ZonixX píše:pamatuju si, kdyz jsem poprve narazil na detailing fora, tak jsem si rikal, ze takhle uchylna zabava je neco pro mne

...abych se do toho pustil a investoval do DoDo, AutoGlymu a podobnych mne ale odradilo nekolik veci:
1. auto neni garazovane
2. 11 lety lak ma nehorazne velke mnozstvi nedostatku, skrabancu, oderku, spatnych korekci...
3. nemam moznost myt auto v soukromi a klidu, tudiz vyuzivam pouze rucni wap boxy na cerpacce
tak jsem se na to vy****l...

Tak damy a panove predevsim

- pouzil jsem svoji pul roku starou citaci z 1.stranky tohoto vlakna, abych se zduveril se svoji prvni zkusenosti s poradnym mytim. Svuj nazor jsem zmenil po dloooouhem cteni Detailing Worldu a zejmena pote, co jsem si zkusil nektere produkty (AG Fast Glass, Interior Shampoo, Custom Wheel Cleaner) fungovali skvele a postupne mi doslo ze:
- i kdyz je lak a plechy plne skrabancu a ted i dulku po kroupach, stejne chci mit auto ciste a co nejhezci v ramci aktualnich moznosti, byl jsem smiren s tim, ze to nevyresi defekty, ale alespon si osvojim zakladni detailingove postupy - a nebudu dal pouzivat sra*ky
- chtel jsem lak pred zimou zakonzervovat
- polni podminky?? Nenecham se odradit!!
Tak jsem postupne objednal a cekal na hezke pocasi. Cely postup jsem si vcera zkusil na Ka-cku a dnes zopakoval na ST. Myti (bez pouziti metody dvou kyblu) s horkou vodou, kterou jsem si prinesl k wapce v kyblu, sampon Dodo Juice Born To Be Mild - ten jsem pouzil jiz podruhe a myje se s nim uzasne (voni, paradne klouze, zadna namaha), pak suseni. Nasledoval medium clay Bilt Hamber, lubrikovan dle navodu cistou vodou z bezneho rozprasovace -> 200g jsem rozdelil na 3 casti, prvni tretinu jsem zlikvidoval a pak musel vyhodit.. po prejeti 1/3 predni kapoty:
..nejhorsi prace nebyla narozdil od Kacka na strese a kapote -> ale na spodni strane prednich dveri a prednich blatnicich, s neskutecnym mnozstvim zapeceneho brzdneho prachu a ruzneho bordelu, takze jsem nektera mista musel vzit opakovane, nez se na clay nic nezachytavalo..- tohle bylo na spodni polovine ridicovych dveri:

..nevim, jak dlouho cela anabaze s clayem trvala, ale vysledek za to stoji: lak je hladky jako sklo, prosel jsem jim i predni plexi na svetlech. Nasledne jsem opet ST umyl a vysusil - pak prisel na rad vosk. Vybral jsem Collinite #476s, zejmena kvuli tomu, ze se da vrstvit a udajne ma jednu z nejlepsich vydrzi. Nanasel jsem vzdy pouze po dilech s mirnym presahem a to vlhkym mikrovlaknovym aplikatorem velikosti me dlane, schnuti stacilo cca 2-3minuty, pote rozlesteni suchou chlupatou mikrovlaknovou osuskou. S voskem se pracovalo perfektne - diky mekkemu aplikatoru mne nebolely prsty, nikde nezustaly smouhy - ani tam, kde jsem omylem trefil plast nebo gumu, treba kolem oken. Oproti klasickemu postupu jsem po clay nezvolil lestenku - tu zkusim az na jare. Prekvapila mne ale schopnost 476-ky castecne vyplnit mikroskrabance, ukazka z mista na kapote mezi ostrikovaci:
pred voskem:
po vosku:
Celkovy vysledek je uzasny

- jsem zejmena zvedav na vydrz a na to, jak dobre se pozdeji bude myt sajrajt ze zimniho provozu

omlouvam se za extra nekvalitni a rozostrene foto, nic lepsiho ted nemam
EDIT: gramatika...
