Spotřeba

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5842
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Spotřeba

Příspěvek od Stanley_vy » 03.02.2012 22:06

Já jsem měl po včerejším natankování a 45 km, kdy se mi spustila a doběhla regenerace (trošku sjem tomu šlápnul, abych vypalování podpořil) průměr 9,5l/100 km (na 2.0 TDCi si myslím, že slušnej oddíl :dih: ).

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: Spotřeba

Příspěvek od Radekjo » 04.02.2012 08:07

Tak to já jsem si včera spravil chuť. Ostrava-Opava-Krnov-Bruntál a zpět na jeden zátah s rychlostmi občas do 140 za 5,6 :cooler:
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Uživatelský avatar
ZAHRY
.
.
Příspěvky: 6989
Registrován: 08.11.2011 13:20
Bydliště: Olomoucký kraj

Re: Spotřeba

Příspěvek od ZAHRY » 04.02.2012 08:22

Tak co tak posledni dobou vyjizdim tak to je max tech 6 litru maximalne 6,5 snazim se ted v zimu jezdit co nejpomaleji aby to moc nebumbalo - ale kdyz se najde nekdo kdo me nasere tak pri 190ti to bumba o trosku vic :mrgreen:
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173+PS
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!! ST170 r.v. 02 173PS

Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek

Uživatelský avatar
Hal9000
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3658
Registrován: 21.01.2011 17:41
Bydliště: Plzeň

Re: Spotřeba

Příspěvek od Hal9000 » 04.02.2012 08:23

To ti to jede 190 8O
EDIT: A kde je v Čechách povolena taková rychlost? Nebo jsi byl v DE? A trápit 90 koníků v takové zimě :nixw:
Naposledy upravil(a) Hal9000 dne 04.02.2012 09:06, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
ZAHRY
.
.
Příspěvky: 6989
Registrován: 08.11.2011 13:20
Bydliště: Olomoucký kraj

Re: Spotřeba

Příspěvek od ZAHRY » 04.02.2012 08:49

Hal9000 píše:To ti to jede 190 8O
Proc by nejelo? :) Kdyz to mel jeste tatik tak jsme s tim frceli na dalnici i 210 ale to uz vypadalo na uplnej vrcholek :wink: as tim vic jak 190 jezdit nechci :wink:

Edit: Myslim ze nikde spechal jsem tak co se dalo delat no. :nixw: a jinak to jsem tak v zime udelal jen jednou. :wink:
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173+PS
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!! ST170 r.v. 02 173PS

Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek

Uživatelský avatar
postak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2143
Registrován: 22.11.2008 15:55
Bydliště: Třinec

Re: Spotřeba

Příspěvek od postak » 06.02.2012 16:37

Tak já poslední spotřeba 7,35l, ale většina byla po dálnici, tak 80% a pak cesta na lyže s boxem na střeše 200 km a 100 km se sundaným boxem a jen s nosičema.

V -20°C se mi ty nosiče sundávat fakt nechtělo, tak šel dolů jen box, který se shodí fakt rychle, kdo zná thule system power grip.

Na ty mrazy a 1.6 pořád dobrá spotřeba. Po městě teď vůbec nejezdím, škoda motoru.

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2774
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: Spotřeba

Příspěvek od Raada » 06.02.2012 17:20

Diky ZaQikovi mam ukazatel aktualni spotreby a vcera na dalnici na rovine pri rychlosti 120km/h jsem mel stabilni spotrebu kolem 4litru/100km. Tj. pokud bych jel na rovne dalnici bez zastaveni celou nadrz touto rychlosti tak bych se dostal ke 4litrum! :-)

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2711
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Spotřeba

Příspěvek od Jardak » 06.02.2012 17:34

Dneska jsem tankoval a navzdory mrazivýmu počasí mi vyšlo 6.14 :D .
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
Giggo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1215
Registrován: 06.02.2011 09:43
Bydliště: Praha

Re: Spotřeba

Příspěvek od Giggo » 07.02.2012 09:36

Raada píše:Diky ZaQikovi mam ukazatel aktualni spotreby a vcera na dalnici na rovine pri rychlosti 120km/h jsem mel stabilni spotrebu kolem 4litru/100km. Tj. pokud bych jel na rovne dalnici bez zastaveni celou nadrz touto rychlosti tak bych se dostal ke 4litrum! :-)
Jo taky sem mu za tudle hračku vděčen a ještě furt mě neomrzela :)

O víkendu sem vyndal DPF a řekl, bych že spotřeba šla ještě níž zvlášť při nižších rychlostech do 80kmh, kdy cca řadím 5tku.
Bohužel to je zatím subjektivnější hodnocení z koukání na palubák. Objektivně se uvidí za pár nádrží a až se trošku oteplí.
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2774
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: Spotřeba

Příspěvek od Raada » 07.02.2012 09:59

No pokud jsi mel ucpanej DPF tak by spotreba mela jit o neco dolu. Zatim kazdej to popisoval kladne. Dle meho nazoru je to ale v situaci,kdy uz byl DPF hodne ucpanej tak tim, ze se vyndal nebo i kdyby se dal novy DPF tak taky spotreba klesne. Neuvazoval jsi o objednani DPF z UK za cca 6-7tis. Kc?

Uživatelský avatar
Giggo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1215
Registrován: 06.02.2011 09:43
Bydliště: Praha

Re: Spotřeba

Příspěvek od Giggo » 07.02.2012 12:14

Ucpanej ještě nebyl (dokonce se mi zdál v dost dobrým stavu při 140 000km) šel ven, protože sem zjistil co je to zač a protože sem se rozčílil :)
Hlavní důvod byl, že vyskočila hláška "engine systems fault" až na diagnostice sem zjistil, že mu chybí eoyls. Prvně sem si říkal dokoupím a doleju, ale pak mě můj mechanik přesvědčil, že vzhledem k tomu kolik km mám je pravděpodobný, že i když doleju může můj filtr skonat nebo tak žít další rok prostě sázka do loterie a případně vyhozený prachy. Shodou okolností tam měl kus filtru pevnejch částic z jinýho auta a když sem uviděl jak to reálně vypadá velmi mírně řečeno sem se naštval zahodil všechny plány na jeho výměnu z UK za 7000tis. a rozhodl se, že todle tam už nechcu (vrátit to tam můžu dycky).

Snad nebudu litovat, čas ukáže :) ... prozatím to má výhodu, že auto můžu chipnout (samozřejmě to šlo i předtím, ale rychlej by se ucpával právě ten filtr, taky se mnohem rychlej rozmotá turbo díky tomu, že nemá odpor DPF).
Nejsem prozatím zastánce vykuchávání, protože můj DPF fungoval jak měl vůbec sem nevěděl, že jej v autě mám, ale vidět ho na živo mě dopálilo.

Na tu spotřebu su zvědavej, ale na 2 a 3ku mám pocit, že je skutečně níž.

Pro zajmavost pár fotek .. to všechno je filtr pevných částic.
Přílohy
I toto je DPF
I toto je DPF
05022012059.jpg
05022012060.jpg
05022012056.jpg
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW

PetrAT
Junior
Junior
Příspěvky: 459
Registrován: 09.12.2008 23:12

Re: Spotřeba

Příspěvek od PetrAT » 07.02.2012 19:29

8,4 L podle BC
většinou krátké pojížďky do 30km
okresky, občas dálnice a dost město
najeto 73000km
1,6 benzín FF II
FF II 1,6 benzín kombi Trend

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4993
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Spotřeba

Příspěvek od fofok » 07.02.2012 19:39

Giggo píše:Ucpanej ještě nebyl (dokonce se mi zdál v dost dobrým stavu při 140 000km) šel ven, protože sem zjistil co je to zač a protože sem se rozčílil :)
Hlavní důvod byl, že vyskočila hláška "engine systems fault" až na diagnostice sem zjistil, že mu chybí eoyls. Prvně sem si říkal dokoupím a doleju, ale pak mě můj mechanik přesvědčil, že vzhledem k tomu kolik km mám je pravděpodobný, že i když doleju může můj filtr skonat nebo tak žít další rok prostě sázka do loterie a případně vyhozený prachy. Shodou okolností tam měl kus filtru pevnejch částic z jinýho auta a když sem uviděl jak to reálně vypadá velmi mírně řečeno sem se naštval zahodil všechny plány na jeho výměnu z UK za 7000tis. a rozhodl se, že todle tam už nechcu (vrátit to tam můžu dycky).

Snad nebudu litovat, čas ukáže :) ... prozatím to má výhodu, že auto můžu chipnout (samozřejmě to šlo i předtím, ale rychlej by se ucpával právě ten filtr, taky se mnohem rychlej rozmotá turbo díky tomu, že nemá odpor DPF).
Nejsem prozatím zastánce vykuchávání, protože můj DPF fungoval jak měl vůbec sem nevěděl, že jej v autě mám, ale vidět ho na živo mě dopálilo.

Na tu spotřebu su zvědavej, ale na 2 a 3ku mám pocit, že je skutečně níž.

Pro zajmavost pár fotek .. to všechno je filtr pevných částic.
Co na to STK a emise?Máš 2006 tak že to vychází na letošek.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Bullitt
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 653
Registrován: 18.09.2008 22:13
Bydliště: Plzeň

Re: Spotřeba

Příspěvek od Bullitt » 07.02.2012 20:25

PetrAT píše:8,4 L podle BC
většinou krátké pojížďky do 30km
okresky, občas dálnice a dost město
najeto 73000km
1,6 benzín FF II
Já jezdím teď v mrazech s podobnou spotřebou, palubák ukazuje 8,1-8,3(reálná spočítaná je po dlouhodobých zkušenostech stejná, max. o 0,1 l vyšší). A to jezdím do práce blbou trasu - projet celé město, pak hlavní tah, ale samej kopec, zatáčka a vesnice, samej kamion - takže často se za nima plazit dobu 40, zas někdy motor hodně provětrat(nechtěl bych už slabší) při předjíždění, protože vhodných míst je málo.
Ford Focus Mk4 HB, 1.0EB/92kW, 2021
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004

Uživatelský avatar
Giggo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1215
Registrován: 06.02.2011 09:43
Bydliště: Praha

Re: Spotřeba

Příspěvek od Giggo » 07.02.2012 21:02

fofok píše:
Giggo píše:Ucpanej ještě nebyl (dokonce se mi zdál v dost dobrým stavu při 140 000km) šel ven, protože sem zjistil co je to zač a protože sem se rozčílil :)
Hlavní důvod byl, že vyskočila hláška "engine systems fault" až na diagnostice sem zjistil, že mu chybí eoyls. Prvně sem si říkal dokoupím a doleju, ale pak mě můj mechanik přesvědčil, že vzhledem k tomu kolik km mám je pravděpodobný, že i když doleju může můj filtr skonat nebo tak žít další rok prostě sázka do loterie a případně vyhozený prachy. Shodou okolností tam měl kus filtru pevnejch částic z jinýho auta a když sem uviděl jak to reálně vypadá velmi mírně řečeno sem se naštval zahodil všechny plány na jeho výměnu z UK za 7000tis. a rozhodl se, že todle tam už nechcu (vrátit to tam můžu dycky).

Snad nebudu litovat, čas ukáže :) ... prozatím to má výhodu, že auto můžu chipnout (samozřejmě to šlo i předtím, ale rychlej by se ucpával právě ten filtr, taky se mnohem rychlej rozmotá turbo díky tomu, že nemá odpor DPF).
Nejsem prozatím zastánce vykuchávání, protože můj DPF fungoval jak měl vůbec sem nevěděl, že jej v autě mám, ale vidět ho na živo mě dopálilo.

Na tu spotřebu su zvědavej, ale na 2 a 3ku mám pocit, že je skutečně níž.

Pro zajmavost pár fotek .. to všechno je filtr pevných částic.
Co na to STK a emise?Máš 2006 tak že to vychází na letošek.
STK o vyjmutí neví a emisí se nebojím :) (řekl, bych že todle se dycky dá nějak udělat a emise se extrémně neřešej). Co sem tu četl na jiným foru o DPF, tak lidi v pohodě prochází i s vyjmutým filtrem.

Dobře počítáš :palec_nahoru: , ale na letošek to nevychází. Auto sem koupil loni v lednu takže STK mě vychází na leden 2013 (proč já dycky kupím auta v zimě, takže dělám STK v mrazech :( )
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti