Stránka 270 z 330

Re: Spotřeba

Napsal: 31.07.2013 09:22
od Anduril
To je tak, kdyz ma zkusenosti prevzate od jedne pani, co to povidala :)
Ale jaky je zaver teto diskuze? Nakoupit stara mondea s dvoulitrem, dokud jsou jeste schopne jizdy? :)

Re: Spotřeba

Napsal: 31.07.2013 10:50
od PapoS
Aj ked mozno nie stare, ale ako som pisal o 2 roky uz bude mat vacsina hladkych benzinov filter pevnych castic a prave mensie turbobenziny ho nebudu mat. (1.0 ecoboost este nema certifikaciu na Euro 6 ale nebude to problem, pri novom 1,5 ecobooste ford deklaroval ze bude splnat Euro 6) To este len bude dilema: 1.0 ecoboost alebo 1,6 atmosfera s filtrom pevnych castic :dih:

Re: Spotřeba

Napsal: 31.07.2013 11:28
od stano.
Jazdena objemnejsia atmosfera :palec_nahoru:

Re: Spotřeba

Napsal: 31.07.2013 11:37
od Anduril
A co kdyz chci auto nove? :roll:

Re: Spotřeba

Napsal: 31.07.2013 11:54
od ballu
Pánové, aby jste zde již konečně přestali pindat. Čtu z vašich příspěvků, že motorům rozumíte jak Jánošík mobilnímu telefonu.

ZDE VÝŇATEK , ZBYTEK JE V ODKAZU NA STRÁNKU

"Začít ale musím u toho horšího - ne, ani tento downsizovaný motor není vhodný pro lámání jakýchkoli časových rekordů. Když si s Rapidem střihnete jízdu jako na druhém publikovaném videu, jede za 14-16 litrů. To v absolutním měřítku není tolik, ale je třeba si uvědomit, v čem sedíme - je to auto se 105 mbhp (mladoboleslavský horse power, koeficient přepočtu na hp bude tak 1,3:1), čili něco na úrovni Suzuki Swift Sport. A tohle auto dokáže být podobně rychlé za nějakých 10-12 litrů. I zde tedy platí, že turbo si ve srovnání s atmosférou vezme o desítky procent paliva navíc, smůla."


http://www.autoforum.cz/prvni-dojmy/tes ... o-diesely/

A tímto :mrgreen: končím s váma debatu o supervýhodách turbobabet. :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen:

ZKUŠENOSTI:

o 04.04.2013, 18:20 | Losky
asi dost záleží v jakém autě. Kamarád ji má v Yetim a nadává, nadává a nadává. Spotřebu má mezi 8-11L a je to prostě slabí na to auto. My máme Yetiho 2.0 tdi 103kw s 4x4 a kombinovaná 7,3L, takže u benálu s 1.2 tomu věřím:)



Běžné náklady a spotřeba, za kterou pojede i 1,6 FOFO.

o 04.04.2013, 18:41 | Darker
1.2 TSI 77kW v Leonu, ted najeto cca. 25 tis.
Vymenen retez, oprava regulace turba, pak rovnou turbo vymeneno...
Kazdý týden Praha-ČB a zpět se spotřebou mezi 6-7 l/100km

Test 1,2TSI / http://www.auto.cz/test-skoda-octavia-1-2-tsi-22009 /
Dech dochází Octavii na dálnici daleko za hranicí povolenou na českém území. Skutečný problém i v našich zeměpisných šířkách zaznamenáte pouze na táhlých dálničních stoupáních nebo ve velmi kopcovitém terénu, kdy je motoru výraznou oporou šestistupňová manuální převodovka, která pomůže zakrýt nedostatky malého objemu. V místech, kde stejný vůz s atmosférickým motorem o objemu 1,8 nebo 2,0 litru jede stále na nejvyšší rychlostní stupeň, musí řidič vozu s motorem 1,2 TSI podřazovat o jeden nebo dva stupně dolů.

Toto mě stačí, aby mě něco takového parkovalo před barákem. :puke_r:

Re: Spotřeba

Napsal: 31.07.2013 11:59
od Stehnak
Land Cruiser V8, 4.6l Dual VVT-i :wink:
sorry za lehky OT :oops: .

Re: Spotřeba

Napsal: 31.07.2013 12:31
od 321910336
Anduril píše:A co kdyz chci auto nove? :roll:
mazda 6 :palec_nahoru:

Re: Spotřeba

Napsal: 31.07.2013 12:33
od matys
.................také poznatky...................http://www.autoforum.cz/zajimavosti/dow ... -dynamiky/

Re: Spotřeba

Napsal: 31.07.2013 12:35
od Anduril
321910336 píše:
Anduril píše:A co kdyz chci auto nove? :roll:
mazda 6 :palec_nahoru:
Jn, jedina moznost, ktera se mi ani trochu nelibi :mrgreen:

Re: Spotřeba

Napsal: 31.07.2013 12:48
od ballu
matys píše:.................také poznatky...................http://www.autoforum.cz/zajimavosti/dow ... -dynamiky/
Bomba :palec_nahoru: :palec_nahoru: :palec_nahoru: :palec_nahoru: , Fyzika se odrbat nedá a to v tom autě ani sedět nemusím ale vím, že tu trávu kolem cesty nebude žrát třílitr, ale turbobabeta , točená v otáčkách na pokraji smrti. :huraa:

Re: Spotřeba

Napsal: 31.07.2013 13:01
od stano.
Motor tlaceny na pokraji svojich moznosti ma ovela nizsiu efektivnost/vyssiu spotrebu. To iste plati aj ked pracuje vo vyssich otackach. A je jedno, ci je to turbobabeta alebo atmosfera.
Na porovnanie. Cesta do Chorvatska. Isli sme s otcom na FoFo I. Ja mam 1.8 sedan, on 1.4 hatchback. S vedomim rozdielneho vykonu motoru sme vybrali najtazsie veci a natlacili do mojho kufra (je to sedan!). Jemu v malom HB kufri vysli veci ani nie po zadne plato a vacsinou to boli karimatky, hracky do vody, nafuknute oblecenie. Do dialnicnych stupani aj tak musel radit 4-ku. A to ja som vliekol kufor po zemi (skoro doslova, zadne kolesa boli uz v blatnikoch za lemom).
A teraz podstatna otazka: Aky bol rozdiel v spotrebe? Cca 0.2l v neprospech 1.8. Co ale spravi aj taka hlupost ako rozdielne pneu (mam vacsie a sirsie). Este znovu upozornim na rozdiel hmotnosti auta (sedan/HB) a niekolko desiatok kil nakladu navyse. V cislach to bolo jemne pod 8 litrov. A ked mi niekto bude tvrdit, ze tak nalozena Fabia 1.2 TSI by zozrala rovnako, alebo nebodaj menej, poslem ho k doktorovi.
A podobne ako 1.4 by podla mna dopadol aj oturbovany 3-valcovy mlyncek.
1.6 s turbom by som si v aute vedel predstavit. Pretoze atmosfericka 1.6 mi mozno v 98% najazdu staci. A turbo by pridalo potrebny vykon v tych ostatnych. Pripadne nemusim tak casto radit, motot taha z nizsich otacok.

Este pripomeniem, ze Skodovacke (a vseobecne VW group) palubaky su znacne optimisticke, co sa spotreby tyka.

Re: Spotřeba

Napsal: 31.07.2013 15:15
od fofok
Nečtěte bulvár a nevěřte pohádkám.Podle vašeho uvažování až napíšou v Blesku,že Bartošová je nejlepší zpěvačka,půjdete si ho okamžitě koupit aniž by jste slyšeli jedinou skladbu.To samí tahle debata.Někde si něco přečtete a přitom jste jeli tak akorát na tý babetě.Každej motor má svoje a chce určity zacházení a z vlastní zkušenosti můžu říct,že oproti atmsférám jsou oturbený ekvivalenty v průměru o litr úspornější při stejným používání to je to co zajímá větsinu uživatelů při dnešních cenách.

Re: Spotřeba

Napsal: 31.07.2013 15:47
od phofy
Este pripomeniem, ze Skodovacke (a vseobecne VW group) palubaky su znacne optimisticke, co sa spotreby tyka.
To ve fabii nemám, a spotřebu si musíme zaznamenávat v tabulkách...

Re: Spotřeba

Napsal: 31.07.2013 15:55
od ballu
fofok píše:Přesně tak,prosazujete tu auta,který už maj nárok pomalu na veteránský rz a žerou i podrážku z bot.
Mám s nima něco naježděno.1,2 tsi a 1,4 tsi máme doma v o III a yetim a 1,2 tsi ve fabiích v práci a ty tvoje spotřeby 9l a 14l jsou nesmyly.Nejdřív to napíšeš jako hotovou věc při normální jizdě a pak se z toho vykrucuješ,že neuměli řadit atd. :dih:

Ballu,že tě to baví.Lžeš i sám sobě.Pod 9l nešli ta tahali 20 t mix :totlsmile:

Je třeba si pamatovat co vyplodíš a hlavně ty tvoje narážky nevytahovat v kontextu.

1/ můj je veterán, ale ty nové turbobabety paskvil již z pásu
2/ vidím, že se spotřebou má v těchto číslech zkušenost hodně lidí, někteří i dvojciferně
3/ na lhaní jsem dost starý , ale vidím , že když napíši, že do 100km rychlosti turba úsporná jsou, ale nad 100km ta lepší spotřeba viz "Testy" jde mimo mísu, nějak zaonačíš si vše k obrazu svému

Ještě jednou zopakuji jestli se ti to líbí nebo ne , při využití výkonu motoru 9-14L dle vyřádění , souhlasím s tím, že stačí trochu ubrat a jede to za 7L a méně , to je výsledek vlastnosti turba.

A hlavně, je třeba mít neustále přehled, jestli určité díly mají skladově. :gott:

Re: Spotřeba

Napsal: 31.07.2013 16:07
od fofok
Neboj,ale na to tvoje budeš muset za chvíli chodit na vetránskou burzu.
Až budu shánět auto na vyřádění na stopro jdu do rapida 1,2 tsi :totlsmile: .