Stránka 4 z 7

Re: zdochnutie motora za jazdy

Napsal: 18.12.2014 19:04
od V12
Ano, toto je cidlo tlaku. Nemusi byt vadne, to sa da zistit meranim tlaku paliva v raile za jazdy. Ked pri jazde ustalenou rychlostou po rovine nebude tlak velmi kolisat, cidlo je OK a problem je vo vstrekovacoch. Daj to co najskor do dieselservisu, aby Ti nevysadil vykon prave v najnevhodnejsom okamihu.

Re: zdochnutie motora za jazdy

Napsal: 18.12.2014 19:25
od AK47
Vdaka! Tlak paliva za jazdy nekolisal, len ked som pridal, tak klesol uplne a potom auto prestalo tahat. Tak bude chyba v tych vstrekovacoch.

Re: zdochnutie motora za jazdy

Napsal: 18.12.2014 19:43
od Jardak
Jj budou mít velký přepady.

Re: zdochnutie motora za jazdy

Napsal: 19.12.2014 09:20
od V12
AK47 :
Kolko km to ma nabehane ? Tieto veci sa stavaju po 200k km za predpokladu tankovania normalnej nafty. Ked nejaky chytrak ale capuje z pofidernych zdrojov, moze to byt samozrejme podstatne skor.

Apropo - palivovy filter si uz pozeral ?

EDIT :
Prave som si v jednom z Tvojich predoslych prispevkov vsimol, ze palivak si menil uz 2x. Nemal si v jeho nadobe piliny ? V takom pripade repas vstrekov nepomoze, pretoze po max. 5000 km budu vstreky znova v cudu. Asi to bude treba riesit komplexne - repas vstrekov (este lepsie kupit nove), repas cerpadla (opat - nebolo by lepsie nove ?), kompletna ocista palivovej sustavy atd. atd. atd. A to vsetko v cene takmer zhodnej so zostatkovou cenou auta. Zda sa, ze si kupil pekne dolietanu mrdku a toto bude iba zaciatocna investicia. To vies, jazdit za 4.5/100 je niekedy drahsie, ako za 10/100 navyse benzin :twisted:

Re: zdochnutie motora za jazdy

Napsal: 19.12.2014 16:57
od marosmanik25
Ja som mal ten isty problem a samozrejme ako som skor pisal, tankoval som nekvalitnu naftu 2 roky, potom som dal cistic na precistenie vstrekov a sa to doj*balo...nastastie sa len repasovali 2 vstreky a 2 nastavovali, cerpadlo bolo testovane a bolo v pohode, od vtedy cez 10 000 km a vsetko v pohode.

Re: zdochnutie motora za jazdy

Napsal: 20.12.2014 22:25
od AK47
Nabehane to ma realnych 175 tis km. Tankovana bola shell, ale ani to nieje ktovie co, ako som uz cital.
Ano, palivak bol meneny 2x a nepozeral som, menil to jeden servisak. Len je zaujimave, ze po jeho vymene ide auto normalne. Prvy krat mi slo auto bez problemov asi rok a teraz od leta do teraz.
Teraz to nemozem ist dat robit nikde, lebo su sviatky, takze uz nikde nepracuju, co som zistoval.

Re: zdochnutie motora za jazdy

Napsal: 22.12.2014 23:24
od AK47
Ešte ma napadlo, ci to nemoze byt nahodou cerpadlom, pretoze zo zaciatku (kym je nafta chladna a hustejsia) ide auto bez problemov a potom neskor po nejakej 0,5 -1 h sa zacnu problemy.

Re: zdochnutie motora za jazdy

Napsal: 07.01.2015 14:05
od AK47
Problém vyriešený. Vstrekovače sú v poriadku. Na chybe bol palivový filter. Bol tam 2x použitý Bosch, ktorý tam vraj nemá byť. Dali tam predpísaný výrobcom (UFI) a všetko ok.

Re: zdochnutie motora za jazdy

Napsal: 07.01.2015 19:42
od foki
ted tu resim to same , chyby P0087 a P1180 , pri pridani plynu cukani a po nekolika pridani vypnuti motoru . vymena fitru a problem po 3km opet a jeste k tomu chyba U2023 ABS ztrata komunikace mezi ABS a PCM s tim ze pokud sviti po otoceni klice ESP tak to nejde nastartovat . po odpojeni egru auto jede normalne ale pouze se nespusti regenerace a po cca 20km to zacne psat krom egru jeste nedokoncenou regeneraci . zitra se bude menit egr , tak uvidim .

Re: zdochnutie motora za jazdy

Napsal: 08.01.2015 12:26
od V12
Susedov Focus 1.6TDCI 66kW cca 220k km - taktiez pod plynom nechce ist, niekedy iba netaha, inokedy chcipne. Vycitane chyby P0087, P1180 plus dalsie 2, cisla si nepamatam, ale jednalo sa o nizky diferencny tlak na EGR a pomala odozva EGR. Auto zdochynalo hlavne pri nizkych teplotach, doporucil som mu okamzitu vymenu palivoveho filtra. Ked som sa s tym bol previezt, cerpadlo nenatlacilo viac ako 1400 barov a to som motor trapil statocne. MAP bez zavad - turbo pekne tlacilo 2.2 baru, pritom uz pocutelne sanitkuje. Akceleracia 120 na 160 trvala nekonecne dlho, viac ako 160 som z toho nedostal, maximalny lognuty FRP 1420 barov a aj to bol iba na par milisekund, trvaly pri plyne na podlahe nejakych 1200 barov aj pri akceleracii do kopca. Startovaci tlak OK, 240 barov, tesne po natoceni na volnobeh 360 barov, takze regulator tlaku by mal byt OK. Moj tip je na vstreky s velkymi prepadmi, jeden sa dost hlasno ozyva, okrem ineho je aj pekne podfuknuty - jeho okolie zasvinene niecim ako mazut, plus hromady asi oleja okolo. Skratka bozie dopustenie. Foto nemam, pretoze na ten motor som hodil sablu - moj zaludok to nevydrzal.

Re: zdochnutie motora za jazdy

Napsal: 04.03.2015 21:07
od 12matess3
Chlapi, mám problém mám Focus 1.6 TDCi r.v. 2007 80 kw Diesel Combi, mam ho od leta 2014 a akonáhle sa pustím obiehať idem do vyšších otáčok motor zhasne, stačí stlačiť spojku a naštartujem v pohode, alebo podradil som v kopci, išiel som do vysokých otáčok obiehať náklaďák a motor zhasol, potom som hneď naštartoval a išlo to....
Niekedy mi to spraví na trase 15 km 5 krát, niekedy je to dlhšie ticho, ale snažim sa jazdiť na malých otáčkach a v meste mi to nejako nerobí, akonáhle mám snahu auto vytočiť, auto zhasína, niekedy aj normálne idem ako vždy a zhasne to 5 krát behom 15 km....
Tankujem najviac Metro, teraz mám otočiť za 2 týždne Žilina- Bratislava 200km tam 200 km nazad a celkom sa bojím, či ísť alebo nie? /Čo by ste mi poradili, čo mám s tým robiť? Čo najlepšie urobiť? Čo čítam, tak najviac ,,mojích" prípadov tu vymieňajú Palivový filter, mám to spraviť aj ja? Samozrejme nechcem utratiť len tak veľké peniaze a nepomôžem si...ešte aby som nezabudol auto ma najazdené aktuálne nejakých necelých 200 000 km, motám sa viac v meste ako mimo mesta.
Ďakujem pekne za všetky užitočné rady a skúsenosti.

Re: zdochnutie motora za jazdy

Napsal: 05.03.2015 00:05
od hihi
Palivák je spotřební materiál, i když stojí cca 1200Kč(?), kdy byl měněn? Vyměnit... Kamarád měl to samé a pomohlo. (I když teď má z neznámých důvodů jiné trable).

Re: zdochnutie motora za jazdy

Napsal: 05.03.2015 19:25
od 12matess3
Tak, ja som auto kúpil pri nejakých 190 000 km takže neviem či bol vôbec menený niekedy ten palivový filter ja mam teraz necelých 200 000 km najazdených....
Tak čo, ísť na diagnostiku, alebo nový filter a vymeniť? Ešte sa chcem opýtať, aké filtre su cenovo a kvalitne najlepšie na ten môj Focus 1.6 TDCi 80 kw, 2007 ?? Ďakujem

Re: zdochnutie motora za jazdy

Napsal: 06.03.2015 10:42
od marosmanik25
Ja som mal ten istý problém, tak ak to bude ten filter môžeš byť len rád....priprav sa nato že to môžu byť aj vstreky, ktoré majú veľký prepad nafty pri prudkom zošliapnuti plynu....moja diagnóza 2 vstreky repas...2 nastavované...ten isty motor aj ročník čo maš ty....tak držím palce aby to bol len ten filter...

start , prosím o pomoc

Napsal: 03.07.2015 16:52
od FIKO76
Zdravím , včera směr dovolená , dneska už jsem zpět . Po cestě na dálnici , jízda na tempomat 130 km/h v poho , dojíždím na celnici , vyřadím a motor chcipnul . Nastartoval až na počtvrté a to jen na 3 - 4 sekundy . potom zase mrtvola , další dva tři starty nic a potom naskočil , na volnoběh v pohodě , držel i v otáčkách , otočili jsme to směrem domů a 400 km odkroutil jako by se nic nestalo . Dnes ráno diagnostika , REGULÁTOR TLAKU PALIVA - VÝKON , takže jestli to chápu dobře , nebyl tlak nafty. Filtr jsem měnil v únoru , tak jsem ho dnes vyměnil pro sichr znovu . Každý servisák mi tvrdí něco jiného , jeden , že to mohl udělat filtr , další by mi nejraději vyměnil půl auta , další říkal vstřikovač , další , že pokud teď auto jede , tak vlastně nemá co hledat atd. Co vy na to .Mohl , to být filtr , mám risknout cestu k moři ? Děkuji všem za každý komentář Ford focus c-max 1,8 tdci 85 kw

Sloučeno.