Výměna, či repase vstřiků + čerpadla
-
Standa.64
- Zkušený

- Příspěvky: 1352
- Registrován: 09.12.2010 17:34
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
-
Klvys
- Test driver

- Příspěvky: 2561
- Registrován: 20.01.2011 18:14
- Bydliště: Opatovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla
Bubis: a už se ti to opravuje?a tobě haže čerpadlo špony ale vymněnís jen vstřiky? už vís cenu opravy?
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla
Standa :
Ja som s 2.0i dokazal jazdit za 6.8/100. S 1.6 sa da ist okolo 6.2 na 100 bez velkeho sebazapretia. Diesel 1.6 /66 kW ma spotrebu okolo 4.7/100, to pri cenach nafty a benzinu dava rozdiel 90k CzK pri nabehu cca 175 tisic km (cena benzinu 34.8 CzK/l, nafta 35.0 CzK/l, zdroj - http://www.ceskybenzin.cz, priemer za posledne 3 mesiace)
Oprava palivoveho systemu 1.6 TDCI za 60k CzK je zaplatena po cca 117k km za predpokladu dalsieho bezporuchoveho priebehu. Ked ma auto teraz 150k km, tak je to nerentabilne a take auto treba polepit co najlacnejsie a strcit ho do Aciek. Vsetko ostatne je mrhanie peniazmi. Pri realnom nabehu 50k km sa o tom da uvazovat, no ktoremu dieslu fatalne klakne palivovy system ? (Okrem klvysa, samozrejme, ten je vynimka potvrdzujuca pravidlo). Uz pri 100k km je to silne diskutabilne pre znacne problemy tychto motorov s turbom, co je cca 20 tisic, ked sa turbo zrepasuje a ostatne riesi v zmysle servisneho postupu). To bod zlomu posuva na 160 tisic km
Cize kupit jazdeny diesel 1.6 TDCI je v porovnani s 1.6i ehm, ako to napisat, ehm, docela drahy spas.
EDIT :
Ked porovnam 1.6 TDCI a Mondeo 2.5T (10/100), bod zlomu je niekde pri 44k km.
Ja som s 2.0i dokazal jazdit za 6.8/100. S 1.6 sa da ist okolo 6.2 na 100 bez velkeho sebazapretia. Diesel 1.6 /66 kW ma spotrebu okolo 4.7/100, to pri cenach nafty a benzinu dava rozdiel 90k CzK pri nabehu cca 175 tisic km (cena benzinu 34.8 CzK/l, nafta 35.0 CzK/l, zdroj - http://www.ceskybenzin.cz, priemer za posledne 3 mesiace)
Oprava palivoveho systemu 1.6 TDCI za 60k CzK je zaplatena po cca 117k km za predpokladu dalsieho bezporuchoveho priebehu. Ked ma auto teraz 150k km, tak je to nerentabilne a take auto treba polepit co najlacnejsie a strcit ho do Aciek. Vsetko ostatne je mrhanie peniazmi. Pri realnom nabehu 50k km sa o tom da uvazovat, no ktoremu dieslu fatalne klakne palivovy system ? (Okrem klvysa, samozrejme, ten je vynimka potvrdzujuca pravidlo). Uz pri 100k km je to silne diskutabilne pre znacne problemy tychto motorov s turbom, co je cca 20 tisic, ked sa turbo zrepasuje a ostatne riesi v zmysle servisneho postupu). To bod zlomu posuva na 160 tisic km
EDIT :
Ked porovnam 1.6 TDCI a Mondeo 2.5T (10/100), bod zlomu je niekde pri 44k km.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
bubis
- Nováček

- Příspěvky: 34
- Registrován: 07.10.2014 19:19
Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla
Dnes jsem si přivezl Fouse s opraveným palivovým systémem, dělali mě to v Řípově u Třebíče.
Repas vstřiků, čerpadla, vyčištění celé palivové soustavy včetně nádrže, nový filtr, práce a odtah Pce-Třebíč celkem za 25 tis.
Spotřeba mě po příjezdu ukázala 4.1 l/100.
Pár poznatků:
měnit olej po 10 tis km
tankujte kvalitní naftu, vervu, eurooil a přidávejte trochu aditiva, vyvarovat se naftě s bio složkou, už naše zkur... legislativa dovoluje vysoké množství bio složky v naftě oproti jiným státům, neříkám že v cizině je dobrá nafta, mám známý co natankovali na Slovinsku a z Chorvatska už neodjeli...
A jezdit
mnoho šťastných kilometrů bez potíží přátele.
Repas vstřiků, čerpadla, vyčištění celé palivové soustavy včetně nádrže, nový filtr, práce a odtah Pce-Třebíč celkem za 25 tis.
Spotřeba mě po příjezdu ukázala 4.1 l/100.
Pár poznatků:
měnit olej po 10 tis km
tankujte kvalitní naftu, vervu, eurooil a přidávejte trochu aditiva, vyvarovat se naftě s bio složkou, už naše zkur... legislativa dovoluje vysoké množství bio složky v naftě oproti jiným státům, neříkám že v cizině je dobrá nafta, mám známý co natankovali na Slovinsku a z Chorvatska už neodjeli...
A jezdit
-
Klvys
- Test driver

- Příspěvky: 2561
- Registrován: 20.01.2011 18:14
- Bydliště: Opatovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla
za 25 tisic tohle všechno jo?tak to čerpadlo asi nebylo moc poškozene 
- Fordeo
- Nováček

- Příspěvky: 150
- Registrován: 18.10.2014 09:09
- Bydliště: České Budějovice
Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla
Jsem rad, ze muj kontakt pomohl kurna
jaky mas jeste poznatky? Tichy chod motoru, lepe za plynem atd??? 
je: Ford Mondeo 2.2 tdci 114kw 2005 Ghia X Zetec S kombi
bylo: Ford Escort 1.6 rv.99, Ford Escort 1.8 TD rv. 00 v plné palbě
bylo: Ford Escort 1.6 rv.99, Ford Escort 1.8 TD rv. 00 v plné palbě
-
bubis
- Nováček

- Příspěvky: 34
- Registrován: 07.10.2014 19:19
Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla
Motor se ztišil, ale myslím si že to dělají hlavně aditiva a že jsem měsíc jezdil s nafťákem z roku 2003 DTI
ale kamarád co tam byl se mnou a má 1.8 v s-maxu tak mě přijde že ten motor je lépe odhlučněný... Zatím zajíždím a zkouším tak o moc víc poznatků nemám 
- Kranich11
- Junior

- Příspěvky: 214
- Registrován: 22.04.2010 21:46
- Bydliště: Brno a okolí :)
Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla
jj měl jsem Focuse 1.8 i Mondeo s tentýž motorem a motor zněl a byl trochu jinde i díky 6 st převodovce.
Ford Mondeo 2.2 TDCI r.v. 2013 Bílá Frozen Gallery
dříve Ford Mondeo 2.2 TDCI r.v. 2011 Černá
dříve Ford Focus II 1.8 TDCI r.v. 2006
dříve Ford Mondeo 2.2 TDCI r.v. 2011 Černá
dříve Ford Focus II 1.8 TDCI r.v. 2006
-
marosmanik25
- Junior

- Příspěvky: 482
- Registrován: 03.01.2013 19:57
- Bydliště: Bardejov
Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla
Bubis mohol by si nám sem dať nejaké videjko zvuku motora na volnobeh a s pridanim plynu, ak sa ti chce.
.
..zaujimal by ma ten zvuk.
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
-
Munga
- Nováček

- Příspěvky: 103
- Registrován: 08.02.2013 22:27
- Bydliště: Praha
Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla
Není od věci si jednou za x udělat test na přítomnost fe v palivu - stálo to cca 500kč. Jakmile jsou piliny v palivové soustavě tak je to velmi špatné. Správně by se měly měnit i veškeré trubky a výsledek není nikdy uplně zaručen.
Focus 1,6tdci 80kw Kombi Ghia 2009 po ff
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla
Ked su piliny v palivovej sustave, je lepsie to poskladat a dat do vykupu. Vsetko ostatne je cista strata penazi.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Fordeo
- Nováček

- Příspěvky: 150
- Registrován: 18.10.2014 09:09
- Bydliště: České Budějovice
Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla
Kdyz se dela cerpadlo a vstriky cisti se cela palivova soustava vcetne trubek.
Kdyz muzu posoudit u myho pred a po, tak strasnej rozdil chodu a hlucnosti motoru
Uvidime jak dlouho to vydrzi, ani nevim, kolik jsem s tim najel, udaj mam v aute, ale asi 5tis. km.
Kdyz muzu posoudit u myho pred a po, tak strasnej rozdil chodu a hlucnosti motoru
Uvidime jak dlouho to vydrzi, ani nevim, kolik jsem s tim najel, udaj mam v aute, ale asi 5tis. km.
je: Ford Mondeo 2.2 tdci 114kw 2005 Ghia X Zetec S kombi
bylo: Ford Escort 1.6 rv.99, Ford Escort 1.8 TD rv. 00 v plné palbě
bylo: Ford Escort 1.6 rv.99, Ford Escort 1.8 TD rv. 00 v plné palbě
-
bubis
- Nováček

- Příspěvky: 34
- Registrován: 07.10.2014 19:19
Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla
Po najetí víc jak 3 tis km, jsem si všiml že se rosí kolem prvního vstřiku, asi nějaká netěsnost, ale nepoznám kde. Jelikož je to chvilku po zásahu servisu v Řípově nechci se v tom hrabat aby neřekli že jsem se v tom hrabal. Tak jsem tam volal, že dobrý pomůžou, nakonec se jim moc nechce a ať to nechám přetěsnit u místního servisu. Tak jsem namítal že to je od nich v záruce, tak prý není že to jsou moje původní díly a na ty se záruka nevztahuje. Když jsem si tam v lednu byl pro opravené auto tvrdili mě že na práci je záruka 6 měsíců a na materiál 2 roky, tak nevím jak to teď řešit. Už jste se s průsakem nafty kolem vstřiku někdo setkal?
- Fordeo
- Nováček

- Příspěvky: 150
- Registrován: 18.10.2014 09:09
- Bydliště: České Budějovice
Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla
Me to taky delalo, kdyz js dojel z Ripova
utahl jsem kovovou matku na kovove hadicce co vede do vstriku a byl klid
takze povolit a dotahnout.
je: Ford Mondeo 2.2 tdci 114kw 2005 Ghia X Zetec S kombi
bylo: Ford Escort 1.6 rv.99, Ford Escort 1.8 TD rv. 00 v plné palbě
bylo: Ford Escort 1.6 rv.99, Ford Escort 1.8 TD rv. 00 v plné palbě
-
bubis
- Nováček

- Příspěvky: 34
- Registrován: 07.10.2014 19:19
Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla
utažený to je celkem dost, jsem měl až strach abych to neserval. O kolik jsi to dotahoval? čtvrt otáčky...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 2 hosti

