te´d jsem koukal na tu reportáž a opravdu...výrobce do velkého techničáku nezapisuje xenony a pak, jak ten policajt může vědět, že to tam nemám, když vozím jenom OTP !!! pokuta do 2000 sk .... 1750 Kč

a jak jsem psal, pokud mu neotevřu kapotu, tak nic nemůže!!! Jo a když mi praskne žárovka, tak jezdm do servisu*...bo jsem trouba a navíc, u fofo je to dost těžké, když to neděláš často. je to celé spekulativní....a když už, tak narazit na hodného policajta...
*takže ani nevím, jak se otevírá kapota
UPD: ještě mě napadlo. když jsem ještě před fofem lítal na jawasaki 350, tak jsem psal do JAWY, jestli si tammůžu dát dozadu pořádnou pneu. Za 3 dny mi přišel dopis od pana Oldřicha Němce z technického oddělení, že ano. prostě mám originál JAWA papír s povolením...mohl jsem s tím zajít na PČR, ať mi to dopíšou do TP, ale vozil jsem u sebe jen papír.

z toho plyne... zajdu si né do Forda jako výrobce auta, ale na konstrukci světel do Visteon-Autopal, napíšou mi potvrzení a hotovo. budu mít papír od výrobce SVĚTEL, že pokud do světel 01-04 použiji výbojku H7R s max. teplotou světla 6000k, tak můžu. nechám tam dát razítko, podpis, nějaké jmého a pochybuji, že policista na cestě někde na SK bude telefonovat do Autopalu, jestli je to pravda!!! A to, že to nemám v TP...nevozím ho s sebou a když, tak jsem to nestihnul. A pak...vydělat výbojku a dát halogenku je otázkou 5 minut!!!...jen mít hodného policajta

protože pokud závadu odstraním na cestě, nemůžou ani prd!!! maximálně to odpojím a dosatnu 500 za nesvítící světla

nic není tak černé, jak to vypadá. chce to mít jen prořízlou hubu, ale nebýt drzý a arogantní.