Stránka 268 z 330

Re: Spotřeba

Napsal: 30.07.2013 09:06
od PapoS
Tak ale ked pojdeme plne nalozeny 150kou do Chorvatska, tak budeme mat spotrebu skoro rovnaku alebo mozno aj vacsiu ako dvojliter. Ze ostatneho 90% najazdu bude spotreba podstatne nizsia, je v principe jedno, pretoze ked pojdeme plne nalozeny do Chorvatska, tak budeme mat spotrebu skoro rovnaku alebo mozno aj vacsiu ako dvojliter.

Urcite si vsetci kupuju 3 valec do auta na dlhsie trasy vysokou rychlostou.
Ale fakt neviem ako by som to musel na dialnici tocit aby som mal 14 litrov. Ked som siel 80km po dialnici rychlostou 160-180, chvilu rucicka bola za 200 tak to ukazalo 9,9 spotrebu. Mozno keby som podradil ? :nixw:

Re: Spotřeba

Napsal: 30.07.2013 09:23
od Anduril
Z toho vyplyva, ze atmosfericky dvoulitr se vyplati vic, nez turbo, pokud jezdis denne do chorvatska 150kou :mrgreen:

Re: Spotřeba

Napsal: 30.07.2013 09:59
od ballu
Údajně to honil jak nadutou kozu i v kopcích, aby držel krok s třílitry a kámošovi věřím a ten maník co vyslovil těch 14 L by si určitě nepřidával, spíše ubíral na 4L :mrgreen: .

Víte jaký je zde problém, vždy se odbočí tam , kde to není myšleno. Trochu to popravím, nic nemám proti oturbovaným 1,6L , ale těm sekačkám 1,2 , 1,4L jak suprově jezdí, jaký mají výkon na svůj obsah atd. Beru, auto má dobrou spotřebu do 90km/hod a s prázdným kufrem,jestli tato sekačka se blíží výkonem k 2,0L atmosféře a chce se jí rovnat, tak nastává ten fakt , že tento motor sice tomuto motoru výkonově konkuruje, ale v žádném případě nepojede za méně, když se mu šlápne za krk. A nyní se dostáváme k jádru pudla, tito lidé vědomi si sice menším obsahem ale stejným výkonem motoru se stejně budou nahánět s většíma auty, tak stejně emise naměřené v nízkých otáčkách a bez zátěže ve 3000 ot. budou OK , ale v zátěži totálně mimo mísu.

Ps: na firmě bylo 5 ks 1,2TSI, nádrže pod kontrolou GPS, tak žádné odlívání bokem. Ježděno po stavbách v celé ČR, a tyto auta pod 9L nešla

Anduril: a jsme u toho jeden z mála co tu plácá o denní cestě :mrgreen: K tomu turbu musíš napsat "jaké" turbo, aby ji ho tou 150 kou na olej A1/B1 nezadřel. :mrgreen:

Re: Spotřeba

Napsal: 30.07.2013 10:12
od V12
Neleje sa do 1.0 EB nahodou olej 0W-20 ? Ked budem nahanat ten litrovy motor ako nadutu kozu za 2.0i, tak turbo bude tocit 300 tisic otacok. Aky vplyv na jeho zivotnost to bude mat pri oleji A1/B1 resp. A5/B5 si viem predstavit velmi zivo - 100k km a dost.

Re: Spotřeba

Napsal: 30.07.2013 10:23
od ballu
Pletou se hrušky s jablkama. Porovnává se 1,6 stará a 1,6 eco boost, což je blbos, viz Anduril. Musí se porovnávat klasika a nový oturbovaný motor stejného výkonu, to znamená třeba 1,4 turbo s 2,0 klasika = oba třeba 130 koní, nebo stará 1,6 s 1,0 turbem. A v této poloze jejich spotřeby při jednotlivých způsobech jízdy. Tam pak vznikají plusy a zápory, vím že tam oboustraně jsou, ale ne samá pozitiva ve prospěch oturbovaných. :nazdravi:

Re: Spotřeba

Napsal: 30.07.2013 10:35
od Anduril
Porovnavam realne zazitky a zkusenosti. Ty porovnavas svuj dvoulitr s necim, co asi nemas ;)
Jen jsem psal, ze 1.6EB je realne uspornejsi i pres vyssi vykon, nez stara 1.6ka Duratec. Vim, ze nahradou za tyto atmosfery je 1.0EB, ten na tom tedy asi taky nebude hur, ze... vyplyva to i z testu a zkusenosti majitelu.
A pak jsem take chtel podotknout, ze mi tato diskuze prijde zcestna, kdyz se vykonne atmosfery jiz nevyrabi do beznych aut..

Re: Spotřeba

Napsal: 30.07.2013 10:45
od fofok
Přesně tak,prosazujete tu auta,který už maj nárok pomalu na veteránský rz a žerou i podrážku z bot.

Re: Spotřeba

Napsal: 30.07.2013 10:55
od smoula
ballu píše:
zdenek34 píše:No, za 8-9 l to žádné velké svezení nebude :wink: Nic ve zlém :palec_nahoru:
Taky nic ve zlém, :mrgreen: ale se spotřebou 9L/100km bych tě svezl po okrskách, že by ti prdel cvakala pětku drát. :mrgreen: Nepodceňuj tento motor, po okrskách dovede dost a moc si nevezme, ale musí se s ním umět. :mrgreen: :palec_nahoru:
Tak otazka jestli je to tim, ze jedes tak rychle a nebo tak nemotorně :mrgreen: Nic ve zlém, ale je rychlá jízda a rychlá jízda

Re: Spotřeba

Napsal: 30.07.2013 11:07
od ballu
Neupřesnil jsi, jaký je rozdíl mezi rychlou jízdou a rychlou jízdou. :(

Re: Spotřeba

Napsal: 30.07.2013 11:09
od smoula
Můžeš jet rychle, brzda-plyn, ale tak, že se ostatní v autě bát nebudou, protože ej vidět, ež to máš v ruce a danou trasu znáš. Pak můžeš jet rychle, ale nebezpečně(nemotorně) s tím, že všem bude prdel cvakat, ale tím, at už zastavíš :)

Re: Spotřeba

Napsal: 30.07.2013 11:10
od Anduril
Asi tak nejak..tu druhou moznost jsem si predstavil, kdyz vezmem v potaz, ze mondeo zrovna neni okreskovy special :D Jel jsem s novym Mondeem rychlou jizdou po okreskach a rozhodne nemuzu rict, ze bych si to jakkoliv uzil, jako ve Focusu, prave naopak. Take se da jet rychle/svizne a pritom spotreba nemusi vylezt vubec nikam vysoko.. s EB to bude do 8l s prehledem :mrgreen:
Ale to jsme mimo tema :)

Re: Spotřeba

Napsal: 30.07.2013 11:15
od bee
Bude to pomaly rok, co jazdim vyhradne na LPG, spokojnost. Spotreba v podpise :-)

Re: Spotřeba

Napsal: 30.07.2013 11:19
od ballu
Anduril :To ti mohu vysvětlit. Podívej se na výsledký loňského slalomu Částkovice, FOKI jel mimo soutěž, a vyhrál jej FANUŠ s Mondeem combi 2,5L. Nýní zase můžeš přehodnotit, co jsi napsal. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Byly tam i FOFO ST a podělal je jak školáky, ani si nevrzli. :palec_nahoru:

Re: Spotřeba

Napsal: 30.07.2013 11:22
od smoula
Zřejmě měl velký BLI index...

Re: Spotřeba

Napsal: 30.07.2013 11:25
od Anduril
Nic prehodnocovat nemusim. Slalom neni okreska a to ze ma nekdo Focus ST neznamena, ze ho umi pouzit :) Znam nebo jsem potkal lidi co maji (super)sportovni motorky a stejne na tom neumi.. Doma mam el. kytaru a nejsem zadny Hendrix ;)