Stránka 4 z 38

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 21.01.2013 18:15
od Radekjo
Chyba v čem? Že špatně dávkuje?
Diag. bez chyb.

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 21.01.2013 18:56
od Jardak
Radekjo píše:Vlastně když odpojím dobrý tak to pojede (nepojede) na dva?
Hlavně je neodpojuj za chodu motoru. :nnou: Piezo vstřiky ovládací impuls otevírá i zavírá,takže máš šanci 1:1,že vstřik zůstane v otevřený poloze a tím pádem bude nafta stále stříkat do válce s vážnými následky. (podobný jako když si motor cucne vodu - např. ohnutá ojnice)

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 21.01.2013 19:29
od V12
Dieselservis urobi test vstrekovacov na skusobnej stolici, nie na motore. Za jednotku casu musia nastriekat rovnake mnozstva paliva. Potom sa robi este test prepadov - tento sa da urobit aj na motore bez demontaze - na vstreky sa nahodia hadice a tie zvedu do odmernych nadob. Za jednotku casu musia byt natecene mnozstva v bankach podla moznosti rovnake.
Origo diagnostika by mala vediet vycitat offsety vstrekovacov - kuk na malu ukazku FFI 1.8TDCI 85kW (majitel Rumbo) :

Obrázek

tie by mali byt plus minus rovnake a podla moznosti co najblizsie k nule - cize co najmensie vyrovnavacie davky. Tento test dava vynikajuci obraz stavu motora ako takeho, pretoze vyrovnavacie davky vyrovnavaju "kopance" jednotlivych valcov motora. Ked su velke rozdiely, moze to byt vstrekovacom, ale takisto aj rozdielnymi kompresnymi tlakmi, alebo v najhorsom pripade dokonca aj ohnutymi ojnicami.
Osobne by som za behu motora s konektormi na vstrekoch nespekuloval, aby si nieco neodfajcil. Toto su dost citlive a drahe veci, preto ich treba dat do ruk odbornikom.

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 21.01.2013 19:48
od Radekjo
Před startem odpojím a uvidím. Vypnu a zase zapojím a jedu. Na druhý den odpojím druhý ... atd.
Co stojí jetý (cca do 40k) vtřik?

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 22.01.2013 13:05
od V12
Ja som za 4 kusy dal 330 EUR, 30 slo mechanikovi na vymenu a nahodenie do RJ. Mali najazdenych cca 65 tisic km.

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 23.01.2013 09:35
od vita_k
phofy píše:U mě turbobenzín nejlépe 1.6 ecoboost :D
myslim, ze toto psal ironicky:)
Turbobenzin je spis jeste vzhledem k teplotam spalovani benzinu jeste horsi nez turbodisl... je tam o cca 200 stupnu vetsi teplota - olej se pak prepaluje o to vic.
aspon ale nema dpf.

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 25.01.2013 17:38
od phofy
no vzhledem k tomu ze mam sluzebni auto tak se mi diesel nevyplati, kdyz jsem kupoval auto, tak jsem nevedel jak to budu mit v praci. A turbobenzin proto, protoze ma alespon tah.

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 25.01.2013 19:04
od vita_k
nevím no,o spoustě TSI se říká, že jsou dost líné. sam nemám zkušenost.

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 25.01.2013 19:19
od smoula
TSI ve fábii rozhodně líné nejsou, nicméně, po 200tis jsou prý na odpis :wink:

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 25.01.2013 19:20
od marosmanik25
mam kamaráta ktorému fabia 1,2 tsi bola na odpis po 156000 km....neje možné aby taky malý obsah vydržal toľko koňských síl.....najhorši agregát aky som kedy videl

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 25.01.2013 19:28
od paranmax
marosmanik25 píše:mam kamaráta ktorému fabia 1,2 tsi bola na odpis po 156000 km....neje možné aby taky malý obsah vydržal toľko koňských síl.....najhorši agregát aky som kedy videl
a to oni chtějí, aby to vydrželo 2 roky po dobu záruky a pak si kupte nové auto nebo aspon motor. S ojetých aut moc nevydělají.

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 25.01.2013 19:49
od marosmanik25
take autta ani v autobazare nesu nikdy by som take nekupil...aj ked s mojim dpf tiez ziadna vyhra...:D

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 25.01.2013 19:55
od phofy
tsi liny neni jenom je pak utahany, kdyz se honi porad. Ale co by clovek chtel po 1.2 stim obsahem trosku prestrelili

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 25.01.2013 19:56
od marosmanik25
phofy píše:tsi liny neni jenom je pak utahany, kdyz se honi porad. Ale co by clovek chtel po 1.2 stim obsahem trosku prestrelili
trošku dost prestrelili...:D

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 25.01.2013 20:23
od V12
Hmmm, pindate tu na 1.2TSI so 77kW ze prestrelili. Ecoboost 1.0l 92kW je este prestrelenejsi, to ked vydrzi 150k, tak bude dobre. To ked clovek po tom nabehu kupi v bazare, moze zrovna u Henryho objednavat novy motor. Zlatttyyy 2.0i

Ad linost 1.2TSI - ide to vyrazne lepsie, ako ospevovany FFII 1.6i 74kW. Neporovnatelne lepsie. Ked porovnam 63kW verziu a 74kW FFII , bohuzial Focus opat prehra. So 150k km v kolesach by som ale TSI nekupil, ani vo sne. To iste plati o 1.0l EB.