Lukyman: Jak píše Kamínek, může to být jen zavzdušněná spojka
U mě pomohlo odvzdušnění.
Zatím to je OK, cca 3 týdny
Řazení
-
- Junior
- Příspěvky: 459
- Registrován: 09.12.2008 23:12
Re: Řazení
FF II 1,6 benzín kombi Trend
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 26.11.2009 01:03
Re: Řazení
Tak jsem včera přijel ze servisu. Bohužel byl špatný spojkový válec, tudíž výměna. Ale nejhorší prý bylo, ten váleček odvzdušnit, trvalo to tak 2 hodiny (neustále tam byl nějakej vzduch). No celkem se vším (válec, brzdovka a práce) to vyšlo na 4000 kč. Doufám, že mě už nic nepřekvapí
(hlavně spojka, která je úplně kopmlet nová
)


Ford Focus 1.6 fl 3d. r.02
- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Řazení
Zaujímalo by ma, či ste sa niekto nezamýšľali nad týmto:
Práve modelom Focus chce Ford presvedčiť, že veľmi priaznivú spotrebu a značné zníženie emisií CO2 je možné dosiahnuť aj použitím tradičných technológií. Nový Ford Focus ECOnetic poháňaný 109 koňovým 1,6-litrovým motorom Duratorq TDCi opatreným filtrom pevných častíc prináša priemernú spotrebu iba 4,3 l/100 km a emisiám CO2 iba 115 g / km.
Takýto výsledok Ford dosiahol znížením aerodynamického odporu a celkovým zlepšením aerodynamiky. Znížením vozidla, pridaním aerodynamického kitu a použitím nízkoprofilových pneumatík sa dosiahol veľmi nízky koeficient odporu vzduchu 0,31. Ďalšie opatrenie na zníženie jazdného odporu, taktiež použité po prvý krát v modeli Ford Focus ECOnetic, je použitie nového oleja s nízkou viskozitou od spoločnosti BP.
Neskúšal nikto z Vás - dať do prevodovky - tento originálny olej?
Nemám určite chuť bežne experimentovať - s žiadnym neoriginálnym olejom/ako je známe o prevodovkách Ford - nefunguje v nich žiaden iný olej tak ako originálny - ale ak by som mal akékoľvek problémy /čo i len mierne/ s radením kvaltov - šiel by som si ho kúpiť a vymenil...túto "kvaltovú šťavu".
Práve modelom Focus chce Ford presvedčiť, že veľmi priaznivú spotrebu a značné zníženie emisií CO2 je možné dosiahnuť aj použitím tradičných technológií. Nový Ford Focus ECOnetic poháňaný 109 koňovým 1,6-litrovým motorom Duratorq TDCi opatreným filtrom pevných častíc prináša priemernú spotrebu iba 4,3 l/100 km a emisiám CO2 iba 115 g / km.
Takýto výsledok Ford dosiahol znížením aerodynamického odporu a celkovým zlepšením aerodynamiky. Znížením vozidla, pridaním aerodynamického kitu a použitím nízkoprofilových pneumatík sa dosiahol veľmi nízky koeficient odporu vzduchu 0,31. Ďalšie opatrenie na zníženie jazdného odporu, taktiež použité po prvý krát v modeli Ford Focus ECOnetic, je použitie nového oleja s nízkou viskozitou od spoločnosti BP.
Neskúšal nikto z Vás - dať do prevodovky - tento originálny olej?
Nemám určite chuť bežne experimentovať - s žiadnym neoriginálnym olejom/ako je známe o prevodovkách Ford - nefunguje v nich žiaden iný olej tak ako originálny - ale ak by som mal akékoľvek problémy /čo i len mierne/ s radením kvaltov - šiel by som si ho kúpiť a vymenil...túto "kvaltovú šťavu".
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
-
- Junior
- Příspěvky: 459
- Registrován: 09.12.2008 23:12
Re: Řazení
Tak já po cca 4 týdnech opět občas pocítím, že jde hůře zařadit
Podle info ze servisu je nejpravděpodobněji problém v nějaké hydraulice přímo u spojky

Podle info ze servisu je nejpravděpodobněji problém v nějaké hydraulice přímo u spojky

FF II 1,6 benzín kombi Trend
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti