Stránka 4 z 4
Re: Řazení
Napsal: 03.02.2010 07:55
od PetrAT
Lukyman: Jak píše Kamínek, může to být jen zavzdušněná spojka
U mě pomohlo odvzdušnění.
Zatím to je OK, cca 3 týdny
Re: Řazení
Napsal: 06.02.2010 11:15
od Lukyman
Tak jsem včera přijel ze servisu. Bohužel byl špatný spojkový válec, tudíž výměna. Ale nejhorší prý bylo, ten váleček odvzdušnit, trvalo to tak 2 hodiny (neustále tam byl nějakej vzduch). No celkem se vším (válec, brzdovka a práce) to vyšlo na 4000 kč. Doufám, že mě už nic nepřekvapí

(hlavně spojka, která je úplně kopmlet nová

)
Re: Řazení
Napsal: 06.02.2010 15:25
od BobTDCi
Zaujímalo by ma, či ste sa niekto nezamýšľali nad týmto:
Práve modelom Focus chce Ford presvedčiť, že veľmi priaznivú spotrebu a značné zníženie emisií CO2 je možné dosiahnuť aj použitím tradičných technológií. Nový Ford Focus ECOnetic poháňaný 109 koňovým 1,6-litrovým motorom Duratorq TDCi opatreným filtrom pevných častíc prináša priemernú spotrebu iba 4,3 l/100 km a emisiám CO2 iba 115 g / km.
Takýto výsledok Ford dosiahol znížením aerodynamického odporu a celkovým zlepšením aerodynamiky. Znížením vozidla, pridaním aerodynamického kitu a použitím nízkoprofilových pneumatík sa dosiahol veľmi nízky koeficient odporu vzduchu 0,31. Ďalšie opatrenie na zníženie jazdného odporu, taktiež použité po prvý krát v modeli Ford Focus ECOnetic, je použitie nového oleja s nízkou viskozitou od spoločnosti BP.
Neskúšal nikto z Vás - dať do prevodovky - tento originálny olej?
Nemám určite chuť bežne experimentovať - s žiadnym neoriginálnym olejom/ako je známe o prevodovkách Ford - nefunguje v nich žiaden iný olej tak ako originálny - ale ak by som mal akékoľvek problémy /čo i len mierne/ s radením kvaltov - šiel by som si ho kúpiť a vymenil...túto "kvaltovú šťavu".
Re: Řazení
Napsal: 08.02.2010 19:34
od PetrAT
Tak já po cca 4 týdnech opět občas pocítím, že jde hůře zařadit
Podle info ze servisu je nejpravděpodobněji problém v nějaké hydraulice přímo u spojky
