Údajně to honil jak nadutou kozu i v kopcích, aby držel krok s třílitry a kámošovi věřím a ten maník co vyslovil těch 14 L by si určitě nepřidával, spíše ubíral na 4L

.
Víte jaký je zde problém, vždy se odbočí tam , kde to není myšleno. Trochu to popravím, nic nemám proti oturbovaným 1,6L , ale těm sekačkám 1,2 , 1,4L jak suprově jezdí, jaký mají výkon na svůj obsah atd. Beru, auto má dobrou spotřebu do 90km/hod a s prázdným kufrem,jestli tato sekačka se blíží výkonem k 2,0L atmosféře a chce se jí rovnat, tak nastává ten fakt , že tento motor sice tomuto motoru výkonově konkuruje, ale v žádném případě nepojede za méně, když se mu šlápne za krk. A nyní se dostáváme k jádru pudla, tito lidé vědomi si sice menším obsahem ale stejným výkonem motoru se stejně budou nahánět s většíma auty, tak stejně emise naměřené v nízkých otáčkách a bez zátěže ve 3000 ot. budou OK , ale v zátěži totálně mimo mísu.
Ps: na firmě bylo 5 ks 1,2TSI, nádrže pod kontrolou GPS, tak žádné odlívání bokem. Ježděno po stavbách v celé ČR, a tyto auta pod 9L nešla
Anduril: a jsme u toho jeden z mála co tu plácá o denní cestě

K tomu turbu musíš napsat "jaké" turbo, aby ji ho tou 150 kou na olej A1/B1 nezadřel.
