
Pánové,koukám že jste z toho dost vykulený

Prvně-jezdí se na tom super-v zatáčkách to sedí dobře,díky skrácenejm bočnicím (nemohou se válet).Guma se právě v zatáčkách ani nehne,natož aby ušla

Auto jede rychle,díky relativně úzkému běhounu,tudíž i nižší spotřeba a bla,bla bla.Dám dohromady fotky z dob kdy jsem vymetal každej tuning sraz,a hodim jsem něco.(když jste to teda ještě neviděli

) Jednou jsme s kamarádem přivezli golfa z Německa v úpravě "Genesis",a přezouvali to na nové gumy-rozměrově totožné jaké na tom původně byli.Ta nová guma se musela přimáčknout ještěrkou,aby si hrany sedly (do stran) na ráfek! Pro někoho kdo se ptal jak to vypadá: Celkové foto jsem sem už hodil,a detail svejch kol mohu přihodit.Věřte že nelžu,když řikám že to vypadá moc dobře.Alespoň každej kdo to zatim viděl na živo řikal že je to pěkný.Tedy muj názor.Už sem našel fotky-mam jich tu mraky.Pro příklad toho,že se to běžně používá i u renomovaných firem,sem přikládám dvě fota od nás z Plzně-Axonu.Plzeňáci jistě znají jejich práci,páč po Plzni pár vytuněnejch ochcávek od nich jezdí.Jinač gumy s úzkym běhounem se používaj i na profilech 40 i 30! Teď si vzpomínám na kamaráda z Plzně, co měl na golfu Steffany v chromu- 13tky na 7,5 palce a měl na nich taky 185.A na tom autě to vypadalo dost mazaně...Tak na to mrkněte

Ten modrej Kadet je Jardovo z Plzeňskýho Vertiga-tímto ho zdravim(občas sem jukne),a Vás všechny také....Na nikoho se tu nezlobim,ale reagovat už na toto téma nebudu-řekl jsem vše.Ještě jedna věc.Šíře 185 neni pro Focuse málo,není to až tak velký auto
