Stránka 4 z 6
Re: Bily kour
Napsal: 20.11.2011 09:24
od Radekjo
Co jsem zatím četl tak s SW jsou problémy.
Re: Bily kour
Napsal: 20.11.2011 09:51
od Eidž
Máte vůbec představu, o čem se bavíte? To není set to box, který přeflešujete firmware, který stáhnete z ruského fóra. A ŘJ neběží na woknech.
Začněte třeba tím, že si sami naprogramujete nějaký Atmel. Získáte hrubou představu, co obnáší jednoduchý chip, který má jen logické hradla. Pak můžete pokračovat v programování ŘJ
Pokud by PSA vyrábělo motor, který je identický s DPF bez DPF, tak by čistě teoreticky, mohlo být řešením použití ŘJ bez DPF. Prakticky to spíš nepůjde, protože stačí jeden blbý senzor od jiného výrobce a už to přestane fachat.
A hlavně - když by to bylo tak snadné, tak už to píšou na všech nádražích.... Prostě vykuchání DPF přináší problémy. Otázkou je, co je lepší, jestli jej tam mít nebo ne...
Re: Bily kour
Napsal: 20.11.2011 13:09
od vita_k
Eidz:
Jednoduchy procesor je mozna dnes "slozitejsi" naprogramovat nez jednotku pro klasickeho BFU, ktery umi Matlab a simulink a je schopny naprogramovat od dost slozitejsi procesory. :) Doba kamenna uz je pryc.
Jestli bych si tipnul, tak opravdu pri odstraneni nalouduji jinym SW nez ze by menili neco primo v kodu... To by me prislo dost harakiry a pochybuji, ze by meli nastroje na kompilovani kodu pro jednotku, tak aby to takto bez problemu frcelo.
Jinak ja si nemuzu po vykuchani stezovat.
Re: Bily kour
Napsal: 20.11.2011 13:16
od MedWed
tak zase mi prijde trochu "nefer" inzerovat odstraneni DPF bez odladeneho softweroveho kodu, ktery eliminuje vyse zminene problemy... kazdopadne uvidim, moudrejsi budu po dalsi uprave od firmy, ktera DPF kuchala...
V12> ja vim... prodat to... ale jeste 2 roky mi musi vydrzet...
Re: Bily kour
Napsal: 20.11.2011 13:18
od vita_k
MedWed píše:Eidž> oukej, to si myslim taky... a cesta, jak z toho ven??
Me se po prvni navsteve fapoff stavalo cukani po 180km. Tipoval jsem regenerace... Nechal jsem si prehrat novejsim SW jednotku, tento sw maji od kvetna 2011 a od te doby po problemu. Sahara se pousti, ale tu neresim... Teploty na cidlu DPF mam ted do 450 stupnu...
Re: Bily kour
Napsal: 20.11.2011 13:19
od vita_k
MedWed píše:tak zase mi prijde trochu "nefer" inzerovat odstraneni DPF bez odladeneho softweroveho kodu, ktery eliminuje vyse zminene problemy... kazdopadne uvidim, moudrejsi budu po dalsi uprave od firmy, ktera DPF kuchala...
Oni ti zas reknou, ze je tech verzi dost a ne vzdy to dopadne podle jejich predstav, coz chapu.
Re: Bily kour
Napsal: 20.11.2011 13:32
od MedWed
vita_k> tak me to vyndavali ten koncem rijna... takze sw by mohl/mel byt dost novej...
jiste, ne vzdy se podari, ale to pro me jako pro zakaznika a uzivatele auta neni akceptovatelne, takto s autem jezdit nemuzu.
Re: Bily kour
Napsal: 20.11.2011 13:57
od Eidž
vita_k píše:Eidz:
....
Jestli bych si tipnul, tak opravdu pri odstraneni nalouduji jinym SW nez ze by menili neco primo v kodu....
1. Kdyby to přehráli, tak tam asi nebude ten dostřik při otevřeném výfukovém ventilu - aby se nafta dostala na těleso DPF (v režimu regenerace).
2. Kdyby to bylo tak jednoduché, tak už si někdo naprogramuje komplet ŘJ sám a od nuly. (V Matlabu, v VB či v jakémkoliv vyšším programovacím jazyce.).
3. Problém je v tom, že ŘJ je propojená na další systémy ve vozu

Re: Bily kour
Napsal: 20.11.2011 16:30
od vita_k
MedWed píše:vita_k> tak me to vyndavali ten koncem rijna... takze sw by mohl/mel byt dost novej...
jiste, ne vzdy se podari, ale to pro me jako pro zakaznika a uzivatele auta neni akceptovatelne, takto s autem jezdit nemuzu.
To pak jo, to je neco spatne, ale zkus jim (fap off?) zavolat, jestli by nevedeli, co s tim... Oni maj potencial neco vymyslet :) Ja uz bych tam zpatky filtr nechtel ani za nic...
Edit: Co diagnosticke kody? Jsou tam nejake?
Re: Bily kour
Napsal: 20.11.2011 16:44
od MedWed
volat jsem jim uz volal, ted v tydnu to tam vezu... jinak zpatky to tam taky nechci, ale zaroven ani nechci kourici auto...
kody jsem nenechaval vyvolavat, takze nevim...
Re: Bily kour
Napsal: 20.11.2011 16:54
od vita_k
Pro Eidz: Mozna se to dela takto:)
http://www.peugeotforums.com/forums/mai ... 100-13017/
pekne pocteni. Chce to ale vic casu...
Re: Bily kour
Napsal: 20.11.2011 21:50
od V12
MedWed píše:...ale to pro me jako pro zakaznika a uzivatele auta neni akceptovatelne, takto s autem jezdit nemuzu.
Na toto mam jedinu a poriadne sprostu otazku :
Preco si nesiel do Fordu na normalnu vymenu DPF ?
Odpoved mi je vopred znama - pretoze defap bol lacnejsi. Aj ja by som na 100% urobil to iste, co Ty - cize DPF von a potom salvy nadavok. Inak vidim, ze to mas chipnute - nemoze byt aj toto zdroj problemov ? Pretoze natahovat 1.6 TDCI do vykonu nie je velmi dobry napad, ten motor ma dost problemov uz sam so sebou.
Zostava verit, ze sa objavi nove verzia softu, ktora to dymenie odstrani. Dovtedy budes musiet vydrzat.
Re: Bily kour
Napsal: 20.11.2011 22:00
od foki
kdyz tam nekdo budete tak se zeptejte jestli je mozne nahrat nove kalibrace u forda . myslim po odstaneni DPF
Re: Bily kour
Napsal: 20.11.2011 23:08
od MedWed
V12> protoze je to levnejsi a protoze mi slovy klasika DPF neprinasi nic navic. Jinak DPF nezlobilo, ani nemelo pokusy o regeneraci. Auto ma cca 100kkm, prevazne mnou najetych, ve velke vetsine dalnice. Chipovane to bylo ve stejne firme jako vyndavany DPF. Jinak kazdopadne nenadavam
foki> kdyz mi to prelozis do srozumitelne reci, rad se Ti zeptam

Re: Bily kour
Napsal: 20.11.2011 23:30
od veny
Foki asi myslel to, jestli existuje ofiko cesta jak se zbavit DPF... Jestli mají ve Fordu soft, který ti zruší to vypalovaní DPF...