Stránka 4 z 21

Napsal: 25.09.2007 19:34
od pelen
Motor je diesel, ktery potrebuje ke startu:

1) dostatecne otacky (baterka, starter)
2) dostatecny tlak nafty (cerpadlo, hadice)
3) vstrik ve spravny okamzik (cidlo polohy vackoveho hridele, ridici
jednotka)
4) dostatecny kompresni pomer (tesnost ve valcich)

Snad jsem na nic nezapomnel. Zhavice jsem mel prvni zimu nefunkcni a startoval jsem do cca -15°C.

pelen

Napsal: 26.09.2007 10:48
od chylo
Ale keby nieco z tvojich podmienok motor nemal tak by nemal nastartobvat vobec. Tu je problem ten ze nenastartuje na prvy krat.

Napsal: 26.09.2007 11:21
od abe
většina lidi co mají TDci a špatné starty popisuji totožné problémy,tak už se nemůžu dočkat že někdo napíše že má problém vyřešen.Třeba dneska se ozve OPICAK.Psal že jede do Kravař,takže držme mu pěsti ať to není třeba vstřik nebo dokonce čerpadlu v háji.To bychom se asi neradovali :lol: :wink:

Napsal: 26.09.2007 11:41
od opicak
abe píše:..... ať to není třeba vstřik nebo dokonce čerpadlu v háji.To bychom se asi neradovali :lol: :wink:
HUŠ !!!!! Přestaň strašit, nebo tam ani nepojedu! :wink: Ta závada se neprojevuje stále - během jízdy jde auto za plynem, běží plynule, prostě žádný problém. Vadný vstřik nebo čerpadlo by dělalo neplechu trvale. Tak nestraš. To by mě finančně asi položilo.Už mě letos vyždímal nový setrvačník. Jsem objednaný na 16 hodin, tak se večer ozvu. Sakra - začínám mít bobky jak před maturitou. :? :wink:

Napsal: 26.09.2007 12:10
od abe
:D :D :wink: neboj to bude v klidu.Mi to taky děla sem tam,jednou to startne v pohodě a někdy je to děs a hrůza.Jizda bez problému,jen ty starty :twisted:

Napsal: 26.09.2007 17:41
od opicak
Tak jsem se právě vrátil z hradu (z autosprávkárny) :lol: Dle diagnostiky jediná závada - pokles napětí. Pan Dudík mi udělal i zátěžový test baterie a na 90% je v háji baterka. Jediné co ho zmátlo, dát baterce 100% byla skutečnost, že mi motor při návratu z dovolené (2x za 1000km) "škubnul". Kdybych měl benzín, tak je to přesně stav kdy vynechá svíčka nebo zapalování. Ale i to si myslel, že bude baterií. Zítra jdu koupit novou - doporučil mi VARTU - co vy na to? Pokud to nepomůže, musel bych to tam dát na 2 dny a udělal by mi nějaký velký test vstřikovačů, což už by bylo horší.Ale to je údajně nepravděpodobné a nebude to nutné.Prostě katastrofický scénář.
Jen pro dokreslení - na pana Dudíka pěju opět jen chválu a to pěkně nahlas. Bylo vidět, že toho má dnes plné zuby, během půlhodinového testování mého fofa tam přišlo dalších pět zákazníků. I tak všechno vysvětlil, vždy s úsměvem a na otázku "co jsem dlužen" jen odpověděl : to je dobrý, pro stálé zákazníky grátis :!: :!: :!: A to jsem tam byl jednou měnit setrvačník. To je servis do kterého vždy rád pojedu !!!! :wink: 2 značkové servisy ford v Ostravě objíždím s úsměvem. :wink:

Napsal: 26.09.2007 17:56
od Jiri02
Pokud mas nabijecku, tak test je jednoduchy: Pripojit nabijecku (nechat chvilku nabijet) a s pripojenou nabijeckou zastartovat. Pokud chcipne, tak bych to na baterku netipoval.

Napsal: 26.09.2007 20:45
od abe
to OPICAK,tak to je super že ses podělil o zkušenosti.Ještě a by to bylo tou baterkou :wink: taky se chystam koupit novou baterii,protože jak jsem tady jednou psal.Vždycky jak jsem startoval a měl jsem sešlaplou brzdu,tak byl start pěkně na prd a jednoho krásneho dne jsem si všiml že jak startuji bez brzdy a ejhle ono to startlo v pohodě.Z toho jsem usoudil že je nějaky pokles napěti,pak jsem volal do Kravař a vysvětlil jsem mu co se mi stalo a on mi to potvrdil že to může bít jedna z možností.Chystam se koupit Banner POWER BUL 74Ah 700A Právě minulou zimu jsem měl problemi se starty,tak jsem koupil novou baterku nějakou BRIT 72Ah 680A chtěl jsem ušetřit a asi na nesprávnem místě :? protože 72Ah 680A a třeba od VARTY nebo BANNER 72Ah 680A je rozdíl :D a celé léto byli starty na prd,néž jsem si vzpoměl že mám ještě moji starou MOTORCRAFT a ejhle starty v pohodě néž se ochladilo :wink: Samozřejmně OPICAKU koupiš novou a nemusí to bít ono a pojedeš tam znovu,ale pujdem do toho a uvidíme :D :wink: Pak už jen ty vstřiky nebo čerpadlo :roll: dej zase vědět co nová baterie,jestli to vůbec pomohlo,měj se ČEST

Napsal: 26.09.2007 21:34
od abe
to CHYLO,prosimtě co máš za značku autobaterie a hodnoty?A jak ji máš starou podle výroby :?: :wink:

Napsal: 26.09.2007 21:56
od pelen
Na jake hodnotu spadne napeti pri startu, kdyz zacnou potize? 9,5 V?

Napsal: 27.09.2007 05:50
od opicak
pelen píše:Na jake hodnotu spadne napeti pri startu, kdyz zacnou potize? 9,5 V?
Co jsem viděl na diagnostice, tak při startu napětí padalo běžně pod 10V, zahlídl jsem i hodnotu nižší než 9V.

abe

Napsal: 27.09.2007 14:18
od chylo
Musim najst zarucak a potom ti to sem napisem. Nepamatam si to.

Napsal: 27.09.2007 14:31
od chylo
Inak stale som toho nazoru ze to nemoze byt bateria a uz vobec nie ak je uplne nova. Dokonca aj po prepojeny s BMW ktory ma na svoj 5,5 l motor urcite silnejsiu baterku to nestartovalo na prvy krat.

Napsal: 27.09.2007 14:48
od jamaka
chylo píše:Inak stale som toho nazoru ze to nemoze byt bateria a uz vobec nie ak je uplne nova. Dokonca aj po prepojeny s BMW ktory ma na svoj 5,5 l motor urcite silnejsiu baterku to nestartovalo na prvy krat.
No s tym BMW to nemusi byt celkom pravda. Ja ked som raz chcel nastartovat jedno fofo ktore na baterku proste netocilo, tak som pripol mondeo a nic, ani masne prd. Tak sme sa nejako zakecali a po 10 min, ze ideme skusit a auto nastartovalo. Takze jednoducho muselo trochu dobit tu baterku.
Tym ale nechcem povedat ze musis mat vybytu baterku. To bola jedna z moznosti.

Napsal: 27.09.2007 15:03
od Noah
No zacina ranni chlad a starty nekdy az napotreti zacinaji,cele leto vse OK ani jednou to neudelal..ted 2 dny drobet chladneji rano a uz je to tady.Zacinam mit na tohle auto vcelku vztek,desi me predstava 20 stupnoveho mrazu,jeste ze jezdi socka :))Zhavice OK,nafta podle me nepada protoze v lete no problem i po 5 dnech stani,snad jeste ta baterka ale nevim,nevim.