Pánové, aby jste zde již konečně přestali pindat. Čtu z vašich příspěvků, že motorům rozumíte jak Jánošík mobilnímu telefonu.
ZDE VÝŇATEK , ZBYTEK JE V ODKAZU NA STRÁNKU
"Začít ale musím u toho horšího - ne, ani tento downsizovaný motor není vhodný pro lámání jakýchkoli časových rekordů. Když si s Rapidem střihnete jízdu jako na druhém publikovaném videu, jede za 14-16 litrů. To v absolutním měřítku není tolik, ale je třeba si uvědomit, v čem sedíme - je to auto se 105 mbhp (mladoboleslavský horse power, k
oeficient přepočtu na hp bude tak 1,3:1), čili něco na úrovni Suzuki Swift Sport. A tohle auto dokáže být podobně rychlé za nějakých 10-12 litrů. I zde tedy platí, že turbo si ve srovnání s atmosférou vezme o desítky procent paliva navíc, smůla."
http://www.autoforum.cz/prvni-dojmy/tes ... o-diesely/
A tímto

končím s váma debatu o supervýhodách turbobabet.
ZKUŠENOSTI:
o 04.04.2013, 18:20 | Losky
asi dost záleží v jakém autě. Kamarád ji má v Yetim a nadává, nadává a nadává. Spotřebu má mezi 8-11L a je to prostě slabí na to auto. My máme Yetiho 2.0 tdi 103kw s 4x4 a kombinovaná 7,3L, takže u benálu s 1.2 tomu věřím:)
Běžné náklady a spotřeba, za kterou pojede i 1,6 FOFO.
o 04.04.2013, 18:41 | Darker
1.2 TSI 77kW v Leonu, ted najeto cca. 25 tis.
Vymenen retez, oprava regulace turba, pak rovnou turbo vymeneno...
Kazdý týden Praha-ČB a zpět se spotřebou mezi 6-7 l/100km
Test 1,2TSI /
http://www.auto.cz/test-skoda-octavia-1-2-tsi-22009 /
Dech dochází Octavii na dálnici daleko za hranicí povolenou na českém území. Skutečný problém i v našich zeměpisných šířkách zaznamenáte pouze na táhlých dálničních stoupáních nebo ve velmi kopcovitém terénu, kdy je motoru výraznou oporou šestistupňová manuální převodovka, která pomůže zakrýt nedostatky malého objemu. V místech, kde stejný vůz s atmosférickým motorem o objemu 1,8 nebo 2,0 litru jede stále na nejvyšší rychlostní stupeň, musí řidič vozu s motorem 1,2 TSI
podřazovat o jeden nebo dva stupně dolů.
Toto mě stačí, aby mě něco takového parkovalo před barákem.
