Stránka 266 z 330

Re: Spotřeba

Napsal: 25.07.2013 16:18
od PapoS
Len tak pre zaujimavost. Min spotreba 1.6 ecoboostu na sprintmonitore
http://www.spritmonitor.de/en/detail/563356.html
najspotreba.JPG
1000 km na nadrz :bravo22:

Re: Spotřeba

Napsal: 25.07.2013 17:07
od Nonid
To je ale luxusni!

Re: Spotřeba

Napsal: 25.07.2013 17:55
od Karel2
Len tech 6,8 to kkazí. :mrgreen:

Re: Spotřeba

Napsal: 25.07.2013 19:22
od ballu
Spotřeba to je hezká, ale chybí mě tam rychlostní průměr. Na 5,8L/100km jsem se dostal s 12let starým Escortem 1,6 16V 66Kw , kdy na nádrž jsem najel 800 km!!!! Ale taky tomu odpovídala rychlost do 90Km/hod. Tak v čem je rozdíl ve spotřebě 15 let aut vyrobených od sebe. Když ale využije trěch 150 koní , tak to vezme více jak moje 2,0L atmosféra. :wink: Kupředu oturbované babety, zpátky ni krok. :mrgreen:

Re: Spotřeba

Napsal: 26.07.2013 09:39
od PapoS
Rychlostny priemer ti ukaze ak nabehnes mysou nad ikonku BC vpravo.

V tom je rozdiel ze ten 12 rocny escort vazil o 300 kil menej, bezpecnost bola inde, emisie boli inde, nemal od vyrobcu 215ky letne gumy, ...

A neviem si dost dobre predstavit situaciu v ktorej by to malo za rovnakych podmienok vacsiu spotrebu ako tvoj 2,0L

Re: Spotřeba

Napsal: 26.07.2013 19:12
od ballu
Při průměrné rychlosti nad 100 km/hod ti začne 2,0L šlapat na paty. V případě obsazenosti čtyřma osobama a udržení průměrné rychlosti , to ti těch 7L spáleného benzínu , přeměněného na mechanickou energii , auto neutáhne. Když si projdeš tabulku u 2,0L mondea a porovnáš , tak od rychlostního průměru 80 - 100 km/hod se spotřeba 1,6L eco boost začíná přibližovat atmosféře mílovýma kroky. Nepíši to, že bych chtěl atmosféru vychvalovat, ale je třeba zůstat nohama na zemi, ze vzduchu auto koně neudělá. :?

Re: Spotřeba

Napsal: 27.07.2013 11:22
od Bullitt
Ale upřímně - právě výhoda těch oturbených benzínů je, že ve většině případů, kdy se jezdí "normálně", tak budou žrát o kus míň proti atmosféře. A je tam rezerva výkonu, kterou samozřejmě zaplatím na spotřebě. V průměru pořád vychází dobře. Plus zůstávají výhody benzínu.
A kdo chce na to pořád šlapat, jezdit rychle dálnici a ještě mít dobrou spotřebu, pořídí si turbonaftu.

Re: Spotřeba

Napsal: 27.07.2013 21:35
od ballu
Přeně tak, na malou spotřebu s nevyužitím výkonu, nepotřebuji 150 koní pod kapotou. To mě stačí nějakých 1,4L se spotřebou 5,5L ani turba to nepotřebuje. Když ale využiji výkonu , tak spotřeba je jinde a může se již popasovávat s 2,5L motorem šestiválu. :wink:

Re: Spotřeba

Napsal: 28.07.2013 20:01
od PapoS
Ale neprehanaj :) Vidim, ze zarytych odporcov turbo benzinov nepresvedci nic.

Re: Spotřeba

Napsal: 29.07.2013 09:18
od ballu
Já nejsem odpůrce turbomotorů, jen mě nikdo nepřesvědčí, že oturbované 1,0 - 1,6 L motory s výkonem vyhoněným na úroveň 2-2,5L atmosféry, jsou ideální volbou úsporného motoru i pro důvod pokladničky nákladných oprav, versus jejich životností. Kdyby ten oturbovaný motor byl naladěn jen na výkon o obsahu vyšším jen 0,2L , tak to ještě beru. Můžem polemizovat tak za 2 - 3 roky, kdy nejenom Eco boost bude stát v každém bazaru se stočeným tachem s motorem před smrtí.
U klasického motoru se najetýma km, opotřebením ,snižuje výkon, zvyšuje spotřeba benzínu a oleje, ale motor stále vrčí, jede a ještě dlouho pojede. U těch oturbovaných je to jiný , opotřebením buď jede nebo nejede a již lítají desetitisíce za opravy.
A toto není odpor k turbomotorům, jen holé konstatování, což si někdo / neber osobně/ nenechá připustit. :nazdravi:

Re: Spotřeba

Napsal: 29.07.2013 11:42
od V12
Specialne o 1.6 EcoBoost 110 kW by som sa velmi nebal. TiVCT bez turba dostali na 92kW a to aj v emisnej triede Euro V. Cize tych pridanych 18kW ho tak skoro nezabije. Skor mam obavy o tie slavne trojhrnce pysiace sa privlastkom motor roka. To z bazaru s nabehom 100k km nekupim urcite. Je to financna samovrazda, resp. pokukaz na novy motor.

Apropo - v sobotu na trase Soporna - Jelka - Soporna 6.2/100 a to aj napriek dvom zasahom obmedzovaca :mrgreen: Na co mi je turbo ???

Re: Spotřeba

Napsal: 29.07.2013 12:31
od ballu
Já to tu beru jako polemiku o motorech minulosti a součastnosti. Bráním staré motory oproti těm novým z toho důvodu, že u těch starých nám výrobce nemůže nic nalhávat. Naopak , u těch nových se řekne "A" ale to "B" jaksi záměrně nikdo nemůže z nich dostat. To že dřívější technologie neumožňovala mechanickou výrobu dílců a nyní ta možnost je, že se dá vyrobit to co se nakreslí a spočítá , to beru jako pokrok kubředu jak výkonově a i na spotřebu benzínu. Ale snažit se odrbávat fyziku tak , že se spotřebiteli nakecá a ono za nějakou dobu vyleze na povrch, že museli zalhat pro konkurencischopnost, to pak ukáží najeté km. Kámoš vždycky říká. máš naložený vůz, dáš koni obroku, pak ho zapřihneš a kůň se s vozem rozjede. Vezmeš menšího koně, ten sežere stejné množství obroku, ale stejně po zapřihnutí vozem nepohne, teprve když zapřihneš ty malé nažrané koně dva, tak teprve se vůz pohne , ale stojí mě to dvakrát tolik obroku:? :mrgreen:

PS: :mrgreen: a to nepočítám dvoje ustájení, dvoje náklady na popruhy, na okování, hřebelcování atd.... to jsou názorně uvedeny větší náklady u těch turbových motorů. :mrgreen:

Re: Spotřeba

Napsal: 29.07.2013 12:45
od miki21
Karle ani jsem netušil, že děláš i do koní. :totlsmile:
Jinak s Tebou naprosto souhlasím. :palec_nahoru:

Re: Spotřeba

Napsal: 29.07.2013 12:51
od ballu
Stačil víkend u Perňi :hhura:

Re: Spotřeba

Napsal: 29.07.2013 13:56
od Blackhawk
ballu píše:Přeně tak, na malou spotřebu s nevyužitím výkonu, nepotřebuji 150 koní pod kapotou. To mě stačí nějakých 1,4L se spotřebou 5,5L ani turba to nepotřebuje. Když ale využiji výkonu , tak spotřeba je jinde a může se již popasovávat s 2,5L motorem šestiválu. :wink:
Existuju aj ludia co uprednostnuju nizsiu spotrebu, ale maju obcas radi aj sviznu jazdu. Skor ako sa trapit s atmosferou je pre nich lepsi turbobenzin, nemyslis?