standard. Aj mne by sa hodila 6-ka, nemusel by som pri 130 kmh tocit 4tis. ot.

Ale v podstate je mi to jedno, buduce auto bude premiovka (aka, to netusim, asi aj trosku jazdena). A potom uvidim, ci nezlomim palicu nad vsetkymi autami :D.

A ine automobilky sa poucili, zda sa - vid renault, fiat.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach

Příspěvek od Anduril » 19.01.2010 12:49

Fiat daval 6° prevodovky uz do dvojkoveho punta s 1.2 motorem nekdy od roku 1999/2000. 6ka by se mi na focuse taky hodila, 4k otacek mi prijde zbytecne moc.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach

Příspěvek od Anndy » 19.01.2010 20:36

Akože, momentálne som vo fáze, že ma focus baví. Dúfam, že mi to vydrží čo najdlhšie.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach

Příspěvek od zirafak » 19.01.2010 20:43

Anndy píše: Akoze celkovo ford nema moc domyslene detaily, a ako auto nie je take komplexne ako ine (napr. octavia). Ale som si povedal, nebudem sa s....t s tym a budem sa tesit z toho, co je dobre. Proste focus je ine auto, ako bezny "VW" produkt (s tymi mam vela skusenosti).

Dufam, ze v novom focuse sa ford poucil z chyb a viac dotiahne detaily do konca. Lebo focusu netreba vela, aby bol lepsi ako VW.

Proste je to ako zivocich, nejde to s nim "len tak", treba si zvykat. Niekedy sa mu prisposobit a zistit, ze to nie je az take zle a inokedy ho naopak upravit k obrazu svojmu.
Ved toto tvrdim stale dokola.Proste Ford nieje auto pre kazdeho :idea: :wink: A to mmyslim uplne vazne :lol:

Uživatelský avatar
misoka
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 951
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach

Příspěvek od misoka » 19.01.2010 20:44

o tomto vravim , aj automobilky, ktore sa povazuju za horsie ako ford urobili obrovsky pokrok a ford stale nic, akurat vcera som sa objednal na testovacku noveho opela astra. Uz teraz maju 1.6t (180k) , ford s tym pride o rok a pol a este dalsich 5rokov ho bude vylepsovat a ta ich dvojspojkova prevodovka , pamatajte moje slova, bude katastrofa !
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach

Příspěvek od Anndy » 19.01.2010 20:50

Žirafák. Len škoda, že to zamlčali ked som ho kupoval :-). Ušetril by som si rok sklamania a vás mojich výlevov :-)
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach

Příspěvek od zirafak » 19.01.2010 21:00

Ja to pisem uz velmi dlho.Treba len citat forum a moje prispevky :wink:
misoka......uz prosim Ta kup nejake namakane auto,nech sa pridas ku KH a ukazete mi spolocne,co je super auto. :mrgreen:

Uživatelský avatar
misoka
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 951
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach

Příspěvek od misoka » 19.01.2010 21:35

zirafak píše:Ja to pisem uz velmi dlho.Treba len citat forum a moje prispevky :wink:
misoka......uz prosim Ta kup nejake namakane auto,nech sa pridas ku KH a ukazete mi spolocne,co je super auto. :mrgreen:
no vzdy ked kuknem na tvoje , alebo ne-rayove avetko , tak jedno vidim :D
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Zaradenie 3 stupna vo vyssich otackach

Příspěvek od zirafak » 19.01.2010 21:37

Ja so myslel nejaku inu karu,"lepsej" znacky :wink:

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti