Stránka 4 z 34

Re: EcoBoost motory

Napsal: 27.01.2010 12:33
od No Name
killerhammer píše:to sa mi nezda, ze uvedu na 2.5T objem <2500
to je podla mna podvod :wink:
proč, to se běžně dělá, někdy to může být účel přechodu do jiné kategorie, někdy ne
musí to být zaležitost místního zastopení značky, protože různé země, různé kategorie obsahů motorů...
já měl kdysi dávno v Citroenu motor, ten měl 1128ccm a všude jsem měl uvedeno 1.1, přitom by to mělo být asi 1.2... :?:

Re: EcoBoost motory

Napsal: 27.01.2010 12:34
od zirafak
Vsetky tie cifry mu nejako lietaju.Odjakziva sa uvadza a je 2521.

Re: EcoBoost motory

Napsal: 27.01.2010 12:36
od No Name
zirafak píše:Vsetky tie cifry mu nejako lietaju.Odjakziva sa uvadza a je 2521.
Tak já jdu ten TP hledat... :|

Re: EcoBoost motory

Napsal: 27.01.2010 12:39
od zirafak
No Name píše:
killerhammer píše:to sa mi nezda, ze uvedu na 2.5T objem <2500
to je podla mna podvod :wink:
proč, to se běžně dělá, někdy to může být účel přechodu do jiné kategorie, někdy ne
musí to být zaležitost místního zastopení značky, protože různé země, různé kategorie obsahů motorů...
já měl kdysi dávno v Citroenu motor, ten měl 1128ccm a všude jsem měl uvedeno 1.1, přitom by to mělo být asi 1.2... :?:
Pokial poznam spravne pravidla zaokruhlovania,tak do 1149 to bude 1,1 a od 1151 1,2 myslim

Re: EcoBoost motory

Napsal: 27.01.2010 12:42
od stand
Pokud bys zaokrouhloval správně tak 1,2 je to již od 1150 :wink:

Re: EcoBoost motory

Napsal: 27.01.2010 12:48
od zirafak
No jasne,ale islo hlavne o to,ze 1128 je urco v poho 1,1 :wink:

Re: EcoBoost motory

Napsal: 27.01.2010 12:49
od zirafak
dokaz

Re: EcoBoost motory

Napsal: 27.01.2010 14:15
od No Name
zirafak píše:
No Name píše:
killerhammer píše:to sa mi nezda, ze uvedu na 2.5T objem <2500
to je podla mna podvod :wink:
proč, to se běžně dělá, někdy to může být účel přechodu do jiné kategorie, někdy ne
musí to být zaležitost místního zastopení značky, protože různé země, různé kategorie obsahů motorů...
já měl kdysi dávno v Citroenu motor, ten měl 1128ccm a všude jsem měl uvedeno 1.1, přitom by to mělo být asi 1.2... :?:
Pokial poznam spravne pravidla zaokruhlovania,tak do 1149 to bude 1,1 a od 1151 1,2 myslim
Jen jde o to, jestli se tady ta klasická pravidla zaokrouhlování používají...

Re: EcoBoost motory

Napsal: 27.01.2010 14:55
od killerhammer
kuknite sa 2.0T je presne pre to vyrobeny, aby nahradil 2.5T a vsetkych pochybnosti o nom 8)
Smax, mondeo, kuga, nikto si to auto s 2.5T nekupi do firmy :!:
ale ked tam daju 2.0T predaje im urcite stupnu :wink:

inac v cechach, statistika novo predanych aut za rok 2009 -> ford mondeo 90.8% predanych s dizlovymi motormi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: EcoBoost motory

Napsal: 29.01.2010 23:24
od killerhammer
takze volvo tiez oficialne nahradzuje 2.5T tymto ecoboostom ktory vola 2.0 GDTI v modeloch S80,V70 a XC60 :?
2.5T teda definitivne bol asi pouzity poslednykrat vo focuse RS a konci :!:

Re: EcoBoost motory

Napsal: 30.01.2010 08:42
od zirafak
Skoda,amen :cry:

Re: EcoBoost motory

Napsal: 30.01.2010 10:45
od Anndy
Aby nám za chvíľu neskončili vsetky benzínové motory :-(

Re: EcoBoost motory

Napsal: 30.01.2010 11:52
od Marťas
Na druhou stranu budeme moct za par let rikat (pokud se nerozsype :D), ze mame pod kapotou raritu :wink:

Re: EcoBoost motory

Napsal: 30.01.2010 14:55
od Anndy
... a legenda.

Re: EcoBoost motory

Napsal: 11.02.2010 09:29
od zirafak