Spotřeba
- Stanley_vy
- Člen klubu

- Příspěvky: 5842
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Spotřeba
Já jsem měl po včerejším natankování a 45 km, kdy se mi spustila a doběhla regenerace (trošku sjem tomu šlápnul, abych vypalování podpořil) průměr 9,5l/100 km (na 2.0 TDCi si myslím, že slušnej oddíl
).
- Radekjo
- Zkušený

- Příspěvky: 1517
- Registrován: 08.12.2009 18:30
- Bydliště: OVA
Re: Spotřeba
Tak to já jsem si včera spravil chuť. Ostrava-Opava-Krnov-Bruntál a zpět na jeden zátah s rychlostmi občas do 140 za 5,6 
FM MKV 2,0 TDCI 15
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
- ZAHRY
- .

- Příspěvky: 6989
- Registrován: 08.11.2011 13:20
- Bydliště: Olomoucký kraj
Re: Spotřeba
Tak co tak posledni dobou vyjizdim tak to je max tech 6 litru maximalne 6,5 snazim se ted v zimu jezdit co nejpomaleji aby to moc nebumbalo - ale kdyz se najde nekdo kdo me nasere tak pri 190ti to bumba o trosku vic 
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173+PS
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!! ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!! ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek
- Hal9000
- Test driver

- Příspěvky: 3658
- Registrován: 21.01.2011 17:41
- Bydliště: Plzeň
Re: Spotřeba
To ti to jede 190 
EDIT: A kde je v Čechách povolena taková rychlost? Nebo jsi byl v DE? A trápit 90 koníků v takové zimě
EDIT: A kde je v Čechách povolena taková rychlost? Nebo jsi byl v DE? A trápit 90 koníků v takové zimě
Naposledy upravil(a) Hal9000 dne 04.02.2012 09:06, celkem upraveno 1 x.
- ZAHRY
- .

- Příspěvky: 6989
- Registrován: 08.11.2011 13:20
- Bydliště: Olomoucký kraj
Re: Spotřeba
Proc by nejelo?Hal9000 píše:To ti to jede 190
Edit: Myslim ze nikde spechal jsem tak co se dalo delat no.
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173+PS
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!! ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!! ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek
- postak
- Test driver

- Příspěvky: 2143
- Registrován: 22.11.2008 15:55
- Bydliště: Třinec
Re: Spotřeba
Tak já poslední spotřeba 7,35l, ale většina byla po dálnici, tak 80% a pak cesta na lyže s boxem na střeše 200 km a 100 km se sundaným boxem a jen s nosičema.
V -20°C se mi ty nosiče sundávat fakt nechtělo, tak šel dolů jen box, který se shodí fakt rychle, kdo zná thule system power grip.
Na ty mrazy a 1.6 pořád dobrá spotřeba. Po městě teď vůbec nejezdím, škoda motoru.
V -20°C se mi ty nosiče sundávat fakt nechtělo, tak šel dolů jen box, který se shodí fakt rychle, kdo zná thule system power grip.
Na ty mrazy a 1.6 pořád dobrá spotřeba. Po městě teď vůbec nejezdím, škoda motoru.
- Raada
- Test driver

- Příspěvky: 2774
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Spotřeba
Diky ZaQikovi mam ukazatel aktualni spotreby a vcera na dalnici na rovine pri rychlosti 120km/h jsem mel stabilni spotrebu kolem 4litru/100km. Tj. pokud bych jel na rovne dalnici bez zastaveni celou nadrz touto rychlosti tak bych se dostal ke 4litrum! 
- Jardak
- Test driver

- Příspěvky: 2711
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Spotřeba
Dneska jsem tankoval a navzdory mrazivýmu počasí mi vyšlo 6.14
.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- Giggo
- Zkušený

- Příspěvky: 1215
- Registrován: 06.02.2011 09:43
- Bydliště: Praha
Re: Spotřeba
Jo taky sem mu za tudle hračku vděčen a ještě furt mě neomrzelaRaada píše:Diky ZaQikovi mam ukazatel aktualni spotreby a vcera na dalnici na rovine pri rychlosti 120km/h jsem mel stabilni spotrebu kolem 4litru/100km. Tj. pokud bych jel na rovne dalnici bez zastaveni celou nadrz touto rychlosti tak bych se dostal ke 4litrum!
O víkendu sem vyndal DPF a řekl, bych že spotřeba šla ještě níž zvlášť při nižších rychlostech do 80kmh, kdy cca řadím 5tku.
Bohužel to je zatím subjektivnější hodnocení z koukání na palubák. Objektivně se uvidí za pár nádrží a až se trošku oteplí.
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
- Raada
- Test driver

- Příspěvky: 2774
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Spotřeba
No pokud jsi mel ucpanej DPF tak by spotreba mela jit o neco dolu. Zatim kazdej to popisoval kladne. Dle meho nazoru je to ale v situaci,kdy uz byl DPF hodne ucpanej tak tim, ze se vyndal nebo i kdyby se dal novy DPF tak taky spotreba klesne. Neuvazoval jsi o objednani DPF z UK za cca 6-7tis. Kc?
- Giggo
- Zkušený

- Příspěvky: 1215
- Registrován: 06.02.2011 09:43
- Bydliště: Praha
Re: Spotřeba
Ucpanej ještě nebyl (dokonce se mi zdál v dost dobrým stavu při 140 000km) šel ven, protože sem zjistil co je to zač a protože sem se rozčílil
Hlavní důvod byl, že vyskočila hláška "engine systems fault" až na diagnostice sem zjistil, že mu chybí eoyls. Prvně sem si říkal dokoupím a doleju, ale pak mě můj mechanik přesvědčil, že vzhledem k tomu kolik km mám je pravděpodobný, že i když doleju může můj filtr skonat nebo tak žít další rok prostě sázka do loterie a případně vyhozený prachy. Shodou okolností tam měl kus filtru pevnejch částic z jinýho auta a když sem uviděl jak to reálně vypadá velmi mírně řečeno sem se naštval zahodil všechny plány na jeho výměnu z UK za 7000tis. a rozhodl se, že todle tam už nechcu (vrátit to tam můžu dycky).
Snad nebudu litovat, čas ukáže
... prozatím to má výhodu, že auto můžu chipnout (samozřejmě to šlo i předtím, ale rychlej by se ucpával právě ten filtr, taky se mnohem rychlej rozmotá turbo díky tomu, že nemá odpor DPF).
Nejsem prozatím zastánce vykuchávání, protože můj DPF fungoval jak měl vůbec sem nevěděl, že jej v autě mám, ale vidět ho na živo mě dopálilo.
Na tu spotřebu su zvědavej, ale na 2 a 3ku mám pocit, že je skutečně níž.
Pro zajmavost pár fotek .. to všechno je filtr pevných částic.
Hlavní důvod byl, že vyskočila hláška "engine systems fault" až na diagnostice sem zjistil, že mu chybí eoyls. Prvně sem si říkal dokoupím a doleju, ale pak mě můj mechanik přesvědčil, že vzhledem k tomu kolik km mám je pravděpodobný, že i když doleju může můj filtr skonat nebo tak žít další rok prostě sázka do loterie a případně vyhozený prachy. Shodou okolností tam měl kus filtru pevnejch částic z jinýho auta a když sem uviděl jak to reálně vypadá velmi mírně řečeno sem se naštval zahodil všechny plány na jeho výměnu z UK za 7000tis. a rozhodl se, že todle tam už nechcu (vrátit to tam můžu dycky).
Snad nebudu litovat, čas ukáže
Nejsem prozatím zastánce vykuchávání, protože můj DPF fungoval jak měl vůbec sem nevěděl, že jej v autě mám, ale vidět ho na živo mě dopálilo.
Na tu spotřebu su zvědavej, ale na 2 a 3ku mám pocit, že je skutečně níž.
Pro zajmavost pár fotek .. to všechno je filtr pevných částic.
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
-
PetrAT
- Junior

- Příspěvky: 459
- Registrován: 09.12.2008 23:12
Re: Spotřeba
8,4 L podle BC
většinou krátké pojížďky do 30km
okresky, občas dálnice a dost město
najeto 73000km
1,6 benzín FF II
většinou krátké pojížďky do 30km
okresky, občas dálnice a dost město
najeto 73000km
1,6 benzín FF II
FF II 1,6 benzín kombi Trend
-
fofok
- Test driver

- Příspěvky: 4993
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
Co na to STK a emise?Máš 2006 tak že to vychází na letošek.Giggo píše:Ucpanej ještě nebyl (dokonce se mi zdál v dost dobrým stavu při 140 000km) šel ven, protože sem zjistil co je to zač a protože sem se rozčílil![]()
Hlavní důvod byl, že vyskočila hláška "engine systems fault" až na diagnostice sem zjistil, že mu chybí eoyls. Prvně sem si říkal dokoupím a doleju, ale pak mě můj mechanik přesvědčil, že vzhledem k tomu kolik km mám je pravděpodobný, že i když doleju může můj filtr skonat nebo tak žít další rok prostě sázka do loterie a případně vyhozený prachy. Shodou okolností tam měl kus filtru pevnejch částic z jinýho auta a když sem uviděl jak to reálně vypadá velmi mírně řečeno sem se naštval zahodil všechny plány na jeho výměnu z UK za 7000tis. a rozhodl se, že todle tam už nechcu (vrátit to tam můžu dycky).
Snad nebudu litovat, čas ukáže... prozatím to má výhodu, že auto můžu chipnout (samozřejmě to šlo i předtím, ale rychlej by se ucpával právě ten filtr, taky se mnohem rychlej rozmotá turbo díky tomu, že nemá odpor DPF).
Nejsem prozatím zastánce vykuchávání, protože můj DPF fungoval jak měl vůbec sem nevěděl, že jej v autě mám, ale vidět ho na živo mě dopálilo.
Na tu spotřebu su zvědavej, ale na 2 a 3ku mám pocit, že je skutečně níž.
Pro zajmavost pár fotek .. to všechno je filtr pevných částic.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
Bullitt
- Pokročilý

- Příspěvky: 653
- Registrován: 18.09.2008 22:13
- Bydliště: Plzeň
Re: Spotřeba
Já jezdím teď v mrazech s podobnou spotřebou, palubák ukazuje 8,1-8,3(reálná spočítaná je po dlouhodobých zkušenostech stejná, max. o 0,1 l vyšší). A to jezdím do práce blbou trasu - projet celé město, pak hlavní tah, ale samej kopec, zatáčka a vesnice, samej kamion - takže často se za nima plazit dobu 40, zas někdy motor hodně provětrat(nechtěl bych už slabší) při předjíždění, protože vhodných míst je málo.PetrAT píše:8,4 L podle BC
většinou krátké pojížďky do 30km
okresky, občas dálnice a dost město
najeto 73000km
1,6 benzín FF II
Ford Focus Mk4 HB, 1.0EB/92kW, 2021
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
- Giggo
- Zkušený

- Příspěvky: 1215
- Registrován: 06.02.2011 09:43
- Bydliště: Praha
Re: Spotřeba
STK o vyjmutí neví a emisí se nebojímfofok píše:Co na to STK a emise?Máš 2006 tak že to vychází na letošek.Giggo píše:Ucpanej ještě nebyl (dokonce se mi zdál v dost dobrým stavu při 140 000km) šel ven, protože sem zjistil co je to zač a protože sem se rozčílil![]()
Hlavní důvod byl, že vyskočila hláška "engine systems fault" až na diagnostice sem zjistil, že mu chybí eoyls. Prvně sem si říkal dokoupím a doleju, ale pak mě můj mechanik přesvědčil, že vzhledem k tomu kolik km mám je pravděpodobný, že i když doleju může můj filtr skonat nebo tak žít další rok prostě sázka do loterie a případně vyhozený prachy. Shodou okolností tam měl kus filtru pevnejch částic z jinýho auta a když sem uviděl jak to reálně vypadá velmi mírně řečeno sem se naštval zahodil všechny plány na jeho výměnu z UK za 7000tis. a rozhodl se, že todle tam už nechcu (vrátit to tam můžu dycky).
Snad nebudu litovat, čas ukáže... prozatím to má výhodu, že auto můžu chipnout (samozřejmě to šlo i předtím, ale rychlej by se ucpával právě ten filtr, taky se mnohem rychlej rozmotá turbo díky tomu, že nemá odpor DPF).
Nejsem prozatím zastánce vykuchávání, protože můj DPF fungoval jak měl vůbec sem nevěděl, že jej v autě mám, ale vidět ho na živo mě dopálilo.
Na tu spotřebu su zvědavej, ale na 2 a 3ku mám pocit, že je skutečně níž.
Pro zajmavost pár fotek .. to všechno je filtr pevných částic.
Dobře počítáš
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti

