Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13555
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 28.04.2019 22:07

MikoMk píše:... zadřením motoru na klice po výměně rozvodů. Vzhledem k tomu že nedošlo k chybě na straně servisu...
Aka zhoda nahod. Akurat po tom, ako sa hrabali v rozvodoch. Bol by som zvedavy, ako sa vylucila chyba na strane servisu.

MikoMk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: 15.08.2018 19:23

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od MikoMk » 29.04.2019 19:28

Oprava proběhla v úplně jiném servisu a motor mám doma.

MikoMk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: 15.08.2018 19:23

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od MikoMk » 29.04.2019 19:43

fofok píše:To by mě zajímalo víc do podrobna a co to bylo za servis,když nepoznaj chycenej motor a vyměňujou půl auta zbytečně.
Při posledním servisu kdy se ďělaly rozvody a dvouhmota byly tlaky na na válcích v pořádku a ani kontrolka tlaku oleje při jízdě ani neblikla. Prostě do poslední chvíle jakoby nic. Dokonce zmizely vibrace když se udělala dvouhmota. To je právě ta past že si člověk jezdí a nejednou stojí

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od phofy » 29.04.2019 20:21

Odsuď začni číst a možná ti bude jasný kde udělali chybu viewtopic.php?p=1149476#p1149476

MikoMk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: 15.08.2018 19:23

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od MikoMk » 29.04.2019 21:32

V autě je od výroby používán magnetec 5w20 pro start stop alespoň dle faktur, jelikož mám kompletní faktury už od prvního majitele. Rozvody se dělaly dvakrát vždy origo.

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13555
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od stano. » 29.04.2019 22:12

Dvakrat? Na tak mladom aute? Pri necelych 200t km?

MikoMk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: 15.08.2018 19:23

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od MikoMk » 30.04.2019 06:16

Já osobně měním rozvody vždy když kupuju ojeté auto nikdy nevíš jak s tím kdo jezdil. A pak po 80 000 dělám to u každého auta

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od petulak » 30.04.2019 07:29

ani kontrolka tlaku oleje při jízdě ani neblikla.

******************

ty spínače jsou naštelovaný, na 0.5 - 0.75 atm.
na volnoběh ti to stačí umazat, ale při cca 4000 ot. je to už málo.
------------ zlatej budík tlaku oleje. :mrgreen:
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13492
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od miki21 » 30.04.2019 07:40

JJ když se ukáže kontrolka mazání, tak je většinou pozdě a na průser je zaděláno. :wink:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

MikoMk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: 15.08.2018 19:23

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od MikoMk » 30.04.2019 09:51

Kontrolka s hláškou mazání se ukázaly až byl motor ten tam.

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 30.04.2019 10:00

U této koncepce motoru, jde vždy o rychlou smrt.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

MikoMk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: 15.08.2018 19:23

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od MikoMk » 30.04.2019 10:09

Nováček
Nováček

Registrován: 22.05.2009 16:02
Příspěvky: 57
Bydliště: Buštěhrad
Odpovědět s citací
Nový příspěvek Focus combi 1,5 ecoboost - motor KO
Hezký večer,
chtěl bych se s Vámi poradit, jestli se někomu stalo nebo ví něco bližšího.
Mám Focus combi 2015 s 1,5 ecoboost 110 kw z roku 2015 a najeto cca 67000 km. Při cestě z práce najednou úplná ztráta výkonu a po dojetí pár km domů v garáži smrad. Nechal jsem to odtáhnout do aut.servisu, kde probíhala veškerá údržba auta, a tam na diagnostice zjistili nejdřív problém s tlakem paliva. Při rozebírání se přišlo na prodřený kalíšek na vačce, odřenou vačku a nízkou hladinu oleje, která nastala asi vadným pístním kroužkem = klesla hladina oleje (tlak byl v pořádku, kontrolka nic) takže se začala zadírat vačka. Podle servisu je motor KO - musí se komplet rozebrat poslat na srovnání a na test.lavici atd. atd. a oprava 150.000 = výměna motoru. Chtěl bych se teda zeptat, jestli s tím někdo nemáte zkušenost. Prý na to tyto motory trpí :( Záruka byla samozřejmě 2 roky takže je po. Jsou nějaké šance tlakem na aut.servis resp. zast. Fordu něco uhrát pokud se jedná o "chronickou" vadu motoru (asi konstrukční problém nebo problém materiálu). Rovnou mi ukazovali, že tam mají stejný motor se stejnou závadou ani ne po dvou letech...
Děkuji za každou radu, tip, pomoc... :palec_nahoru:
Je to dost strašné, jestli má motor životnost necelé 4 roky... :dih:

MikoMk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: 15.08.2018 19:23

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od MikoMk » 30.04.2019 10:09

Tak ten můj je vytrvalec

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od IvanSt » 09.05.2019 12:19

Karel2 píše:Tady nejde o spotrebu, ale o to, ze tyhle motory jsou konstruovany na +-200k km, pridej trivalec a s tim spojene problemy(vyvazeni), pozadavky na emise, spotrebu atd. a jsme tam, kde jsme. Cim je motor konstruovan na vetsi km vydrz, tim je mensi pravdepodobnost poruchy v "mensim" najezdu. Zajimalo by mne kdo z vas by si koupil tenhle i jiny trivalec se 150k km. Vzdy je neco za neco a tady podle me ty nevyhody prevazuji. Kdo meni auto +- 3-5 let, tak na to bude mit jiny pohled jako treba ja, kdy mam auto cca 8 let a +- 100k km. Proste jako u ropaka, jen nove auto a s co nejdelsi zarukou, coz ostatne automobilky potrebuji ne? Jel jsem s timhle motorem a osobne se mne projev libi, ale radsi fordi 1,5 ci jiny 4 valec. Mm. nedelaji se nahodou v Rumunsku? :D
Já ti rozumím. I když neustálé opakování, že je 1.0EB konstruovaný na +-200k km je tak trochu demagogie. Koukni na diskuze před sedmi lety - 1.0EB 92kW a ještě olej 5W-20?? HAHA ty motory nevydrží ani 50 tisíc! Kdo se teď k tomu hlásí? A podobné to bude i s metou 200 tisíc km, jen ta už není taková pitomost :)
Vzhledem k tomu, kolik milionů motorů 1.0EB jezdí po světě, bude zajímavé sledovat jejich nájezd za dalších 10 let. Je dost pravděpodobné, že polovina najede do těch 200k km a pak auto zruší jako 18 let starý korozí chycený krám. Ti další s dobrou údržbou a zacházením stihnou víc, někteří třeba dvojnásobek. A ano, tisíce motorů se za tu dobu vážně poškodí. A i kdyby to byly v ČR desítky kusů ročně, bude to pro dost lidí strašák. Hlavně pro ty, kteří chodí na toto fórum :)

BTW Vyrábí se v Asii, Evropě (Rumunsko i Německo), Americe :wink:
Ford Focus ST 2014

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4979
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 09.05.2019 13:08

Kuci a která automobilka dneska nabízí atmosféru ve dvoulitru,když to tady pořád obhajujete?

Rád se poučím.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti