1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie

Odpovědět
Uživatelský avatar
Cowley
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1145
Registrován: 15.09.2008 11:44
Bydliště: Praha

Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie

Příspěvek od Cowley » 15.08.2017 00:49

:palec_nahoru:
FoFo II Colection 1.6 74kW Turnier 2007 Obrázek
FoFo III Titanium 1.5 110kW 2017 Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
majk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 146
Registrován: 13.05.2008 18:55
Bydliště: Hostouň-středočeský

Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie

Příspěvek od majk » 30.08.2017 20:12

kolik máte oleje v novým motoru?Já jsem se hned po příjezdu ze salonu domů podíval na měrku a bylo tam centimetr nad max,tak jsem odsál 0,7 l oleje/samosebou po třech hodinách stání v garáži/,soudruzi v Rumunsku to trochu přeplnili,jak jste na tom vy?Olej drží na max rysce.
FF II,05/2007,1.6/74kW,Kombi,Style-bylo do 28.7.2017
od 28.7.2017 FF III,07/2017/1,5 EB Kombi,Titanium,Magnetic grey
https://www.spritmonitor.de/en/detail/9 ... ml?share=1


Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie

Příspěvek od V12 » 09.09.2017 20:16

majk píše:To se nedá porovnávat,je jedno,jaký je profil silnice,auto zrychluje jakmile přidáš plyn a podřadíš-těším se na kamiony a brzdy provozu,je to radost předjíždět.
...můžu jenom doporučit každému,kdo váhá s koupí. :palec_nahoru:
Uz chapete, preco neznasam dychavicne jedna sestky ? Takto krasne by som to nenapisal ani ja.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
jarod72pm
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2217
Registrován: 18.05.2012 21:51
Bydliště: Otrokovice

Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie

Příspěvek od jarod72pm » 09.09.2017 20:24

Každý podle své chuti ,mě jedna šestka stačí pro rodinný kombík .A dnes přibývá lidí kteří kupují 1 litrové hrnce na stereoidech a to už není vůbec na předjíždění.
Kia Carens 2014 1.6 GDI 99kW Exclusive +winter packet +bufík
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i

Uživatelský avatar
Konik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2979
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie

Příspěvek od Konik » 10.09.2017 11:33

Jenze ty litrove hrnce na steroidech (s turbem) jedou lip nez atmosfericka 1.6.
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie

Příspěvek od stano. » 10.09.2017 12:04

V12: Ak chces vyuzivat turbo, tak bud najst motor so zarucene vyriesenym LSPI. Alebo pozerat nieco, kde to nema silny zatah od 1800ot ako nafta. Alebo s tym nejazdit tak, ze pod 2500ot plyn na podlahu. Turbo vyuzit mozes, zatah v nizsich otackach. Ale nie s plynom na podlahu, len postupne.

Uživatelský avatar
jarod72pm
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2217
Registrován: 18.05.2012 21:51
Bydliště: Otrokovice

Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie

Příspěvek od jarod72pm » 10.09.2017 14:29

Konik píše:Jenze ty litrove hrnce na steroidech (s turbem) jedou lip nez atmosfericka 1.6.
Jak kde ,že by byli celkově lepší je sporné.Mě teda moc nepřesvědčili a neměnil bych.
Kia Carens 2014 1.6 GDI 99kW Exclusive +winter packet +bufík
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie

Příspěvek od V12 » 10.09.2017 20:05

Stano :
Velka pravda. Preto sa obzeram po comkolvek s T5.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
jarous350
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 670
Registrován: 22.11.2008 17:15
Bydliště: Pardubice, (Liberec)
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie

Příspěvek od jarous350 » 10.09.2017 23:07

V12 píše:
majk píše:To se nedá porovnávat,je jedno,jaký je profil silnice,auto zrychluje jakmile přidáš plyn a podřadíš-těším se na kamiony a brzdy provozu,je to radost předjíždět.
...můžu jenom doporučit každému,kdo váhá s koupí. :palec_nahoru:
Uz chapete, preco neznasam dychavicne jedna sestky ? Takto krasne by som to nenapisal ani ja.
Ne, nechápeme. Kdybych to chápal, tak bych si koupil jiný auto. To ještě neznamená, že když mě baví například i sex, že to chci mít hotový všechno co nejdřív. Holt každej má jiný priority a někdo je má omezený i finančníma možnostma.
Focus I Combi, 1.6 74kW, 2002 Obrázek
Focus II FL Combi, 1.8 92kW, 2009, LPG Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie

Příspěvek od V12 » 11.09.2017 09:53

jarod72pm píše:Každý podle své chuti ,mě jedna šestka stačí pro rodinný kombík .A dnes přibývá lidí kteří kupují 1 litrové hrnce na stereoidech a to už není vůbec na předjíždění.
FFII dynamika 80-120 - cize klasicke predbiehanie :
III - 9 sekund
IV - 11.1 sekundy
V 16.7 sekundy

FFIII EB 100 HP ta ista disciplina :
III - 9 sekund
IV - 10.7 sekundy
V - 14.9 sekundy

Ako vidiet, litrovy EcoBoost 74kW je rychlejsi, ako 1.6i 74 kW, cize vyrok :
to už není vůbec na předjíždění
nie je pravdivy.

Pre zaujimavost pridam 125 HP EB :
III - 7.5 sekundy
IV - 10.6 sekundy
V - 14.7 sekundy
VI - 19.2 sekundy (nepouzitelne)

Pre este vacsiu zaujimavost moj ex FFII 2.0i :
III - 6.4 sekundy
IV - 9 sekund
V - 14.1 sekuny

Ako dokaz, ze objem sa neda nahradit turbom Opel Astra K 1.4T 92 kW :
III - 6.8 sekundy
IV - 7.1 sekundy
V - 9 sekund
VI - 11.1 sekundy

Viem, ze najvyssi prevod nie je na akceleraciu, ale hodnoty zrychlenia pekne ilustruju schopnost auta drzat rychlost v stupani. A tato schopnost je silne v prospech fukanych motorov. Dalej priklad Opla ukazuje, ze pre pohodlnu jazdu nie je dolezity vykon, ale priebeh krutiaceho momentu a poskladanie prevodov - Focus s 92kW EB a prevodovkou odprevodovanou na 267 km/h je doslova a do pismena lenochod proti 1.4T s prevodovkou takmer identickou :
Ford : III - 136 km/h, IV - 179 km/h, V - 225 km/h a VI - 267 km/h
Opel : III - 136 km/h, IV - 185 km/h, V - 226 km/h a VI - 265 km/h
Rozdiely v akceleracii su sposobene krutiakom 170 vs 240 Nm. Je tu ale "maly" problem - oplacky 1.4T je do MY2017 tazky pruser v porovnani s fordackym naprosto bezproblemovym EcoBoostom, az posledne kusky MY2017.5 a MY2018 sa zdaju byt vporiadku, ale iba vdaka specialnym olejom, hardware je rovnaky, takze moja nedovera zostala a Astru som zatial nekupil.

Sorry za off topic, len ma dozrala pripomienka, ze fukane motory to už není vůbec na předjíždění.

Aby to nebolo az tak strasne off-topic, pridam dynamiku FFIII 1.5 EB 110 kW :
III - 5.8 sekundy
IV - 6.9 sekundy
V - 9.1 sekundy
VI - 11.5 sekundy
... cize rovnake, ako Astra 1.4T 92kW, rozdiel je v cene, ktora je v pripade Focusu o 3000 EUR vyssia (19190 EUR vs 16290 EUR).
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5807
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie

Příspěvek od Stanley_vy » 11.09.2017 10:22

V12, klid. :D Pánové se jen potřebovali ukonejšit jaké mají letadlo a jak to všem blbcům s litrem a turbem natřeli, když mají poctivou atmosféru. :) Ale každý, kdo se s těmito motory svezl, rozdíl pozná.

Uživatelský avatar
MIROMEN
Junior
Junior
Příspěvky: 346
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: HAVÍROV

Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie

Příspěvek od MIROMEN » 11.09.2017 10:32

Zrovna z 80 na 120 na 3 převodovy stupeň to mam natočene a vychazi to na rovnych 5s. Na 4 převodovy stupeň to mam taky natočene, ale ne od 80km/h, ale bude to cca chlup za 6s cca 6.3s.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ar9-2aFa6ZQ[/youtube]
FOCUS 3 FL Titanium 1.5EB

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie

Příspěvek od V12 » 11.09.2017 10:57

miromen :
Musis merat do cca 125 - 127 km/h, tachometer ukazuje nepresne. Dost presne to vies odmerat cez OBD modul a aplikaciu Torque Pro, ma na to funkciu. A velmi rad ju pouzivam, ked si overujem, ci autu nepodochli kone. A v SK bazaroch je veeelmi malo aut so vsetkymi zivymi kobylami :(

stanley_vy :
Ja som kludny ako anglican. Tak nech ma kuaaa nes**u so svojimi po*******i atmosferami, ktore to vraj nalozia turbam !!!! :twisted: :twisted: :twisted:

:D :D :D
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
MIROMEN
Junior
Junior
Příspěvky: 346
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: HAVÍROV

Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie

Příspěvek od MIROMEN » 11.09.2017 11:01

Jedine co mam ověřeno, tak je odchylka tacho, podle GPS. Při 100km/h je to o 4km/h a při 130km/h je to o 5km/h. Teoreticky by to stale mělo byt těch 5s.
FOCUS 3 FL Titanium 1.5EB

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host