zdochnutie motora za jazdy

Odpovědět
Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: zdochnutie motora za jazdy

Příspěvek od V12 » 18.12.2014 19:04

Ano, toto je cidlo tlaku. Nemusi byt vadne, to sa da zistit meranim tlaku paliva v raile za jazdy. Ked pri jazde ustalenou rychlostou po rovine nebude tlak velmi kolisat, cidlo je OK a problem je vo vstrekovacoch. Daj to co najskor do dieselservisu, aby Ti nevysadil vykon prave v najnevhodnejsom okamihu.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

AK47
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 01.12.2011 11:41

Re: zdochnutie motora za jazdy

Příspěvek od AK47 » 18.12.2014 19:25

Vdaka! Tlak paliva za jazdy nekolisal, len ked som pridal, tak klesol uplne a potom auto prestalo tahat. Tak bude chyba v tych vstrekovacoch.

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: zdochnutie motora za jazdy

Příspěvek od Jardak » 18.12.2014 19:43

Jj budou mít velký přepady.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: zdochnutie motora za jazdy

Příspěvek od V12 » 19.12.2014 09:20

AK47 :
Kolko km to ma nabehane ? Tieto veci sa stavaju po 200k km za predpokladu tankovania normalnej nafty. Ked nejaky chytrak ale capuje z pofidernych zdrojov, moze to byt samozrejme podstatne skor.

Apropo - palivovy filter si uz pozeral ?

EDIT :
Prave som si v jednom z Tvojich predoslych prispevkov vsimol, ze palivak si menil uz 2x. Nemal si v jeho nadobe piliny ? V takom pripade repas vstrekov nepomoze, pretoze po max. 5000 km budu vstreky znova v cudu. Asi to bude treba riesit komplexne - repas vstrekov (este lepsie kupit nove), repas cerpadla (opat - nebolo by lepsie nove ?), kompletna ocista palivovej sustavy atd. atd. atd. A to vsetko v cene takmer zhodnej so zostatkovou cenou auta. Zda sa, ze si kupil pekne dolietanu mrdku a toto bude iba zaciatocna investicia. To vies, jazdit za 4.5/100 je niekedy drahsie, ako za 10/100 navyse benzin :twisted:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: zdochnutie motora za jazdy

Příspěvek od marosmanik25 » 19.12.2014 16:57

Ja som mal ten isty problem a samozrejme ako som skor pisal, tankoval som nekvalitnu naftu 2 roky, potom som dal cistic na precistenie vstrekov a sa to doj*balo...nastastie sa len repasovali 2 vstreky a 2 nastavovali, cerpadlo bolo testovane a bolo v pohode, od vtedy cez 10 000 km a vsetko v pohode.
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

AK47
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 01.12.2011 11:41

Re: zdochnutie motora za jazdy

Příspěvek od AK47 » 20.12.2014 22:25

Nabehane to ma realnych 175 tis km. Tankovana bola shell, ale ani to nieje ktovie co, ako som uz cital.
Ano, palivak bol meneny 2x a nepozeral som, menil to jeden servisak. Len je zaujimave, ze po jeho vymene ide auto normalne. Prvy krat mi slo auto bez problemov asi rok a teraz od leta do teraz.
Teraz to nemozem ist dat robit nikde, lebo su sviatky, takze uz nikde nepracuju, co som zistoval.

AK47
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 01.12.2011 11:41

Re: zdochnutie motora za jazdy

Příspěvek od AK47 » 22.12.2014 23:24

Ešte ma napadlo, ci to nemoze byt nahodou cerpadlom, pretoze zo zaciatku (kym je nafta chladna a hustejsia) ide auto bez problemov a potom neskor po nejakej 0,5 -1 h sa zacnu problemy.

AK47
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 01.12.2011 11:41

Re: zdochnutie motora za jazdy

Příspěvek od AK47 » 07.01.2015 14:05

Problém vyriešený. Vstrekovače sú v poriadku. Na chybe bol palivový filter. Bol tam 2x použitý Bosch, ktorý tam vraj nemá byť. Dali tam predpísaný výrobcom (UFI) a všetko ok.

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: zdochnutie motora za jazdy

Příspěvek od foki » 07.01.2015 19:42

ted tu resim to same , chyby P0087 a P1180 , pri pridani plynu cukani a po nekolika pridani vypnuti motoru . vymena fitru a problem po 3km opet a jeste k tomu chyba U2023 ABS ztrata komunikace mezi ABS a PCM s tim ze pokud sviti po otoceni klice ESP tak to nejde nastartovat . po odpojeni egru auto jede normalne ale pouze se nespusti regenerace a po cca 20km to zacne psat krom egru jeste nedokoncenou regeneraci . zitra se bude menit egr , tak uvidim .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: zdochnutie motora za jazdy

Příspěvek od V12 » 08.01.2015 12:26

Susedov Focus 1.6TDCI 66kW cca 220k km - taktiez pod plynom nechce ist, niekedy iba netaha, inokedy chcipne. Vycitane chyby P0087, P1180 plus dalsie 2, cisla si nepamatam, ale jednalo sa o nizky diferencny tlak na EGR a pomala odozva EGR. Auto zdochynalo hlavne pri nizkych teplotach, doporucil som mu okamzitu vymenu palivoveho filtra. Ked som sa s tym bol previezt, cerpadlo nenatlacilo viac ako 1400 barov a to som motor trapil statocne. MAP bez zavad - turbo pekne tlacilo 2.2 baru, pritom uz pocutelne sanitkuje. Akceleracia 120 na 160 trvala nekonecne dlho, viac ako 160 som z toho nedostal, maximalny lognuty FRP 1420 barov a aj to bol iba na par milisekund, trvaly pri plyne na podlahe nejakych 1200 barov aj pri akceleracii do kopca. Startovaci tlak OK, 240 barov, tesne po natoceni na volnobeh 360 barov, takze regulator tlaku by mal byt OK. Moj tip je na vstreky s velkymi prepadmi, jeden sa dost hlasno ozyva, okrem ineho je aj pekne podfuknuty - jeho okolie zasvinene niecim ako mazut, plus hromady asi oleja okolo. Skratka bozie dopustenie. Foto nemam, pretoze na ten motor som hodil sablu - moj zaludok to nevydrzal.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

12matess3

Re: zdochnutie motora za jazdy

Příspěvek od 12matess3 » 04.03.2015 21:07

Chlapi, mám problém mám Focus 1.6 TDCi r.v. 2007 80 kw Diesel Combi, mam ho od leta 2014 a akonáhle sa pustím obiehať idem do vyšších otáčok motor zhasne, stačí stlačiť spojku a naštartujem v pohode, alebo podradil som v kopci, išiel som do vysokých otáčok obiehať náklaďák a motor zhasol, potom som hneď naštartoval a išlo to....
Niekedy mi to spraví na trase 15 km 5 krát, niekedy je to dlhšie ticho, ale snažim sa jazdiť na malých otáčkach a v meste mi to nejako nerobí, akonáhle mám snahu auto vytočiť, auto zhasína, niekedy aj normálne idem ako vždy a zhasne to 5 krát behom 15 km....
Tankujem najviac Metro, teraz mám otočiť za 2 týždne Žilina- Bratislava 200km tam 200 km nazad a celkom sa bojím, či ísť alebo nie? /Čo by ste mi poradili, čo mám s tým robiť? Čo najlepšie urobiť? Čo čítam, tak najviac ,,mojích" prípadov tu vymieňajú Palivový filter, mám to spraviť aj ja? Samozrejme nechcem utratiť len tak veľké peniaze a nepomôžem si...ešte aby som nezabudol auto ma najazdené aktuálne nejakých necelých 200 000 km, motám sa viac v meste ako mimo mesta.
Ďakujem pekne za všetky užitočné rady a skúsenosti.

Uživatelský avatar
hihi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1017
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: zdochnutie motora za jazdy

Příspěvek od hihi » 05.03.2015 00:05

Palivák je spotřební materiál, i když stojí cca 1200Kč(?), kdy byl měněn? Vyměnit... Kamarád měl to samé a pomohlo. (I když teď má z neznámých důvodů jiné trable).
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

12matess3

Re: zdochnutie motora za jazdy

Příspěvek od 12matess3 » 05.03.2015 19:25

Tak, ja som auto kúpil pri nejakých 190 000 km takže neviem či bol vôbec menený niekedy ten palivový filter ja mam teraz necelých 200 000 km najazdených....
Tak čo, ísť na diagnostiku, alebo nový filter a vymeniť? Ešte sa chcem opýtať, aké filtre su cenovo a kvalitne najlepšie na ten môj Focus 1.6 TDCi 80 kw, 2007 ?? Ďakujem

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: zdochnutie motora za jazdy

Příspěvek od marosmanik25 » 06.03.2015 10:42

Ja som mal ten istý problém, tak ak to bude ten filter môžeš byť len rád....priprav sa nato že to môžu byť aj vstreky, ktoré majú veľký prepad nafty pri prudkom zošliapnuti plynu....moja diagnóza 2 vstreky repas...2 nastavované...ten isty motor aj ročník čo maš ty....tak držím palce aby to bol len ten filter...
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

FIKO76
Příspěvky: 1
Registrován: 15.06.2015 20:31

start , prosím o pomoc

Příspěvek od FIKO76 » 03.07.2015 16:52

Zdravím , včera směr dovolená , dneska už jsem zpět . Po cestě na dálnici , jízda na tempomat 130 km/h v poho , dojíždím na celnici , vyřadím a motor chcipnul . Nastartoval až na počtvrté a to jen na 3 - 4 sekundy . potom zase mrtvola , další dva tři starty nic a potom naskočil , na volnoběh v pohodě , držel i v otáčkách , otočili jsme to směrem domů a 400 km odkroutil jako by se nic nestalo . Dnes ráno diagnostika , REGULÁTOR TLAKU PALIVA - VÝKON , takže jestli to chápu dobře , nebyl tlak nafty. Filtr jsem měnil v únoru , tak jsem ho dnes vyměnil pro sichr znovu . Každý servisák mi tvrdí něco jiného , jeden , že to mohl udělat filtr , další by mi nejraději vyměnil půl auta , další říkal vstřikovač , další , že pokud teď auto jede , tak vlastně nemá co hledat atd. Co vy na to .Mohl , to být filtr , mám risknout cestu k moři ? Děkuji všem za každý komentář Ford focus c-max 1,8 tdci 85 kw

Sloučeno.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host