Stránka 4 z 6
					
				Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
				Napsal: 27.03.2013 20:49
				od phofy
				JO to odpovídá, mám to nějak podobně 

 
			 
			
					
				Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
				Napsal: 27.03.2013 20:52
				od lucky.jack
				phofy píše:Ale nemlátí ti tam setrvák?
To je ten zvuk co je nejvíc slyšet mezi 32. a 37. sekundou?
 
			 
			
					
				Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
				Napsal: 27.03.2013 20:55
				od strakoš
				Z toho videa to jde prd poznat, ale myslím, že by se to dalo identifikovat jako převalující se dvouhmota. Ten motor je studenej, za tepla to bylo horší a když padal otáčky na volnoběh, tak od 1500 do 800 silně zarachotila  

 
			 
			
					
				Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
				Napsal: 27.03.2013 21:32
				od Standa.64
				Koukám,že máš taky "originální" víčko ostřikovačů  
  
 .Ta dvojhmota tě asi nemine.Rozbiješ prasátko vytáhneš 13tis. a máš to komplet včetně spojky.
 
			 
			
					
				Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
				Napsal: 27.03.2013 21:38
				od strakoš
				Standa.64: Těsně vedle - oprava šla na záruku, takže prasátko ještě žije  
 
Co myslíš tím víčkem?
 
			 
			
					
				Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
				Napsal: 27.03.2013 21:49
				od Standa.64
				Původní víčko nádržky ostřikovačů je modré se symbolem stříkající vody.Taky se mi ztratilo a musel jsem ho nahradit červeným víčkem z nějakého kanystru od saponátu.
			 
			
					
				Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
				Napsal: 27.03.2013 21:59
				od strakoš
				Jo OSTŘIKOVAČŮ...tvl já četl vstřikovačů  
  
 
Mě se ta fialová líbí..aspoň si ho nespletu
 
			 
			
					
				Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
				Napsal: 28.03.2013 08:01
				od smoula
				Marod22 píše:Chalani, ja mám síce 1,6 TDCi, ale aj pri -10 mi žhaví tak 3 sekundy. Pri bežných mrazoch kontrolku žhavenia ledva spozorujem. Kolísanie otáčok po štarte ale pozorujem.
Já už to nějak přestávám řešit  

 Prostě jezdí jezdí, po zahřátí má auto sametový chod, nikde nic neklepe, nehučí, takže kolísání otáček po startu neřeším  

 Až začne auto čudit, kuckat a pod, tka pak teprve začnu něco hrotit  

 
			 
			
					
				Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
				Napsal: 28.03.2013 17:28
				od phofy
				
			 
			
					
				Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
				Napsal: 29.03.2013 19:34
				od Marod22
				smoula som zvedavý, budem ťa sledovať 

 
			 
			
					
				Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
				Napsal: 29.03.2013 20:45
				od Sagic
				Asi dostal nejaky pilule na uzkost 

 
			 
			
					
				Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
				Napsal: 17.12.2013 16:31
				od EL
				Jardak píše:Osobně bych tam dal origo ,nebo BERU. Ty NGK mají jen třetinový žhavící proud 5 A oproti BERU který má 15 A. 
Jinak stav žhaviček se dá orientačně zjistit když klešťákem změříš proud na přívodním kabelu. Nebo jestli máš nabíječku s plynulou regulací proudu a ampermetrem,tak po odpojení propojovacího kabelu připojíš nabiječku na svíčku,na nabíječce nastavíš třeba 5 A a pak zkontroluješ ostatní svíčky jestli přes ně jde stejný proud.
První sada originálních žhaviček MOTORCRAFT nebyla funkční po 4 letech, potom jsem koupil ve FORD Dankar jako originál BERU GN993 a ani jedna nebyla k včerejšímu dni po 38.000 km funkční.
Včera mi byly doporučeny žhavičky NGK Y-524J. Dnes ráno při teplotě -2 st. svítila kontrolka žhavení cca 3 sekundy, což u originálu nikdy při této teplotě tak dlouho kontrolka nesvítila. Start okamžitě bez vibrací motoru, nafta zimní Optimal Diesel bez BIO složky FAME + zimní VIF. Přikládám odkaz na video, NGK dřív žhaví. BERU později a s větší intenzitou, ale o to je dřív KO.
http://www.youtube.com/watch?v=FR8qyQ6bmVc 
			 
			
					
				Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
				Napsal: 17.12.2013 16:52
				od Jardak
				Jak vypadaly špičky těch vadných svíček?
Na mým autě mám svíčky BERU se kterýma jsem ho koupil. Já na tom najel přes 100 tkm Asi 20 tkm jsem tam měl na zkoušku Bosche, ale těm trvá déle než nažhaví. Pak jsem tam vrátil původní BERU. 
Jinak řídící jednotka nemá šanci zjistit co tam je za typ svíček, ta pouze ovládá spínací relé.
Při teplotě pod nulou je normální, že žhavení svítí déle. Moje auto pokud celej den stojí, tak další den při cca -2 °C svítí žhavení skoro stejně jako ostatní kontrolky. (mimo mazání a dobíjení samozřejmě) Osobně startuju až po zhasnutí kontrolek bez ohledu na to jestli žhavení zhasne dřív a startuje bez problémů a motor běží hned hladce.
			 
			
					
				Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
				Napsal: 17.12.2013 21:07
				od EL
				To Jardak: špičky původních svíček MOTOCRAFT a včera testovaných BERU GN993 byly černé, při zkoušce na akumulátoru nic, na ohmetru zjištěno přerušení spirály.
			 
			
					
				Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
				Napsal: 19.12.2013 14:05
				od sth-1
				já dal ty Bosch (a Baterku Varta silver 75Ah )  zatím dobrý , auto stojí někdy i 3-4 dny ale zatím byla nejnižší teplota ráno asi -4°C a startuje super (proti původnímu stavu s originál baterkou a asi i s origo žhavičema kde fungoval jen jeden to už v -1°C byl problém natočit) Dám vědět jak to startuje až bude větší mráz .