1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 653
- Registrován: 18.09.2008 22:13
- Bydliště: Plzeň
Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání
Já vám trošku závidím ty starosti se zabíháním motorů a aut - já nikdy za celý léta ani nejezdil s vlastním autem s najetými méně jak 100 tisíci km.
Omlouvám se za off-topic.
Omlouvám se za off-topic.
Ford Focus Mk4 HB, 1.0EB/92kW, 2021
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
- Jiri02
- Pokročilý
- Příspěvky: 588
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání
2 bbj: Od prvniho prispevku se, koukam, hodnoceni motoru pronikave zlepsilo... Divim se take, ze jsi - dle hodnoceni v 1. prispevku - silne liny motor nereklamoval hned.
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 14.08.2009 17:02
Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání
Ano, zlepsilo. A to byl castecne i duvod, proc jsem s reklamaci vahal - veril jsem, ze se motor nakonec vzpamatuje. Coz se nestalo, porad je to bida...Jiri02 píše:2 bbj: Od prvniho prispevku se, koukam, hodnoceni motoru pronikave zlepsilo... Divim se take, ze jsi - dle hodnoceni v 1. prispevku - silne liny motor nereklamoval hned.
Navic, servis mam 40 km daleko, dost pracuju a dostanu se tam tak jen v sobotu. Auto bylo posledni 2 tydny z domu. Takze "hned" u nas moc nefunguje.
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 14.08.2009 17:02
Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání
Tak jsem byl v servisu, auto jsem s reklamačním technikem projel a všechno se mu zdálo v pořádku. Poukazoval na to, že se nedají jednoduše srovnávat dvě úplně jiná auta, obzvlášť když má jedno 3 tisíce a druhé 160 tisíc najeto. Technické údaje jsou jedna věc a rozdílný jízdní projev v důsledku odlišných mechanických komponent a naladění řídící jednotky je věc druhá...
Taky poukazoval na to, že charakter auta se ještě může změnit, nemám ho prý šetřit, spíš naopak. Uvidíme prý za rok. Dělali i diagnostiku, nic tam nebylo.
Tak jsem se s tím nějak smířil, nic jiného mi asi nezbývá. Auto jezdí krásně hladce, nic to však nemění na tom, že v akceleraci se s FFI nemůže srovnávat. Tak uvidíme za rok.
Taky poukazoval na to, že charakter auta se ještě může změnit, nemám ho prý šetřit, spíš naopak. Uvidíme prý za rok. Dělali i diagnostiku, nic tam nebylo.
Tak jsem se s tím nějak smířil, nic jiného mi asi nezbývá. Auto jezdí krásně hladce, nic to však nemění na tom, že v akceleraci se s FFI nemůže srovnávat. Tak uvidíme za rok.
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání
este mozes skusit meranie na brzde.
my sme odmerali vela 1-6 ti-vct a vsetky mali okolo 90 kW.
teda viacej ako na papiery
tu na fore sa o tom docitas
my sme odmerali vela 1-6 ti-vct a vsetky mali okolo 90 kW.
teda viacej ako na papiery

tu na fore sa o tom docitas
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání
Alebo vyskusaj par nadrzi tanknut 98+ oktanovy, ci to nepomoze... Resp. netankujes na nejakej polnohospodarskej pumpe?
- Jiri02
- Pokročilý
- Příspěvky: 588
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání
To, ze ma benzin vice oktanu, neznamena, ze je nutne pro dany motor lepsi. Na ten motor je doporuceny 95oktanovy benzin. Domnenka, ze vice oktanovy benzim ma vice energie, je kravina.
- mehturt
- Test driver
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání
ma sa pouzivat minimalne 95 oktanovy benzin.. tym samozrejme nehovorim ze mu to pojde lepsie s inym benzinomJiri02 píše:je doporuceny 95oktanovy benzin.
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání
mne sa 1.6ti-vct na vpower racing zdala subjektivne o nieco zivsia.
a objektivne som napr. na 5-tke mohol ist 40 km/h po rovine, co na klasickom benzine hrozilo zhasnutim motora
kazdopadne ten narast sily mozes ratat tak +2kW, +5Nm
ale na prefuknutie motora par nadrzi (zo 10) urcite odporucam
a tiez agresivnejsie vytacanie do otacok (neskorsie radenie)
a objektivne som napr. na 5-tke mohol ist 40 km/h po rovine, co na klasickom benzine hrozilo zhasnutim motora

kazdopadne ten narast sily mozes ratat tak +2kW, +5Nm

ale na prefuknutie motora par nadrzi (zo 10) urcite odporucam

- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání
No je fakt ze od cca 1500km se motor musi zacit tocit jinak zlenivi. Kazdopadne souhlasim s pritomnymi ze viceoktanovy benzin motoru jen prospeje. Mi treba motor po natankovani viceoktanoveho benzinu jakoby ztichnul a sel jakoby zlehka. A spotreba sla taky dolu oproti 95...
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 28.09.2009 23:17
Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání
tak to musím len potvrdiť, tiež niekedy dávam 98 a je to iné 

- Jiri02
- Pokročilý
- Příspěvky: 588
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání
To je jasné, odolnost proti detonacím je větší - od toho se dělají vysokooktanové benzíny. Pak v nízkých otáčkách motor "ztichne" a v tahu neklepe. Z článku na D-FENS vyjímám: "Vysokooktanový benzín dále funguje jako psychoware. Po jeho natankování snadno přesvědčíte sami sebe, že auto lépe jede, ačkoli k tomu chybí jakýkoli vyhodnotitelný ukazatel." S tím koresponduje i článek na AUTO.CZ, kde se mj. píše: "Poměrně rozšířený názor, že vysokooktanový benzin zvýší vždy výkon motoru je pouhý mýtus."
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání
Tak co vim jak delali kdesi testy ze vzali octavu benzinovou a zmerili vykon s 95 naturalem a 98+ benzinem tak vykon vzrostl v radu 5% coz v realnem zivote az tak nepoznas, ale poznas nizsi spotrebu a klidnejsi chod motoru...
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání
Ono je pravda, ze pri nasich vykonoch je to zanedbatelne. Ale kto ma 200-300+, tam ti to spravi uz dost a aj to pocitis. Ci mam 115 alebo 118, to nemas sancu objektivne pocitit
- bee
- Zkušený
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 31.03.2008 11:28
- Bydliště: F, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,6 Ti-VCT - obrovské zklamání
myslim ze toto je do ineho vlakna debata uz...
Skoda ze sa Ti neda/nechce na tu brzdu, ak mas problem, tak tie kydy mechanika su neakceptovatelne
celkovo myslim ze automobilky su voci zakaznikom nefer, lebo snazia sa nas presvedcit ze auto je "spotrebak" ktory treba pravidelne kazde 2-3 roky menit podla poslednej mody, ale ked maju vyreklamovat vadny "spotrebny tovar" tak to uz je ina pesnicka....nehovoriac o pravach na ochranu spotrebitela (odstupenie od kupy, vratenie penazi, vymena atp.)
A ked su v srabe, aby sme ich zachranovali z nasich dani ...je to skratka hnus
Skoda ze sa Ti neda/nechce na tu brzdu, ak mas problem, tak tie kydy mechanika su neakceptovatelne
celkovo myslim ze automobilky su voci zakaznikom nefer, lebo snazia sa nas presvedcit ze auto je "spotrebak" ktory treba pravidelne kazde 2-3 roky menit podla poslednej mody, ale ked maju vyreklamovat vadny "spotrebny tovar" tak to uz je ina pesnicka....nehovoriac o pravach na ochranu spotrebitela (odstupenie od kupy, vratenie penazi, vymena atp.)
A ked su v srabe, aby sme ich zachranovali z nasich dani ...je to skratka hnus

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů