Ucpanej ještě nebyl (dokonce se mi zdál v dost dobrým stavu při 140 000km) šel ven, protože sem zjistil co je to zač a protože sem se rozčílil
Hlavní důvod byl, že vyskočila hláška "engine systems fault" až na diagnostice sem zjistil, že mu chybí eoyls. Prvně sem si říkal dokoupím a doleju, ale pak mě můj mechanik přesvědčil, že vzhledem k tomu kolik km mám je pravděpodobný, že i když doleju může můj filtr skonat nebo tak žít další rok prostě sázka do loterie a případně vyhozený prachy. Shodou okolností tam měl kus filtru pevnejch částic z jinýho auta a když sem uviděl jak to reálně vypadá velmi mírně řečeno sem se naštval zahodil všechny plány na jeho výměnu z UK za 7000tis. a rozhodl se, že todle tam už nechcu (vrátit to tam můžu dycky).
Snad nebudu litovat, čas ukáže

... prozatím to má výhodu, že auto můžu chipnout (samozřejmě to šlo i předtím, ale rychlej by se ucpával právě ten filtr, taky se mnohem rychlej rozmotá turbo díky tomu, že nemá odpor DPF).
Nejsem prozatím zastánce vykuchávání, protože můj DPF fungoval jak měl vůbec sem nevěděl, že jej v autě mám, ale vidět ho na živo mě dopálilo.
Na tu spotřebu su zvědavej, ale na 2 a 3ku mám pocit, že je skutečně níž.
Pro zajmavost pár fotek .. to všechno je filtr pevných částic.