Spotřeba
- ZAHRY
- .

- Příspěvky: 6989
- Registrován: 08.11.2011 13:20
- Bydliště: Olomoucký kraj
Re: Spotřeba
Musis ale brat v potaz 2 zakladni veci: Ten diesel je jednak o neco tezsi nez benzin takze to je pro nej male minus a hlavne je to motor ktery je konstruovan na mensi otacky s vetsim kroutakem tak to srovnani je takove pul na pul - proto uz jen z principu je jasny ze ten benzin ma vyssi akceleraci kdyz toci vic otacek a hlavne je konstruovany na tah ve vyssich otackach 
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173+PS
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!! ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!! ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek
- Cowley
- Zkušený

- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: Spotřeba
no, dyzl je idealni predevsim pri provozu v konstantnich otackach v oblasti maximalniho kroutaku - tzn. staticky motory, lokomotivy, v horsim pripade kamiony/autobusy a moc kvaltu (pokud mozno jeste pulenejch
). V osobaku to s turbem nikdy nebude tak pruzny jako benzin, takze idealne dalnicni rychlost s tempomatem. Kazdy chce holt svoje.
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Spotřeba
Trochu se to posunulo jinam než je téma. Já měl na mysli hlavně novodobý trend a to snižování obsahu motoru a přeturbovat ho pro lepší spotřebu. V dnešní době krom spotřeby, je čím dál více udáváno CO2 na 1 km. Píše se jak jsou ty nové přeturbované motory , spořivé atd. Mě stačí porovnat hodnoty .
motor od škodovky 1,4L 92kW TSI vyhazuje z výfuku 157g CO2 na 1 km.
motor mého mondea 2,0L 107kW vyhazuje z výfuku 187 g CO2 na 1 km.
Porovnání udělám propočtem na litrový výkon.
Mé mondeo má litrový výkon 53,5kW , a tím vyhazuje 93,5 g na km
Turbovaná babeta má litrový 65,7 kW, a tím vyhazuje 112,14 g na km
A tento rozdíl je i ve spotřebě mé káry a babety ze škodovky. Dělá to rozdíl 19,93%, což přesně značí, že když budu uhánět s mím autem po dálnici 170km/hod za 9,5L/100km a za prdelí sténající Stadion / kozí dech/ po Faceliftu jako turbo Babeta, tak té se bude dělat vír v nádrži o 19,93% větší což je 11,39L/100 km. Pro neznalé, výše CO2 je přímoůměrné spotřebě, nejnovější způsob udávání spotřeby.
Tak jak to tedy je, má to ten opěvovaný výkon, má to tu opěvovanou nízkou spotřebu???? Nějak mě to nesedí kam mizí s tou nízkou spotřebou ten vysoký obsah CO2.
O výdrži motoru ani nepíši. 
motor od škodovky 1,4L 92kW TSI vyhazuje z výfuku 157g CO2 na 1 km.
motor mého mondea 2,0L 107kW vyhazuje z výfuku 187 g CO2 na 1 km.
Porovnání udělám propočtem na litrový výkon.
Mé mondeo má litrový výkon 53,5kW , a tím vyhazuje 93,5 g na km
Turbovaná babeta má litrový 65,7 kW, a tím vyhazuje 112,14 g na km
A tento rozdíl je i ve spotřebě mé káry a babety ze škodovky. Dělá to rozdíl 19,93%, což přesně značí, že když budu uhánět s mím autem po dálnici 170km/hod za 9,5L/100km a za prdelí sténající Stadion / kozí dech/ po Faceliftu jako turbo Babeta, tak té se bude dělat vír v nádrži o 19,93% větší což je 11,39L/100 km. Pro neznalé, výše CO2 je přímoůměrné spotřebě, nejnovější způsob udávání spotřeby.
Tak jak to tedy je, má to ten opěvovaný výkon, má to tu opěvovanou nízkou spotřebu???? Nějak mě to nesedí kam mizí s tou nízkou spotřebou ten vysoký obsah CO2.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
MK2
- Test driver

- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Spotřeba
Hezké, hezké...
Ještě přepočítej toto:
Focus 3 - 1,6 Ti-VCT 92kW, emise CO2 136 g/km
Focus 3 - 1,0 EB 92kW, emise CO2 114 g/km

Ještě přepočítej toto:
Focus 3 - 1,6 Ti-VCT 92kW, emise CO2 136 g/km
Focus 3 - 1,0 EB 92kW, emise CO2 114 g/km
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Spotřeba
Ani nemusím FOFO 1,6 má 136g a koncernová 1,4 má 157g. FOFO 1,6 je na tom velmi dobře 85g/km, protože nemá tak vyhoněný turbem výkon jak ta 1,4. FOFO 1,0L, to je zmetek od podívání, brrrrr. Když se dají hodnoty do správného porovnání, tak je vidět jak výrobce a prodejci kecají a v technických parametrech si odporují.Jak jsem psal výše, snaha co do nejmenšího prostoru narvat co nejvíce směsy. Kdyby to fungovalo jak prezentují tak by dle výpočtů musely mít ty nové "super motory " oproti klasice účinnost o min. 30% lepší a tomu doufám zde nikdo nevěří. 
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
Bullitt
- Pokročilý

- Příspěvky: 653
- Registrován: 18.09.2008 22:13
- Bydliště: Plzeň
Re: Spotřeba
Jseš si jistý, že pojedeš za 9,5 při 170km/h? Jen se ptám, zajímalo by mě to.
Ford Focus Mk4 HB, 1.0EB/92kW, 2021
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
- phofy
- Moderátor

- Příspěvky: 9508
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
zajímavé výpočty
já mám fabii 1.2 tsi 63kw můžeš prosím udělat výpočet ? ale zajímalo by mě kolik bude žrát při 150km/h a kolik tvoje při 150km/h
Edit:
1,2L 63kw tsi má emise CO2 121g/km
litrový výkon je 52,7kw emise CO2 100,7g/km
což oproti tobě by byla spotřeba o 7,2% větší
A teda při tvé spotřebě 9,5l při 170km/h by tohle žralo při 170km/h cca 10,2l
Což se mi ta spotřeba teda nezdá, ale to je jedno. Denně najezdím 75% na dálnici 130 - 150km/h a 25% město a fabrika a to se stím vůbec nešetřím a průměr mám cca 7,5l
Tady jsem si vypůjčil jednu větičku o TSI: Díky tomuto dvojitému přeplňování má motor o obsahu 1,4 l výkon srovnatelný s nepřeplňovaným motorem 2,3 l. Přičemž spotřeba je nižší zhruba o 20%.
Jinak nejsem zastánce TSI
Edit:
1,2L 63kw tsi má emise CO2 121g/km
litrový výkon je 52,7kw emise CO2 100,7g/km
což oproti tobě by byla spotřeba o 7,2% větší
A teda při tvé spotřebě 9,5l při 170km/h by tohle žralo při 170km/h cca 10,2l
Což se mi ta spotřeba teda nezdá, ale to je jedno. Denně najezdím 75% na dálnici 130 - 150km/h a 25% město a fabrika a to se stím vůbec nešetřím a průměr mám cca 7,5l
Tady jsem si vypůjčil jednu větičku o TSI: Díky tomuto dvojitému přeplňování má motor o obsahu 1,4 l výkon srovnatelný s nepřeplňovaným motorem 2,3 l. Přičemž spotřeba je nižší zhruba o 20%.
Jinak nejsem zastánce TSI
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Spotřeba
16 km s FFII 2.0i s plynom na podlahe a podla GPS 207 km/h (psssst) - spotreba 13.5/100...
Jednoznacne maju buducnost male oturbene agregaty z kosacky, poctive dvojlitrove a vacsie atmosfery vymru ako dinosaury. Aku zivotnost budu mat tie turbokosacky je bohuzial vedlajsie, hlavne ze neexhaluju.
Jednoznacne maju buducnost male oturbene agregaty z kosacky, poctive dvojlitrove a vacsie atmosfery vymru ako dinosaury. Aku zivotnost budu mat tie turbokosacky je bohuzial vedlajsie, hlavne ze neexhaluju.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Martíček
- .

- Příspěvky: 780
- Registrován: 16.03.2011 19:11
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Spotřeba
Ja to mrdaaaaam 
Lancer Evo VIII RS black 340awhp
FF ST Bluefin Stage 3 Mongoose 4,5" Intercooler Airtec Dreamscience Induction kit Bilstein B8 Eibach Springs RS Rear Spoiler TD 18" RS Clutch + LSD Quaife Ksport brake kit
FF ST Bluefin Stage 3 Mongoose 4,5" Intercooler Airtec Dreamscience Induction kit Bilstein B8 Eibach Springs RS Rear Spoiler TD 18" RS Clutch + LSD Quaife Ksport brake kit
- djdekl
- Test driver

- Příspěvky: 4035
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
To je trochu blábol ne?ballu píše:Mé mondeo má litrový výkon 53,5kW , a tím vyhazuje 93,5 g na km
Turbovaná babeta má litrový 65,7 kW, a tím vyhazuje 112,14 g na km
A tento rozdíl je i ve spotřebě mé káry a babety ze škodovky. Dělá to rozdíl 19,93%, což přesně značí, že když budu uhánět s mím autem po dálnici 170km/hod za 9,5L/100km a za prdelí sténající Stadion / kozí dech/ po Faceliftu jako turbo Babeta, tak té se bude dělat vír v nádrži o 19,93% větší což je 11,39L/100 km. Pro neznalé, výše CO2 je přímoůměrné spotřebě, nejnovější způsob udávání spotřeby.
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Spotřeba
samozrejme, ze je... uz jen 2.0 pri 170 nebude zrat 9,5, to je kravina.
atmosfera se stejnym vykonem jako turbomotor bude zrat vice. Turbmotor pri plnem zatizeni zere vice nez atmosfera pri plnem zatizeni, ale turbomotor ji ujede.
atmosfera se stejnym vykonem jako turbomotor bude zrat vice. Turbmotor pri plnem zatizeni zere vice nez atmosfera pri plnem zatizeni, ale turbomotor ji ujede.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Cowley
- Zkušený

- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: Spotřeba
ten vypocet ma zasadni vadu - nezohlednuje vahu. Takze spis by to chtelo brat podle s vykonu na tunu. A tomu zase chybi zohledneni aerodynamickeho odporu a zprevodovani.
Kazdopadne to nic nemeni na tom, ze papirove hodnoty jsou totalne mimo misu (uz jenom kvuli chybne metodice mereni). Takze ja bych porovnaval spiritmonitor.de a podobne hodnoty z praxe.
Ad zminka o TSI: je krapet rozdil mezi 1.2 TSI a 1.4 TSI - 1.2 chybi kompresor, zato je vybavene impozantni sadou konstrukcnich chyb
Tak to dopada kdyz se setri za kazdou cenu. 
Ma.rt: to je natolik obecnej vykrik, ze se na to neda rozumne reagovat
Kazdopadne to nic nemeni na tom, ze papirove hodnoty jsou totalne mimo misu (uz jenom kvuli chybne metodice mereni). Takze ja bych porovnaval spiritmonitor.de a podobne hodnoty z praxe.
Ad zminka o TSI: je krapet rozdil mezi 1.2 TSI a 1.4 TSI - 1.2 chybi kompresor, zato je vybavene impozantni sadou konstrukcnich chyb
Ma.rt: to je natolik obecnej vykrik, ze se na to neda rozumne reagovat
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Spotřeba
co je na tom obecnyho? Ciste logicky je to naprosto jednoznacne...
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Spotřeba
Ještě jednou, obsah CO2 ve výfuku je přímoůměrný spotřebě, tak jestli motor bude mít i 3 turba a bude mít na litr výkonu větší obsah CO2 = větší spotřebu, tak i spotřeba při plném výkonu bude vyšší. Těch 9,5L při 170km/hod je průměrná spotřeba žádná okamžitá, ta se vyhupuje i na 12L ale stačí na 10 sekund uvolnit plyn a je tam okamžitě průměr těch 9,5L. Není třeba si plést dva motory, 2,0L, jeden s turbem a druhý bez něj. Já píši o malých oturbovaných hrncích, ty určitě nedosáhnou výkonu 2,0L atmosféry jen tak na spotřebu vzduchu. 
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- hihi
- Zkušený

- Příspěvky: 1018
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Spotřeba
CO2 by byl přímo úměrný spotřebě jen tehdy, pokud by měly stejně kvalitní spálení směsi... A o tom tedy hodně pochybuji. Mimochodem, spočtěte, kolik gramů paliva se na tom kilometru spotřebuje a výsledek bude minimálně vyvolávat jednu zajímavou otázku. Totiž,jak je možné, že toho CO2 je asi tak 2x víc než paliva... (cca 70 gramů x 150 gramů). A tím jsme u chemie.... Takže to na tom vzduchu závisí.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host




