problem s motorem - najednou nejde nastartovat
-
- Nováček
- Příspěvky: 98
- Registrován: 02.02.2008 03:18
abe
No baterku mam uz vymenenu asi 2 tyzdne a aj tak to blbne. Dal som tam baterku z vyssim startovacim prudom a toci krasne ako hodinky len ten motor nechce na prvy krat naskocit . Dnes rano som nastartoval dokonca az na piaty krat. Neviem co si pocat. Ono to aj naskoci ale asi len na sekundu a ked pustim klucok tak hned zhasen. Zaujimave je ze ked otocim druhy krat tak uz nastartuje uplne krasne. Vzdy ten prvy krat to proste neide. Mi to pripada ako keby tomu padla nafta ale to asi nebude ono. Nechcem to davat do servisu kym aspon priblizne nebudem vediet co to je aby mi tam nepovymienali aj to co nemaju a neopravovali to sposobom pokus /omyl.
FOFO 1.8 Tdci 74 kW r.v. 2004
-
- Nováček
- Příspěvky: 99
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Krompachy
No neviem ako chladno je v tvojom bydlisku , ale tdci zhavi az pod +5 stupnov ak sa nemylim.
Skor to vidim na tu naftu, bolo by dobre ak by sa dalo pocas startu zistit kedy zopne cidlo tlaku v rozdelovaci tlaku. Kym cidlo nezaznamena dostatocny tlak tak vstreky sa neotvoria.
Skor to vidim na tu naftu, bolo by dobre ak by sa dalo pocas startu zistit kedy zopne cidlo tlaku v rozdelovaci tlaku. Kym cidlo nezaznamena dostatocny tlak tak vstreky sa neotvoria.
bude
Galaxy 2.0TDCi 2018
je
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW titanium 2013
Bol
Focus combi 1,8TDCi 85kW GHIA 2002
Galaxy 2.0TDCi 2018
je
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW titanium 2013
Bol
Focus combi 1,8TDCi 85kW GHIA 2002
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Žhaví to stále, na teplotě nezáleží. Důvodů asi může být hodně, ale připomíná mi to švárovo Escorta TD. Ten taky na poprví nastartoval a hned to chcíplo a podruhý už to bylo OK. Vyměnily mu tam nějakou gumičku někde, spadávala mu nafta! nepamatuju si jakou přesně! Ale zeptám seho, jenže ty motory jsou uplně jiný 

Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
-
- Nováček
- Příspěvky: 115
- Registrován: 02.02.2008 03:18
to Jozkablack: Myslíš, že to opravdu žhaví stále?Já nad tím teda nikdy nepřemýšlel, ale ještě když jsem měl TDDi, tak ten žhavil až po vychladnutí motoru. Jednou jsem takhle přijel domů a chtěl jsem zkusit změřit pokles napětí při žhavení. A ono to neukazovalo nic a tak jsem začal pátrat a zjistil, že mi to nežhaví. No a pak mi kámoš poradil ať schválně počkám až vychladne motor a ono to fakt po vychladnutí zase žhavilo.Ale právě nevím jestli to ovlivňuje jen teplota motoru, nebo i vzduchu.
Ford Focus Combi 1.8 TDCi, 115 HP,GHIA ,Dark Grey,2002


- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
No naposled když mi motorář měřil žhaviče a motor teda byl rozpálenej, tak vždy jen počkal cca 3min a pak už to naměřil. Nechápal jsem proč čeká a neměří hned další! Vlastně mi to ani nevysvětloval! Ale já tim myslel že když venku bude +30°C tak to žhavit prostě bude, stejně jako při +5°C, možná při mrazech to žhaví dýl. Do toho žhaviče jde prostě šťáva než ho relé vypne pokaždý když otočíš klíčem, jen asi při zahřátym motoru nemusíš žhavit vůbec.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- Noah
- Junior
- Příspěvky: 327
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lounsko
-
- Nováček
- Příspěvky: 115
- Registrován: 02.02.2008 03:18
No tak u mě to teda takhle doopravdy nebylo.Já ho musel nechat stát snad více jak 2 hodiny venku a až teprve potom se mi povedlo naměřit na žhavičích napětí. Jinak po celou tu dobu ani ťuk.Jozkablack píše:No naposled když mi motorář měřil žhaviče a motor teda byl rozpálenej, tak vždy jen počkal cca 3min a pak už to naměřil. Nechápal jsem proč čeká a neměří hned další! Vlastně mi to ani nevysvětloval! Ale já tim myslel že když venku bude +30°C tak to žhavit prostě bude, stejně jako při +5°C, možná při mrazech to žhaví dýl. Do toho žhaviče jde prostě šťáva než ho relé vypne pokaždý když otočíš klíčem, jen asi při zahřátym motoru nemusíš žhavit vůbec.
Ford Focus Combi 1.8 TDCi, 115 HP,GHIA ,Dark Grey,2002


-
- Nováček
- Příspěvky: 98
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Dnes rano mi nakopol FOFO na prvy krat a pred vcerom tiez . Dnes bolo aj asi najchladnejsie zo vsetkych dni. Uz fakt neviem co by to mohlo byt. Vcera mi pri druhom startovani zacalo blikat zhavenie tak som to radsej znovu vypol a skusil po chvilke znovu a uz to bolo zase v pohode.
FOFO 1.8 Tdci 74 kW r.v. 2004
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
To, ze vam zhavice funguji, poznate z toho, ze po zapnuti se rozne kontrolka zhaveni, ktera za velmi malou chvilku pohasne vlivem velkeho odberu proudu a poklesu napeti. Kdys se soustredite, tak ten pokles uvidite. Pri pocasi, jako je tento tyden, mi zhavice zhavi. Prvni zimu, co jsem mel FoFa, tak jsem startoval bez funkcnich zhavicu. Protoze mi to dobre startovalo, tak jsem byl rad, je to takova kontrola stavu motoru - ma jeste vynikajici kompresi a neni vychozeny. Priblizne casy zhaveni jsou na obrazku:
- Přílohy
-
- zhavice.jpg (28.32 KiB) Zobrazeno 1474 x
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host