Quickie, to mas skoro ako ja na 5. Kolko ma 4st automat pisane 0-100 km/h ?
El Barto: bud rad, keby ti to na 5. tocilo menej, pri kazdom predbiehani by si musel podradovat do 4. lebo by motor nevladal. A to uz je potom ozaj hukot Ideal by bol rozumne odstupnovany 6 kvalt
Vyjádřím se ke spolehlivosti atmosferické benzínové 1.6tky 74kw. Tento motor jsem měl ve fofu 1, kupoval jsem ho s krásnými 90tis km. Později jsem zjistil, že v době prodeje měl již o 50 tis více a taky měl nejspíš menší nehodu za sebou, ale ani to ničemu nevadilo. Fofu jsem prodal při skutečných 200 tis km a motor stále fungoval jako hodinky. Japončíci dali tomuhle motoru do vínku dlouhověkost
No a teď mám krapet silnější 1.6tku a taky šlape dobře... zatím
Naposledy upravil(a) Norinco dne 03.12.2010 18:20, celkem upraveno 1 x.
Kupoval jsem to jeté z DE, údaj by měl sedět - cca 78 tis km. S hodně lehkou nohou se dá jezdit za 6 - 7 litrů, pokud chceš využít "potenciál" motoru musíš ho točit a točit a točit, pak to teče do chřtánu proudem = 10 l v klidu.
Hmm, s TiVCT motorom milujucim otacky nad 4000 sa s lahkou nohou musi jazdit velmi tazko Obdivujem taku nizku spotrebu, s o 1/3 lahsim Ignisom 1.3 som relativne normalnym jazdenim mal problem podliezt 7 litrov. A to bola jazda do 2500 rpm. Ked som nechcel byt brzda premavky, tak tiez tych 10/100...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Prosím vás vy co máte zkušenosti s těmito motory pro který se mám rozhodnout stačí na běžné jezdění 74kw nebo se mám pokusit sehnat ti-vct .Moc díky za jakoukoliv radu .
Berte v potaz že plánuji koupi verze combi.
74kW na bezne jezdeni staci .... mam ji taky v kombiku, a naprosto v klidu, stejne vetsinou jezdim sam + naklad ... cesta chorvatsko a zpet 2x letos v 4lidech s nakladem bez utrap velice pohodlne, jen to neni na kdovijake zavodeni ...
Pokud ale jezdis vic dalnice, tak doporucuju uplne jiny motor, ktery ma delsi prevody .... tenhle motor na dalnicni presuny fakt neni uplne idealni.... aspon mi to trha zily kdyz vim kolik to toci (kraval podotykem neni zadny pri 130kmh) ....
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Dík za radu ale opravdu v mém případě přichází do úvahu pouze tyto dva motory proto se chci ujistit že ten 74kw stačí ono po pravdě 85kw je jich jako ojetin hodně málo.
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
No co sonduju Německo tak sem tam něco vyplave ale za 5 měsíců co jsem začal otukávat bazary jich moc nebylo.Je pravda že ten trh s příchodem zimy trošku zamrzl .Ještě dotaz mám se raději zaměřit na Německo nebo se dá koupit i tady v ČR co jsem tak pročítal forum tak moc dobrých a poctivých bazarů tu není
Bylo to zde již několikrát řečeno, ten kdo má normální 1,6 tak říká že mu stačí, ten kdo prohání Ti-VCT by už slabší nechtěl, když ponecham stranou spolehlivost, tak Ti-VCT je úspornější, dnes jsem dal trasu Strakonice-ČB předpisově(díky začínající ledovce) za 5,4
Ford Fiesta ST (2013)
Byl: Ford Focus 1,6 Ti-VCT 85Kw (2005)
Ja mam 1,6 74 kw......spokojny ako so spotrebou, tak aj so spolahlivostou.......teda az na to ze pri 63K km mi zacala tiect vodna pumpa......pisal som, volal som do fordu na SK, HU, DE, ale nic nepomohlo.........snazil som sa Ford dotlacit do pozicie, ze je to vyrobna vada a ze chcem nahradu, kedze vodna pumpa by mala vydrzat vymenu rozvodov.
Kamarat automechanik mi vravel, ze bezne aj po zaruke uzna reklamaciu Skoda alebo aj Mazda. Aj ked niekedy je tam spoluucast.......
ale ako tak som s autom spokojny.....a spotreba je tiez super, pokial sa trocha krotis.
Pri dodrziavani MPR v pohode do 6L
Já když kupoval náhradu za fofu 1, tak jsem ještě zvažoval comon rejla se stejným výkonem 85 kw (1.8 tdci). Ale po zkušební jízdě jsem tenhle motor zavrhnul. Pro moje ježdění (50% město, 40%okresky, 10% dálnice) bych trpěl já i auto. Dost mi vadilo zpřevodování, silný turbo-efekt, na dnešní dobu docela hlučný projev a průměrná spotřeba dle kompjůtru 6litrů taky nebyla zrovna úžasná.
S tím výkonem to je dost subjektivní. Někomu stačí ukňučená čtrnáctistovka, já jako kompromis vzal tu 85kw šestnáctistovku, kolega v práci by do auta, který nemá objem alespoň 2 litry nevlezl...
Norinco :
Objem je nepodstatny. Podstatny je pomer vykon/hmotnost, pre bezpecnu dynamicku jazdu s atmosferickym motorom by mal byt cca 100 koni na tonu, pre turbomotory (jedno ci nafta/benzin) staci 80 koni/tonu vzhladom na to, ze "tahaju zdola", takze netreba stracat cas podradovanim. Takyto pomer vykonu na hmotnost zabezpecuje velmi slusne zrychlenie v rozsahu od nuly do 130 km/h bez trapenia motora zbesilym vytacanim.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...