

No tak to si mě vůbec nepotěšil. Teď se začnu obávat, kdy chcípneRaada píše:To je zajimave. Podle servisnich pokynu v ETISu by se mel pri 120tis. km vymenit DPF.
Giggo píše:No tak to si mě vůbec nepotěšil. Teď se začnu obávat, kdy chcípneRaada píše:To je zajimave. Podle servisnich pokynu v ETISu by se mel pri 120tis. km vymenit DPF.![]()
Asi ho budu muset regenerovat "manuálně" při 200km/h otázka je jak dlouho bych toudle rychlostí musel jet, aby se vypálil. Jezdit se projet do Německa mě moc neláká
Tak ať hledám jak hledám, tak jsem ten konektor nenašel...Dav píše:Prikladam foto te zasuvky EGR konektoru, da se rozpojit a vycistit. Ale nejvice to bylo spinave, jak je ta kryci buzirka a castecne jsou odhalene vodice. Tama se dostavaji necistoty, mel jsem to i od oleje, asi strikalo odvetrani skrine. Ted to necuka, tak to ani nesleduji, zda je to ciste.
Snad vam to pomuze
Ked sa jazdia dlhe trasy bez zastaveni a ustalenou vysokou rychlostou, DPF je schopny vydrzat aj do 150k km. A naopak - ked sa jazdi po meste alebo extremne na spotrebu - cize v nizkych otackach, skape aj po 100k km. Cize neda sa to nejako zovseobecnit, zalezi hlavne na style jazdenia a sposobe pouzitia auta. Moj denny nabeh cca 22 km by DPF zabil po pol roku - ani jedna regeneracia by nedobehla.Raada píše:To je zajimave. Podle servisnich pokynu v ETISu by se mel pri 120tis. km vymenit DPF. Soude ale dle vasich reakci tak muze vydrzet mnohem dele...
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 0 hostů