Stránka 227 z 330

Re: Spotřeba

Napsal: 02.09.2011 09:09
od C-Maxis
Globus laka hlavne na nakup, to je celkem jasne. Osobne si nemyslim, ze neco potrebuji narychlo docerpat. Pohyb je tam velky.

Re: Spotřeba

Napsal: 02.09.2011 09:28
od Nicco
ballu: To je zaujimave, pretoze vsetky recenzie 1.2ky TSI na moje.auto.cz su pozitivne. V poslednej dobe som tam pozeral najma Fabiu a Ibizu.
Dokonca tam pisal niekto, co mal skusenosti s 1.6kou Focusom aj 1.2TSIckom, ale neviem v akom aute a ze to TSIcko je raketa a ma asi o 1l nizsiu spotrebu, ako mal predtym. Ale kazdy jazdi inak, tak sa to zle porovnava, jedine, ze si poziciam TSIcko na vikend a otestujem :idea:

Re: Spotřeba

Napsal: 02.09.2011 10:00
od ballu
Recenze a praxe je něco jiné. I ty recenze mají určitým způsobem cenzůru, hlavně když se jedná o koncern s výrobou v ČR, nedovolí, něco napsat negativního a ten co si to koupí, tak to bude vychvalovat a lhát sám sobě jaká je to supr kára a nepřizná, že šlápl do lejna :lol: :( Pak při prodeji se na svou recenzi psanou před rokem odvolává. :P Jestli máš možnost nějakého známého v servisu škoda, tak se zeptej na ten bastl. Popojíždění kadla kadla na spotřebu vydrží i 100 tis. km při nízké spotřebě , ale opřít se do pedálu plynu a točit řádně turbo a využít manuálový výkon,který má 1,8 atmosféra, tak to odejde po 20 - 40 tisících./ potvrzeno technikem oprav škoda, který se tomu věnuje 35 let. Dle něj, již nic horšího ani nejde vyrobit při dnešní technologii a materiálech. Třeba v budoucnu na něco přijdou a vylepší, ale stále platí obsah ničím nenahradíš, vždy něco za něco, malá spotřeba = malý výkon, velký výkon = velká spotřeba . U tohoto motoru to jen trochu posunuli, že se jim podařilo při velkém výkonu motoru a jízdě bez využití tohoto výkonu , nízkou spotřebu, ale při využití tohoto výkonu, je spotřeba abnormální . Tak se přesně chová i závodní motor, a po sezoně, když ji vydrží, je repasován. Řekni to nějakému zájemci, že po 50 tisících bude oprava motoru a ta ve zkutečnosti často dle mechošů bývá a ceny jsou dvakrát tak dražší jako u ostatních motorů škodovek. :palec_dolu:

Re: Spotřeba

Napsal: 02.09.2011 10:51
od pbjun
motory 1,2TSI se docela potykaji s problemama - hlavne skrtici klapky... Par kusu je bez potizi ale vetsina se zastavuje v servisu docela dost casto :D Nejlepsi motory jsou velky obsah benzin atmosfera - maj nejlepsi prubehy :)

Re: Spotřeba

Napsal: 02.09.2011 11:37
od ihornak
no ved som zvedavy ako dlho mi ta moja atmo-1.8-cka bez dvojhmotaku vydrzi :roll: len aby to nedopadlo ako v tom vtipe "s fordem tam a vlakem spatky" ... :)

Re: Spotřeba

Napsal: 03.09.2011 21:29
od Ma.rt
1.2 tsi maj problemy v oktavkach, pokud vim. jinak 1.4tsi je super motor, v golfu dlouhodobe za 6,5 a jede to furt. sice atmosfera bude vzdycky nejspolehlivejsi, ale kecy, jak ten turbo motor vydrzi jen 50tkm, to me fakt bavi :mrgreen: ano,kdo se k tomu bude chovat jak dobytek, nebude dochlazovat apod., tak tomu muze odejit neco jeste drive. pocitove ale tech 90kW je pri normalnim jezdeni citit jak 2.0 atmosfera, za plynem to jde sakra dobre. vubec bych se toho nebal.

Re: Spotřeba

Napsal: 03.09.2011 21:43
od Nicco
Prave tu 1.4 tsi som nasiel na nejakom zahranicnom (asi DE) Scirocco fore. Maju tam dost vela problemov a aj anketu s grafom, ktore su najcastejsie problemy - 1. zadrete turbo casto aj pred 20tkm, 2. problemy so vstrekovacmi a 3. strata kompresie na jednom valci, az mi to pripomina turbodiesle.
Nejak som po tom dalej nepatral, je mozne, ze to boli iba prve kusy a uz je to OK, ale bolo ich tam hodne.

Re: Spotřeba

Napsal: 03.09.2011 22:41
od Jairo
Mam teraz 1.2 TSI 77kW :wink: Mal som FoFo I 1.6 74 kW.

Ked to porovnam v spotrebe,jazdim stale tu istu trasu cca 80km denne a spotreba mi klesla z 6.5-6.9 u FoFo na 5.2-5.8 l/100 km u TSI. TSI je teda genialne v spotrebe (raz sa mi podarilo ist tuto trasu za 4,1 litra :palec_nahoru: ).
Otazne ostava zivotnost/poruchovost motora. Ludia maju problem najma s turbom a rozvodmi.U mna zatial pohoda,no mam 4 roky zaruku pocas ktorej dufam,ze tieto neduhy odstrania.

Re: Spotřeba

Napsal: 04.09.2011 20:10
od Ma.rt
jojo, to verim, kdo s tim umi jezdit, tak jede za malo a nemusi se ani courat

Re: Spotřeba

Napsal: 04.09.2011 21:29
od maxo111
Jairo - v akom aute mas to TSI ? Hmotnostne porovnatelnom s focusom ?

Inak je logicke ze 1.2 s turbom zere v priemere menej ako 1.6 atmo. To je predsa ciel downsizingu. 8)

Re: Spotřeba

Napsal: 04.09.2011 22:00
od Jairo
Mam Skoda Roomster - myslim,ze o par kil tazsi ako FoFo I.
1.2 TSI je pre mna motor kde ked nepotrebujem vykon,jednoducho tam nie je a mam malu spotrebu. Ked potrebujem zabrat,je tam turbo, 77kW a vysoky krutiaci moment uz od 1500 ot/min.

Re: Spotřeba

Napsal: 04.09.2011 23:09
od maxo111
Bral by som :wink:

Re: Spotřeba

Napsal: 04.09.2011 23:19
od Pnr
vw group robi celkovo vydarene motory. Vedia urobit motor, ktory nepapka ked netreba a ide ked treba. Skoda len, ze zvysok auta im uz tak dobre nejde :P

Re: Spotřeba

Napsal: 04.09.2011 23:43
od maxo111
Je divne ze toto pisem na focus fore, ale ked som mal na autosalone moznost priamo porovnat novy Focus vs. Golf 6, lepsi pocit som mal z VW :wink: Ale bol to len pocit, nesoferoval som ani jedno z nich ...

Re: Spotřeba

Napsal: 05.09.2011 06:58
od ballu
Ma.rt: trochu jsi to poupravil, co jsem psal. Myšleno to bylo tak, že si koupí přeturbovaný motor 1,4 /nižší povinné :mrgreen: /a jeho výkon chtějí využít jako s výkonem shodným 2,0 atmosferou. To, že při normálním ježdění to vezme míň,/ to bych já osobně volil klasickou 1,4 - 1,6/, to se zde s nikým nepřu i to jede a slušně akceleruje, ale jestli tomu začne někdo šlapat za krk, nebo káru naloží po střechu, tak ta jeho spotřeba jde o dosti výše nad spotřebu toho atmosférického motoru/ to bych volil zase 2,0 a výše klasiku/.Průměrná spotřeba by vyšla na stejno a bez obav co motor snese .A o tomto zde byla hlavně řeč. To, že mu začnou odcházet díly, to je věc druhá, když chce závodit a využívat jeho výkon na každý kvalt, ale již zmíněný krouťák od 1500 ot. jako strojař si dovedu představit ty tlaky na uložení a veškerý mechanismus motoru. To pak nejsou řečičky, ale praxe od kámošů ze servisu škoda, že má motor problém již v 50tis. km. Ford ty točky má rád a maximálně mu stoupne spotřeba benzínu a oleje, což u té přeturbované 1,4 pod 10L nepůjde. Nebo si myslíš , že když se bude se mnou honit 150 - 160 po D1, že pojede za stejnou hodnotu? Pod deset se nedostane a ta moje pro něj bude jen sen. :wink: